استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

چگونه شیک پوش باشیم ؟

چگونه شیک پوش باشیم؟

چگونه شیک پوش باشیم؟

چگونه شیک پوش باشیم؟ آیا می خواهید سبک پوشش شیک تر از دیگر مردان داشته باشید؟ در اینجا لیستی از نکات طلایی شیک پوشی مردان را ارائه دادیم، میدانیم که دنیای پوشاک و مد مردان به انداز ی زنان گسترده نیست و بر همین مبنا سبک های پوششی نیز کمی محدود تر میشود.

ما در این مطلب قصد داریم تا اصول اولیه ی شیک پوشی مردان را بیان کنیم. خواهیم گفت که چگونه با داشتن لباس های داخل کمد یک ست مناسب داشته باشید. البته به این معنی نیست که ما بگوییم چه بپوشید، بلکه پوشش هر فرد تنها به خود وی و پوششی که میپسندد بستگی دارد و اینکه چگونه یک ست مناسب نظیر: ست بلوز و شلوار مردانه، ست تیشرت شلوار مردانه، ست لباس ورزشی مردانه و… انتخاب کنید تنها به خود فرد وابسته خواهد بود.

تولیدی و عمده فروشی پوشاک مردانه اندیشه دانستنی های استایل مردانه را در 12 سبک زیر بیان میکند:

12 ترفند برای شیک پوشی مردان

چگونه شیک پوش باشیم ؟،شیک پوشی مردان ،مردان شیک پوش،شیک پوشی به سبک ایرانی، ترفندهای شیک پوشی

چگونه شیک پوش باشیم؟

1- دانش مهم تر از پول است

مغز شما بزرگترین دارایی است که میتواند به سبک شما کمک کند. میتوانید به طور تصادفی انواع لباس ها را خریداری کنید یا به جای اینکار از دانش خود استفاده کرده و پول کمتری برای اینکار هزینه کنید. می توانید با همان مقدار پول اصول اولیه را مد نظر قرار دهید و شیک تر از 95٪ مردان لباس بخرید.

2- متناسب با سن و سال خود لباس بپوشید

اگر بزرگسال هستید مانند یک نوجوان لباس نپوشید و یا بلعکس، لباس شما نشان دهنده ی حرفه و نیت شماست. علاوه بر این لباس هایی هم که سبب میشود سن شما را بیشتر نشان دهد نپوشید، بعنوان مثال اگر  شما کمتر از 40 سال سن دارید توصیه میشود لباس های مات و تیره نپوشید.

3-سبک و مد یکسان نیستند

سبک یک هدف طولانی مدت است و بیان کننده ی شخصیت شما است. در حالی که مد بیشتر یک روند است و دائما در حال تغییر است و اکنون در فروشگاه هاست و نهایتا تا یک سال دیگر منسوخ میشود؛ بنابراین سبک خود را داشته باشید زیرا شخصیت اولین چیزی است که مردم در لباس می بینند.

بنابراین بر اساس سبک پوشش خود ابتدا استایل اولیه خود را بسازید و چیز هایی که مد و مرسوم شده را خلاقانه به آن اضافه کنید.

4-کمد لباس خود را به مرور بسازید

قرار نیست برای تهیه ی یک کمد لباس کامل یکباره به بازار بروید همه را یکبار خریداری کنید، اگر اینکار را انجام بدهید ممکن است پول زیادی هم خرج کنید اما آنچه میخواهید نخواهد شد. بنابراین شما با اصول اولیه، و خرید چند قطعه شروع کنید و در طول زمان یکی یکی به لباس هایتان اضافه کنید، یا برخی از لباس ها را حذف کنید و جایگزین مناسبی برای آن ها پیدا کنید.

چگونه شیک پوش باشیم ؟،شیک پوشی مردان ،مردان شیک پوش،شیک پوشی به سبک ایرانی، ترفندهای شیک پوشی

5-همیشه گران قیمت نخرید

لباس های گران قیمت همیشه به این معنی نیست که خوب و عالی هستند. میتوانید یک لباس ارزان قیمت تر بخرید و آن را با چیز های جذاب ست کنید تا حتی از لباس های گرانقیمت دیگران زیباتر باشد.

6-لباس های خود را در وقت مناسب با قیمت مناسب بخرید

قرار نیست اول هر فصل برای خرید آن فصل وارد بازار شوید و با قیمت بالا لباس فصل بخرید، هر لباسی را خارج از فصل خود بخرید. فروشگاه های بزرگ معمولا “پایان فروش هر فصل” لباس های فصل را با قیمت مناسب میفروشند. میتوانید برای فصل سال آینده لباس خود را بخرید، البته اگر زیادی دنبال مد و رنگ سال نیستید.

7-لباس ها را تا حد امکان تمیز و سالم نگه دارید

شستوشوی نامناسب، اطو زدن بیش از حد، عدم توجه به برچسب های لباس و… سبب خواهد شد تا لباس از ریخت بیفتد و عمر کوتاه تری داشته باشد، خرید لباس پنبه ای، ابریشمی، چرم، خز، کشمیری و… بخاطر وجود الیاف طبیعی نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

چگونه شیک پوش باشیم ؟،شیک پوشی مردان ،مردان شیک پوش،شیک پوشی به سبک ایرانی، ترفندهای شیک پوشی

8- دنیای مد را نادیده بگیرید

جهان مد را نادیده بگیرید. افراد مشهور و مجلات شاید بدترین مکان ها برای پیدا کردن به سبک و مدل لباس باشد، زیرا آنها فقط توجه رسانه ها را می خواهند. اگر هم میخواهید از آن ها پیروی کنید، سبک خویش و اصول اولیه را از یاد نبرید.

9-لباس های خود را شب قبل هماهنگ کنید

بهتر است شب برای هماهنگ کردن لباس هایی که قرار است روز بعد بپوشید اقدام کنید، زیرا روز ممکن است وقت کمتری برای اینکار داشته باشید و نتوانید آنطور که میخواهید لباس بپوشید.

10- لباس های خود را دسته بندی کنید

هر لباسی را به جا بپوشید. هنگام تمرینات و نرمش صبحگاهی لباس ورزشی مردانه را بپوشید. پوشیدن لباس راحتی و یا لباس رسمی هنگام ورزش اصلا مناسب نیست، همچنین کفش و جوراب ورزشی بپوشید.

11- سبک خود را به روز کنید

سبک یکنواخت بسیار زننده و بی روح خواهد بود، بنابراین به یک سبک خاص نچسبید، لازم است که در طول زمان سبک خود را بهبود ببخشید و آن را به روز کنید.

12- لباسی که دوست دارید را بپوشید

نکات طلایی شیک پوشی مردان: با اطمینان لباس بخرید، قرار است شما در لباس راحت باشید و اعتماد بنفس داشته باشید. پس بر مبنای آنچه که خود فکر میکنید و البته مشورت با نزدیکان خود لباس را بخرید. باید بدانید لباسی که شما میپوشید و در آن راحت هستید و از پوشیدنش لذت میبرید تعریفی از شخصیت شماست، نه آنچیزی که به اجبار می پوشید.

مطالب مرتبط