پوشاک, مقالات

چگونه یک لباس کاغذی درست کنیم

چگونه یک لباس کاغذی درست کنیم

چگونه یک لباس کاغذی درست کنیم

چگونه یک لباس کاغذی درست کنیم

چگونه یک لباس کاغذی درست کنیم

یک لباس کاغذی می تواند مدلی سرگرم کننده برای یک روز بعد از ظهر باشد. شما همچنین می توانید یک لباس کاغذی را برای یک مهمانی بپوشید. روند ساخت یک لباس کاغذی می تواند مدت زیادی طول بکشد ، بنابراین صبر داشته باشید. ابتدا یک نمونه را درست کنید ، و سپس یک مدل اصلی را با دقت بالا بسازید . برای بافتن پاسخ چگونه یک لباس کاغذی درست کنیم؟ با ما همراه باشید.

چگونه یک لباس کاغذی درست کنیم

چگونه یک لباس کاغذی درست کنیم

جمع آوری وسایل و اندازه گیری ها

روزنامه های قدیمی را جمع کنید. برای شروع ، شما باید انواع روزنامه های قدیمی را جمع آوری کنید. با این حال ، روش هایی وجود دارد که می توانید روزنامه ها را برای اهداف هنری بکار گیری نمایید.
از روزنامه ها می توان برای ساخت انواع تابلو های تزئینی و لوازم دکوری نیز استفاده نمود. مدللباس عروسکی که به اشتراک گذاشتیم نمونه ای زیبا از روزنامه های تاشده است که با قرارگیری قطعات روزنامه به صورت درست کنار هم زیبایی خیره کننده ای ایجاد نموده است .
برای ایجاد رنگ روی لباس روزنامه ای می توان ، رنگ مورد علاقه تان را انتخاب نموده و اسپری کنید ولی نکته ی اول این است که آب و مایعات ظاهر لباس روزنامه ای تان را بهم میریزد و نکته ی دوم این است که این لباس برای چند ساعت مناسب است.

روزنامه قدیمی معمولاً بازیافت می شود.

اگر همسایه ای را می شناسید که روزنامه ی بازیافتی زیادی دارند ، سعی کنید از او بخواهید که اگر آنها روزنامه ای قدیمی دارند که استفاده نمی کنند. برای شما جمع آوری و ذخیره کند.
در فروشگاه مواد غذایی و سوپر مارکت ها اگر روزنامه های قدیمی دارند که قصد بیرون انداختن دارند ، می توانید روزنامه ها را از آنها به صورت رایگان یا با پرداختن هزینه ی کمتری بردارید.
وسایل خود را جمع کنید. تهیه لباس از روزنامه می تواند یک پروژه سرگرم کننده برای یک بعد از ظهر باشد. همچنین می تواند برای یک مهمانی لباس عالی باشد.

برای تهیه لباس روزنامه به موارد زیر نیاز دارید:

به یک قلم یا مداد احتیاج دارید.
حتماً از نوار چسب کمک بگیرید.
از متر خیاطی برای اندازه گیری استفاده نمایید.
دو قطعه روزنامه را با هم بچسبانید. برای شروع ، دو قطعه روزنامه بگیرید. در صورت لزوم آنها را باز کنید تا در حد امکان صاف باشد. قطعات را به صورت یک طرف کنار هم قرار داده و آنها را به هم بچسبانید و اجازه دهید مقدار کمی از لبه ی روزنامه ها روی هم قرار گیرد همپوشانی بین قطعات باشد. این قسمت دامن لباس شما را تشکیل می دهد. پس از اطمینان از اینکه قطعات به صورت درست در کنار هم قرار گرفته اند ، با استفاده از نوار چسب ، با دقت درزها را روی هم بچسبانید.
قسمت بالای لباس را دور بالاتنه ی خود بچسبانید. قسمت های خمیده ، فضاهای خالی را به روش صحیح پر نمایید تا قالب بدن را به خود گرفته و مانند لباس واقعی شود .

اندازه گیری

برای اندازه گیری دقیق سایز خود از دوستان کمک بگیرید  ، اندازه ها را یاداشت نموده ی آماده شده را چند مرتبه مانند روش مولاژ، بپیچید.

اگر در نگهداری روزنامه ها مشکل دارید ، از یک دوست بخواهید که کمک کند.

ایده های زیادی برای تهیه ی لباس فانتزی وجود دارد که یکی از آنها لباس روزنامه ای است اگر خیاط هستید براحتی می توانید روی بدنتان این لباس را اندازه زده و با ارائه ی طرح های فانتزی شیک مانند لباس عروسکی و پفی و … برای مهمانی های کوچک و دوستانه طرح زیبا و جذابی از روزنامه تهیه نمایید.

معرفی منبع :

عمده فروشی پوشاک مشهد ، تولیده کننده ی موفق در زمینه ی ارائه ی پوشاک راحتی مردانه و زنانه ، اکثر محصولات تولید شده ی خود را با رنگبندی کامل ، به بازار فروش عرضه نموده و رنگ های اصلی مانند : سبز ، زرد و آبی را در محصولاتی مانند : تیشرت شلوار مردانه و زنانه ، تاپ شلوارک مردانه و زنانه ، شلوارک کتان مردانه ، انواع ست های خانوادگی ، بلوز شلوار بچگانه ، لباس ورزشی مردانه و زنانه و … را در بسته بندی های لباس اندیشه مشاهده خواهید نمود.

مطالب مرتبط :

تاریخچه ی طراحی لباس

نرم افزار های طراحی لباس

مطالب مرتبط