پارچه شناسی, مقالات

فواید لباس زیر با الیاف طبیعی

فواید لباس زیر با الیاف طبیعی

فواید لباس زیر با الیاف طبیعی

ساده ترین روش برای داشتن یک روز ارام، پوشیدن لباس زیر راحتی که از بو و رطوبت جلوگیری کند چه چیزی می تواند باشد؟ مسلما پاسخ استفاده از لباس زیر طبیعی است اما فواید لباس زیر با الیاف طبیعی چیست؟

ما می موخواهیم ناحیه ایی که پاهای ما به بالاتنه وصل می شود، در تمام ساعات و طول روز احساس راحتی،تنفس و عاری از رطوبت و بو باشد.

زیرپوش مردانه مدل کاپیتان | خرید زیرپوش مردانه | زیرپوش پنبه ای مردانه | زیرپوش ملانژ مردانه | تیشرت مردانه برند اندیشه |

فواید لباس زیر با الیاف طبیعی

 رطوبت در لباس زیر

پارچه طبیعی مانند پنبه و پارچه، نیمه مصنوعی مانند کاندیدا ی بهترین جنس لباس زیر نسبت به پارچه‌های مصنوعی ( پلی استر، نایلون، اکریلیک و غیره ) هستند. فیبرهای طبیعی، تنظیم‌کننده‌های دمایی بسیار بیشتری هستند. این به این معنی است که آن‌ها شما را خنک یا گرم نگه می‌دارند. این کار به جلوگیری از تعریق و باکتری‌ها کمک می‌کند. اما وقتی شما عرق می‌کنید، الیاف طبیعی برای کنترل رطوبت بسیار مفید هستند. لباس‌های طبیعی بیشتر از اسید مصنوعی جاذب هستند. این به شما کمک می‌کند تا در طول روز احساس خشکی بکنید، و همچنین از عفونت‌های قارچی جلوگیری کنید. جذب لباس های طبیعی بیشتر از لباس های پارچه مصنوعی است.

رشد باکتری لباس زیر

این نکته بسیا مهم است که با شستوشوی لباس میکروب ها ممکن است از بین نروند و هنگامی که لباس را میپوشیم مجددا رشد کنند. میکروب ها در الیاف مصنوعی نیازمند شستوشو با نکات زیادی است همچنین اگر لباس خود را در یک محیط سرد بشویید، باکتری‌ها به احتمال زیاد در طول چرخه شستوشو کشته نمی‌شوند. در واقع شاید یک باکتری یخ زده باشد. در این شرایط نه تنها باکتری به طور کامل در لباس شروع بکار میکند، بلکه در معرض آلودگی متقاطع نیز قرار دارد، و گسترش خواهد یافت به سایر قسمت‌های شستشو.

چگونه لباس زیر را بهتر بشوید

چند نکته ساده برای خلاص شدن از شر میکروب های مزاحم. دستگاه شستشو خود را روی تنظیمات بالا قرار دهید، اغلب باید از رشد باکتری‌ها در دستگاه مراقبت کنید. هر چند وقت یکبار ماشین لباسشویی خود را با درجه بالا روشن کنید این کار باعث جلوگیری از رشد بیشتر باکتری در دستگاه می شود. همچنین می‌توانید با یک فنجان سرکه سفید به چرخه شستشو باعث نابودی میکروبها شود. نرم کردن پارچه، از بین بردن لکه‌ها و رنگ‌ها از ویژگی های اساسی سرکه است. این درحالی است که در الیاف طبیعی از بین رفتن میکروب ها بسیار سریعتر و بهتر است.

تولیدی پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک راحتی و اسپرت ست مردانه، ست بلوز شلوارمردانه، ست تیشرت شلوارمردانه، ست لباس ورزشی مردانه

مطالب مرتبط