پوشاک, مقالات

پوشاک پاییزی مردانه

پوشاک پاییزی مردانه

پوشاک پاییزی مردانه

برای خرید عمده ی لباس پاییزه مردانه ، ست بلوز شلوار پاییزی مردانه ، سویشرت شلوار مردانه ، کاپشن شلوار مردانه ، سویشرت شلوار زنانه و … به تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه مراجعه کنید .
تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد اندیشه ، بزرگترین تولید کننده ی لباس ست مردانه و زنانه  در مشهد می باشد ، ما در این مطلب مدل های مختلف ست لباس پاییزه مردانه را معرفی میکنیم .

فروش عمده پوشاک پاییزی

بسیاری از مردان لباس پاییز و زمستان را یک کت گرم با ژاکت یا جلیقه ی بافت میدانند ،یک کلاه و شالگردن هم برای روز های خیلی سرد تر . اما آیا واقعا لباس پاییزی و زمستانی مردانه به همین موارد ختم میشود ؟؟؟ ما در این پست انواع لباس پاییزی مردانه را معرفی میکنیم .

1- ژاکت های کش باف مردانه

یکی از ساده ترین و پرکاربردترین لباس های مردانه است که می توانید از روی سایر لباس ها بپوشید.
هم چنین بافت نازک و سبکی دارد که با آن می توانید استایل کژوال و رسمی داشته باشید. الان چون در تابستان هستیم شاید برای شما درک آن سخت باشد اما این لباس هنگام عصرهای پاییزی به داد شما خواهد رسید.

ژاکت کشباف مردانه,ژاکت مشکی مردانه,ژاکت پاییزی کشباف,

 

2- پیراهن مردانه پاییزی

این پیراهن های مردانه که عموما پشمی هستند به راحتی با یک شلوار جین شیک ست می شوند و یا می توانید آن ها را به همراه ژاکت یا سویشرت بپوشید.

پیراهن چههارخونه مردانه

 

3- شلوار کتان تیره

حرکت به سمت روزهای سرد لباس های تیره تری را به همراه دارد.به ویژه شلوار مردانه کتان که به علت احتمال بارندگی و ایجاد لکه و کثیفی بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده کنید. مثل رنگ های سورمه ای، سبز یشمی، زرشکی و … قابل اعتماد تر از رنگ شلوار کرم هستند.

4- سویشرت و هودی

سویشرت دیگر یک لباس ورزشی محسوب نمی شود بلکه یکی از لباس های ایده آل به ویژه برای جوان هاست.
هودی نیز در واقع همان سویشرت کلاه دار است که یک لباس عالی برای استایل کژوال است.
ینروز ها هودی به یکی از محبوب ترین پوشاک مردان جوان تبدیل شده است ، البته نه تنها مردان بلکه دختران هودی پوش نیز اینروز ها بسیار زیاد شده اند و نشان از محبوبیت این لباس است .

هودی اسپرت مدل سیاوش | هودی یونیسکس | هودی ست مردانه و زنانه | هودی اسپرت مردانه | هودی خردلی ساده

5- شال گردن نازک

برای پاییز نیاز به یک شال گردن نازک فقط برای بهتر شدن استایلتان نیاز دارید ، اما برای زمستان بهتر است شالگردن و کلاه گرم داشته باشید تا ازسرما خوردن محفوظ بمانید .

6- نیم بوت چوکا

این نیم بوت ها چیزی است که واقعا هر مرد مدرنی به آن نیاز دارد. در واقع نمی‌شود آن را مختص فصل خاصی دانست بلکه تقریبا همیشه می توانید از آنها استفاده کنید.

7- پولوشرت و تی شرت آستین بلند

این لباس نیز قطعا در استفاده های روزمره حتی با کت ها اسپرت برای یک استایل کژوال شما را کمک می کند.

پولوشرت و تی شرت آستین بلند

8- بارانی

یک بارانی نازک می تواند شما را خوشتیپ کند. به ویژه اگر قد نسبتا بلندی هم داشته باشید که حتما به آن نیاز دارید.

9- شلوار جین

شاید گفتن اینکه شلوار جین را هم میتوانید بپوشید اشتباه باشد زیرا در هر صورت اکثرا آنرا میپوشند و نیازی به توصیه نیست .

انواع لباس ست پاییزی مردانه

لباس های پاییزی مردانه شامل بلوز شلوار مردانه ، ست سویشرت شلوار مردانه ، ست کاپشن شلوار مردانه ، کت و  شلوار پشمی مردانه ،  هودی مردانه ، ژیله ی مردانه ، سویشرت مردانه و … می باشد .

لباس رسمی مردانه مناسب فصل پاییز

اگر شما یک مدیر ارشد هستید ، یا قصد دارید در یک سمینار یا پروژه ی مهم خیلی رسمی شرکت کنید ، پیشنهاد ما پوشیدن یک دست کت و شلوار به رنگ های خاکستری ،  دودی ، نوک مدادی و سورمه ای می باشد .
اگر میخواهید کاملا رسمی ظاهر شوید ، کت و شلوار پشمی ، ابریشمی و یا فاستونی بپوشید ، این کت و شلوار بسیار گرم و برای فصل پاییز و زمستان مناسب هستند .

لباس رسمی مردانه مناسب فصل پاییز

 

 

لباس نیمه رسمی مردانه مناسب فصل پاییز

برای لباس های نیمه رسمی کمی خلاقانه تر عمل کنید ، رنگ های گرم بپوشید ، استفاده از کت و شلوار کتانی ؛ جلیقه و … بسیار مناسب هستند .

لباس نیمه رسمی مردانه مناسب فصل پاییز

 

لباس کارمندی مردانه مخصوص فصل پاییز

یک پیراهن آکسفورد سفید ، همراه با یک بافت مشکی ، خاکستری یا قهوه ای را با شلوار مناسب ست کنید ، کارمندان آزادی عمل بیشتری دارند همچنین میتوانید کت و شلوار رسمی یا نیمه رسمی بپوشید .

ست لباس پاییزی مردانه 2019

لباس ست پاییزی مردانه ، عمده فروشی پوشاک پاییزه

لباس ورزشی پاییزی

ست بلوز شلوار مردانه ، ست سویشرت شلوار مردانه ، ست گرمکن و شلوار مردانه و … با کیفیت پلی استر ، فتیله ملانژ ، پنبه ملانژ و … برای این فصل توصیه میشود .
ترجیها لباس ورزشی شما برای فصل پاییز از جنس پنبه و پلی استر باشد .

ست لباس پاییزی مردانه

لباس راحتی مردانه پاییزی

این روز ها در بسیاری از خانه ها سیستم گرمایشی طوری استفاده میشود که نیازی به لباس خاص در زمستان و روز های سرد پاییز در خانه نیست ، اما اگر به فکر صرفه جویی و مصرف بهینه هستید ، توصیه میکنم با لباس های راحتی برند اندیشه آشنا شوید ، این لباس ها شامل بلوز و پیژامه ی مردانه ، کت و پیژامه ی کلاسیک ، بلوز شلوار پنبه ای و بلوز شلوار پنبه پلی استری می باشد.

ست لباس راحتی مردانه/لباس راحتی پاییزه

استایل پاییزی دانشجویی

دانشگاه محل تحصیل و کسب علم و دانش است ، بنابراین سعی کنید لباس های جیغ و نامناسب نپوشید .
1- جلیقه
پوشیدن جلیقه نه تنها به ظاهرتان جذابیت می دهد بلکه بدن تان را نیز به خوبی گرم خواهد کرد، در حالی که دست هایتان کاملا آزاد و راحت است.

استایل دانشجویی پاییزه 2019

استایل دانشجویی پاییزه – عمده فروشی پوشاک پاییزه

2- سویشرت مردانه

با پوشیدن یک شلوار کتان مشکی با بلوز آستین بلند و سویشرت مردانه بسیار جذاب و خوشتیپ باشید .

تیپ و استایل پاییزی مردانه

استایل دانشجویی پاییزه – عمده فروشی پوشاک پاییزه

3- بافت مردانه

بلوز آکسفور سفید با یک بلوز بافت استایلی بسیار شیک و دانشجویی است .

استایل دانشجویی پاییزه 2019

استایل دانشجویی پاییزه ، عمده فروشی پوشاک پاییزه

1- ست بلوز شلوار مردانه پاییزی

بلوز شلوار مردانه پاییزی در طرح ها و مدل های مختلفی تولید میشود ، برای فصل پاییز از پارچه های پنبه – پلی استر استفاده میشود ، این پارچه ی طبیعی و مصنوعی برخی ویژگی های پارچه ی پنبه ای را ارتقا میبخشد .
تولیدی اندیشه برای لباس تابستانی مردانه ، تیشرت شلوار مردانه را از پنبه ی خالص تولید میکند ، اما بهتر است بدانید که پنبه ی خالص بخاطر جذب رطوبت بالا در فصل نسبتا سرد و مرطوب پاییز این رطوبت را در بافت خود حفظ میکند و درنتیجه دیرتر خشک میشود ، و سبب خواهد شد تا فردی که در منطقه ی مرطوب زندگی میکند به هیپوترمی دچار شود .
بنابراین برند برتر پوشاک مشهد برای استفاده از پارچه های طبیعی ، پیشگیری از آلرژی ، گرم بودن لباس های پاییزه و  جلوگیری از هیپوترمی از لباس های پنبه پلی استری استفاده میکند .
بلوز شلوار مردانه پاییزی از ترکیب 75 درصد پنبه و 25 درصد پلی استر ساخته شده است .

بلوز شلوار مردانه/بلوزشلوار پاییزی/بلوز شلوار ورزشی

2- ست سویشرت شلوار مردانه و ست کاپشن شلوار مردانه

استفاده از پارچه های دورس ، فتیله ملانژ ، پلی استر و پنبه دورو ضخیم در سویشرت شلوار مردانه و کاپشن شلوار مردانه به چشم میخورد .
این پارچه ها بسیار ضخیم و گرم هستند ، دولایه بودن آن معمولا سبب میشود تا یک لایه هوا بعنوان عایق بین لایه ها ایجاد شود و سبب گرم ماندن لباس میشود .
علاوه بر استفاده بعنوان لباس پاییزه مردانه ، این سویشرت شلوار ها بسیار محبوب برای لباس ورزشی مردانه و گرمکن شلوار ورزشی مردانه می باشد .

ست کاپشن شلوار مردانه/ست لباس پاییزه مردانه/لباس پاییزی ورزشی

چرا در فصل پاییزه سویشرت شلوار پاییزی بپوشیم ؟

لباس های پاییزه و زمستانی عموما بسیار حجیم هستند ، برخی افراد این نوع پوشش را در فصل پاییز نمیپسندند ، پاییز فصل زیبایی  است و سرمای آن را میتوان با پوشیدن لباس های نسبتا گرم تحمل کرد .
ست سویشرت شلوار مردانه یک پوشش محبوب و جوانپسند برای فصل پاییز است ، اگر شما تمایلی به پوشیدن ست سویشرت شلوار هماهنگ ندارید میتوانید ، سویشرت خود را به هر شلواری که میپسندید ست کنید .
علاوه بر این سویشرت این مزیت را دارد که هر وقت هوا گرم شد میتوانید آنرا دور گردن یا دور کمر خود گره بزنید و استایلی جذاب و خاص برای خود رقم بزنید .

کاپشن شلوار مردانه/ست لباس ورزشی مردانه

عمده فروشی لباس پاییزه مردانه در مشهد

برای خرید عمده ی سویشرت شلوار مردانه ، خرید عمده ی بلوز شلوار مردانه ، خرید عمده ی لباس ورزشی مردانه و … در مشهد با تماس بگیرید .
برای خرید عمده ی پوشاک اندیشه میتوانید به نمایندگی های فروش این محصولات در سراسر کشور مراجعه کنید ، در صورتی که آدرس نمایندگی شهر خود را ندارید با ما تماس بگیرید .

 

مطالب مرتبط