پوشاک, مقالات

پوشش مناسب فصل بهار

پوشش مناسب فصل بهار,استایل بهاری

پوشش مناسب فصل بهار

برای لذت بردن از فصل زیبای بهار ، می توانید ترفندهای پوششی را امتحان کنید پوشش مناسب فصل بهار ، شما را به این فصل نزدیک تر کرده و احساس بهاری به شما می بخشد.

پوشش مناسب فصل بهار,لباس مناسب بهاری,در فصل بهار چه استایلی داشته باشیم

بهار از آن فصل هایی است که نه می شود لباس خنک پوشید و نه می توان از لباس های گرم دل کند. بنابراین باید لباس هایی با جنس مناسب انتخاب کنید و بپوشید.

ترفندهای پوششی فصل بهار

لباس های نازک و بهاری

در بهار لباس‌های نازک و سبک، اساس استایل‌تان خواهند بود.زیرا تغییرات دما در این فصل زیاد بوده و اگر می‌خواهید که گرم‌ترین دقایق آن ، شما را آزار ندهد، غالب لباس‌ها و پوشش مناسب فصل بهار را از پارچه‌ های سبکی مانند نخ، لینن و حریر انتخاب کنید.

با بالا رفتن دمای هوا لباس های سنگین زمستانی را کنار بگذارید و یک لباس نازک تر و راحت تر بپوشید.

لباس های بهاری رنگ شاد و روشن

بهترین جنس پارچه برای ، پوشش مناسب فصل بهار ، کتان، شیفون، لنین و… هستند. طرح لباس هایتان را با فصل بهار هماهنگ کنید یعنی در فصل رویش گل ها لباس های گلدار بپوشید.

رنگ‌های روشن، شما را با شادابی و سرزندگی بهار همراه می‌کنند.
رنگ‌های بهاری مانند : سبز، صورتی، هلویی و آبی استایل زیبایی بوجود می آورند.
در انتخاب‌هایتان از رنگ‌ سال 2020 یعنی آبی کلاسیک  استفاده کرده و یا رنگ آبی کلاسیک را با یک رنگ بهاری ترکیب کنید. تا علاوه بر بروز بودن استایل بهاری نیز داشته باشید.

پوشش بهاری با طرح های گل گلی

به یاد داشته‌باشید که در بهار لباس گل‌دار همیشه به روز است و از مد نمی‌رود. فرقی نمی‌کند که کجا زندگی می‌کنید،

با رسیدن فروردین، برای داشتن پوشش مناسب فصل بهار ، لباس‌های گل‌دارتان را رو کنید!

در فصلی که گل ها شکفته می شوند مردم دوست دارند گل های بیشتری ببینند. هر جای دنیا که باشید طرح های گلی در فصل بهار مناسب هستند.

لباس های بهاری آزاد و گشاد

لباس به اندازه تن خودتان بپوشید. سایز نبودن لباس یکی از نشانه های بدتیپی است.

حتی اگر از سایز خودتان مطمئن هستید، باز هم شلوارهایتان را پیش از خرید یک بار پرو کنید. سایز لباس ها با مارک های متفاوت ،مختلف است.

دامن های گلدار و شلوار های گشاد باعث می شوند احساس خنکی کنید.

از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان در این فصل زیبا خودداری نمایید.

لباس های تنگ و چسبان احساس گرمای بیشتری به ما خواهد داد؛ پس به جای این مدل ها، از پوشش مناسب فصل بهار یعنی : لباس های گشاد و آزاد استفاده کنید. دقت کنید برای خوش استایل بودن لباس هایی را بپوشید که مدل آنها گشاد است و هیچ گاه لباس های سایز بزرگتر از خود را نپوشید.

معرفی منبع :

پوشاک مشهد ، بزرگترین عمده فروشی تیشرت شلوار مردانه و زنانه ، لباس راحتی مردانه و زنانه ، انواع ست های خانوادگی ، لباس خواب مردانه و زنانه ، انواع بلوز بچگانه ، لباس ورزشی و اسپرت مردانه و زنانه و … مطالبی در مورد پوشش مناسب فصل بهار به اشتراک گذاشت.

مطالب مرتبط