پوشاک, مقالات

پیراهن مردانه رنگ زرد

پیراهن مردانه رنگ زرد

پیراهن مردانه رنگ زرد

پیراهن مردانه رنگ زرد لباسی است که همه مردان شجاعت و اعتماد به نفس پوشیدن آن را ندارند. دلیل استفاده ی کم از رنگ زرد در بین مردان این است که این رنگ آنقدر پر جنب و جوش است که امکان استفاده از آن را محدود می کند.

پیراهن مردانه رنگ زرد

اما اگر بدانید چگونه آن را با سایر لباس ها ست کنید پوشیدن این رنگ آسان شده و استایل جذابی برایتان ایجاد خواهد کرد. بنابراین کسب اطلاعات کافی و توجه به نکات مهم مربوط به تطبیق انواع لباس ها با هم و روانشناسی رنگ ها برای ایجاد استایلی جذاب برای هر فرد تاثیر گذار است.

همانطور که در مطالب قبلی نیز ذکر شد رنگ زرد نماد نشاط، شادی و سرزندگی است اما لباس هایی از دامنه ی رنگ زرد به عنوان لباس نیمه رسمی شناخته می شود و بیشتر در تعطیلات و مراسمات کوچک از آن استفاده می شود.

رنگ زرد رنگی بهاری – تابستانی

پیراهن مردانه رنگ زرد، یک لباس بهاری و تابستانی بی تاب است. رنگ زرد رنگی گرم است و به نظر می رسد که برای مردان با رنگ های پوست گرم مناسب تر باشند.

شباهت رنگ زرد و نارنجی به پاییز نیز این رنگها را به رنگهای پاییزی تبدیل کرده است.

برخی می گویند زرد هرگز رنگ کثیفی نبوده بلکه سایه ای روشن است که باعث نشاط و سرزندگی می شود. اما اگر درست ست نشود، ممکن است کسل کننده باشد.

ترکیب لباس زرد و آبی

تطبیق رنگ زرد و آبی یک محرک است، زیرا آنها در چرخه های مخالف روی چرخ رنگ قرار دارند، به این معنی که آنها به طور کلی مکمل هستند.

به عنوان مثال کراوات زرد روشن بهتر است با کت و شلوار آبی سلطنتی پوشیده شود که در آن تضاد خیلی زیادی باشد.

به طور کلی ست های زرد و آبی روشن اغلب در هوای گرم ظاهر می شوند در حالی که ترکیبی خاموش تر از دمای سردتر کت و شلوار رنگی است.

ترکیب لباس زرد و خاکستری

کسانی که رنگ خاکستری را زیاد استفاده می کنند برای بیرون آمدن از خستگی از رنگ زرد برای روشن تر کردن خاکستری استفاده کنند.

ترکیب لباس زرد و قهوه ای

وقتی صحبت از رنگهای پس زمینه خاموش می شود، رنگ قهوه ای به خاطرمان می آید. قهوه ای بدون ایجاد تضاد زیاد اجازه می دهد تا رنگ زرد بهتر بدرخشد.

ترکیب لباس زرد و سبز

رنگ سبز از ترکیبی از زرد و آبی ساخته شده است، بنابراین جای تعجب ندارد که سبز گزینه دیگری برای ست کردن با زرد باشد.

مقالات مرتبط با این موضوع:

راه های پوشیدن شلوار زرد

تاثیر پوشیدن رنگ زرد با لیمویی

انتخاب لباس زرد رنگ با هر رنگ پوستی

برای خرید عمده پوشاک اندیشه، می توانید به دفاتر و نمایندگی های فروش عمده لباس اندیشه در سراسر کشور مراجعه نمایید، لباس ست مردانه و زنانه، لباس ورزشی مردانه، لباس راحتی مردانه، انواع پوشاک زنانه و انواع پوشاک نوجوان در این عمده فروشی به فروش می رسد.

مطالب مرتبط