استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

پیراهن گلدوزی مردانه

پیراهن گلدوزی مردانه

پیراهن گلدوزی مردانه

پیراهن مردانه با سبک و سیاق معاصر مدت هاست که جای لباس های سنتی را گرفته است ، اما طراحان هرگز زیبایی لباس های سنتی را از یاد نبرده اند ، امروزه طراحان از طرح های سنتی در پوشاک استفاده میکنند ؛ شاید قبلا طرح های گلدوزی فقط برای لباس های زنانه استفاده میشد ، اما اینروز ها گلدوزی روی لباس های مردانه نیز بسیار محبوب و پرطرفدار شده است . ما در اینجا انواع پیراهن گلدوزی مردانه را معرفی میکنیم .
طراحان برای خلاصی از طرح های معمولی لباس های مردانه ، به استفاده از گلدوزی روی این پوشاک برآمده اند ، همانطور که میدانید لباس های سنتی بی زمان هستند به این معنی که برای یک دوره ی خاص طراحی نشده اند ، بلکه قرن ها بوده اند و هرگز دمده نشده اند .
شما می توانید به سراغ لباس های گلدوزی ، منجوق ، افزودن منگوله در آستین ،بخیه طرح دار و موارد دیگر را به بلوزهای معمولی بچسبانید.
طراحی روی بلوزهای گلدوزی ساده کلیشه ای اکنون در مجالس مبهوت کننده است .

1- بلوز گلدوزی 3D

استفاده از گلدوزی سه بعدی در بلوز آخرین روند مد است؛ این مدل کل ظاهرتان را برجسته تر می کند ،گلدوزی روی پیراهن مردانه بطور  باورنکردنی جذاب است.
این طراحی می تواند بر روی گردن یا پشت یا حتی در جلو ایجاد شود. این لباس باعث میشود شما را شگفت انگیز نمایش دهد

پیراهن گلدوزی مردانه

پیراهن گلدوزی مردانه

 

2. پیراهن گلدوزی مردانه

گلدوزی روی پیراهن جدید و مرسوم ، مد روز است. معمولاً طرح هندسی یا گل دار است روی پارچه نقش می شوند. پیراهن گلدوزی خود را میتوانید در میهانی ،مجالس عروسی و هرجا که مایل باشید بپوشید و از استایل جدیدتان لذت ببرید .

پیراهن گلدوزی مردانه

پیراهن گلدوزی مردانه

3.پیراهن گلدوزی برش خورده

گلدوزی برش خورده یک اثر ظریف برازنده است. پس از گلدوزی ، فضاها و شکاف ها بریده می شوند. از آن یک الگوی به خودی خود و خیره کننده برای دیدن آن شکل می گیرد.
این کار را می توان پشت آستین ها یا روی یقه انجام داد.

4. پیراهن مردانه گلدوزی شده گوتا پتی

Gota Patti بومی هند است و مدتهاست که روی لباس انجام می شود. صنعتگران خاص به طور پیچیده ای کار می کنند تا الگوها و طرحهایی را روی کل بلوز گلدوزی یا قسمتهایی از آن بیاورند.
این گلدوزی لباس را با وقار نشان میدهد و لباس را سنگین نمی کند. همچنین بسیار زیبا به نظر می رسد ، و در عین حال انجام برخی از طرح ها می تواند ظرافت را به کسانی که می خواهند با یک لباس طرح بلوز دوزی در مراسم حاضر شوند هدیه میدهد  .درخشش بدون سنگینی چیزی است که می توانید با کار Gota Patti بدست آورید.

پیراهن گلدوزی گوتا پتی

پیراهن گلدوزی مردانه

5. بلوزهای گلدوزی شده با نخ

گلدوزی با نخ معمول است ، اما الگوها در حال حاضر پیچیده تر و ماهرانه تر هستند و در کل بلوز یا بخشی از آن  دیده می شوند. گلدوزی قسمتی از لباس به کل لباس ظاهری سنتی می بخشد.

پیراهن گلدوزی -پیراهن سنتی مردانه - پیراهن با طرح گلدوزی سنتی

پیراهن گلدوزی مردانه

 

6. پیراهن گلدوزی شده مگاما

کل کار شبیه طبیعت یا زندگی روستایی یا داستان های افسانه ای است. کار گلدوزی در طراحی بلوز گلدوزی بسیار پیچیده است ، همچنین پارچه های تراش خورده بخشی از طرح است. که روی آستین یا پشت بلوز انجام می شود.

گلدوزی مگاما - پیراهن مردانه گلدوزی

پیراهن گلدوزی مگاما

8. پیراهن آینه کاری شده

آینه ، کاری حیرت انگیز دیگری است. اگر یک پیراهن آینه کاری شده  را به عنوان انتخاب خود برای لباس مجلسی انتخاب کنید ،هرگز پشیمان نمیشوید .
این برای شما یک ظاهر شاهانه خواهد ساخت ، همانطور که براق و در عین حال باشکوه . آینه کاری ، زیبایی یک بخش از لباس را به کل لباس اضافه می کند .
برای طرح های معاصر ، آینه های کوچکتری را برای دوخت لباس استفاده میکنند ، زیرا با بزرگترها واقعاً سنگین می شود. اما مواد دیگری نیز برای جایگزینی آینه ها وجود دارد تا به همان اثر برسند و از همان ظرافت برخوردار شوند.

پیراهن مردانه آینه کاری

پیراهن مردانه آینه کاری شده

9. پیراهن مروارید دوزی شده

استفاده از مروارید به عنوان مهره جالب است اما پوشیدن آن سنگین است،  اما پوشیدن آن در یک مجلس عروسی نگاه ها را به سمت خود جذبمیکند .
مهره ها را می توان به صورت کاملاً محکم یا روی گلدوزی کوک زد. می توان آنها را به صورت الگو یا دور از هم بخیه زد. این طرح بلوزهای گلدوزی روی پیراهن  بسیار زیبا به نظر می رسند.

پیراهن مردانه گلدوزی شده- پیراهن مردانه مروارید دوزی

پیراهن گلدوزی مردانه

10. پیراهن مردانه زردوزی شده

زر دوزی هنری است که در ایران پیشینه ی تاریخی دارد ، اما خیلی کمتر دیده شده که در پوشاک مردانه از این هنر استفاده شود ، پیراهن زردوزی شده میتواند در عین احترام به فرهنگ و هنر تمام نگاه ها را بسوی شما متمرکز کند .

پیراهن گلدوزی مردانه - پیراهن زری دوزی

پیراهن مردانه زری دوزی

 

11- پیراهن مردانه منجوق دوزی

میتواند جلوی لباس ، پشت ، روی گردن یا آستین را گلدوزی کنید ،گلدوزی های بسیار متفاوتی وجود دارد که شما میتوانید آنرا مطابق سلیقه خود انتخاب کنید .
منجوق دوزی یکی از هنر هایی است که میتوانید آنرا روی لباس بکار ببرید .

پیراهن مردانه منجوق دوزی

پیراهن گلدوزی مردانه

تولید پوشاک اندیشه – تولیدی تیشرت تبلیغاتی

 اندیشه ، بزرگترین عمده فروشی پوشاک مشهد است که در تولید لباس ورزشی مردانه ، لباس راحتی مردانه ، لباس راحتی زنانه ، لباس ورزشی زنانه پنبه ای ، تیشرت مردانه ، تیشرت خام تبلیغاتی و …. فعالیت میکند .
شما اگر دنبال یک تولیدی بزرگ برای تهیه ی تیشرت سفارشی خود هستید کلیک کنید .
پارچه های مناسب برای تیشرت چاپی
۱۰ گام گلدوزی روی لباس

مطالب مرتبط

ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
نوار کناری
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من