پارچه شناسی

پارچه جودون و ویژگی‌های آن

پارچه جودون و ویژگی‌های آن را بشناسید

پارچه جودون نام نوعی پارچه است که به وسیله دستگاه‌های بافت گرد بافته می‌شود اما جودون‌ها بافت‌های لوزی شکل دارند. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی پارچه پنبه و ویژگی‌های آن، لباس‌هایی که بپارچه جودون دوخته می‌شوند را نیز به شما معرفی کنیم.

پارچه جودون و ویژگی‌های آن,پارچه جودون پنبه,جودون لاکرا,جودون پلی استر,تیشرت جودون,پلوشرت جودون,ویژگی‌های انواع جودون

کاربردها

پارچه جودون یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین پارچه‌ها است که در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود؛ مانند: صنعت روکش صندلی خودرو و کیف سازی. پر استفاده‌ترین کاربرد پارچه جودون صنعت پوشاک است.
در تولید انواع پوشاک زنانه، مردانه و حتی بچگانه از پارچه جودون استفاده می‌کنند چراکه علاوه‌بر اینکه کیفیت بسیار خوبی دارد، زیبایی و تنوع رنگی خوبی نیز دارد.

مشخصات جودون

در تولید و بافت پارچه جودون سه نخ اصلی استفاده می‌شود که به ترتیب عبارتند از: نخ پنبه، لاکرا، پلی استر.
کیفیت پارچه جودون بستگی به میزان استفاده این سه نوع نخ در تولید پارچه دارد. همچنین ترکیب‌های متفاوت از نخ‌ها کیفیت‌ها و نوع مختلفی از پارچه را در اختیار ما قرار می‌دهد.
ترتیب کاربرد و معروفیت پارچه جودون به این شکل است:

  • پارچه جودون پنبه
  • و پارچه جودون لاکرا
  • جنس جودون پلی استر

پارچه جودون اعلا

حتما نام پاره جودون اعلا را شنیده‌اید. جودون اعلا به پارچه‌‌ای می‌گویند که میزان کیفیت آن بسیار بالاست و با نخ پنبه شانه کامتور تولید می‌شود.
اگرچه پارچه‌های جودون پنبه خود نیز دارای درجات و انواع مختلفی است اما این نوع پارچه یکی از بهترین پارچه‌های استفاده شده در صنعت پوشاک است.

انواع پارچه جودون

جودون پنبه

همانطور که گفتیم جودون پنبه بیشترین استفاده در صنعت پوشاک را دارد. این نوع پارچه به دلیل وجود نخ پنبه هوا را از خود عبور می‌دهد.
جودون پنبه پارچه‌ای برای تمام فصول است؛ به دلیل اینکه در هوای سرد بدن را گرم نگه می‌دارد و در فصل گرم نیز بدن را خنک می‌کند.

جودون لاکرا

پارچه جودون لاکرا یا جودون کشی با نخ لاکرا تهیه می‌شود. این نوع جودون ممکن است به خاطر کیفیت بالای نخ لاکرا قیمت بیشتری از سایر جودون‌ها داشته باشد.

جودون پلی استر

جودون پلی استر کمتر از جودون پنبه و لاکرا تولید می‌شود. اغلب تولید آن براساس سفارش مشتری است.
از آن جایی که پلی استر از الیاف مصنوعی است برای راحتی و دوام بهتر آن را با مقادیری از پنبه تولید می‌کنند که با این کار لطافت پارچه جودون بسیار عالی می‌شود.

انواع تیشرت و پولوشرت با پارچه جودون

بر خوب این است که اینجا در تولیدی اندیشه ما بخشی از انواع لباس راحتی خود را با پارچه‌های جودون تولید می‌کنیم.
تولیدی پوشاک اندیشه انواع جنس و کیفیت جودون را خود تولید می‌کند از این حیث بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

تیشرت جودون پنبه

مدل تیشرت جودون پنبه یکی از پرطرفدارترین انواع تیشرت و پولوشرت است. دلیل استقبال از این نوع پارچه و تیشرت جنس عالی و دوام آن است. همچنین استایل زیبای تیشرت جودون پنبه مثال زدنی است.

خرید انواع تیشرت جودون 

پارچه جودون و ویژگی‌های آن,پارچه جودون پنبه,جودون لاکرا,جودون پلی استر,تیشرت جودون,پلوشرت جودون,ویژگی‌های انواع جودون

تیشرت جودون

تیشرت جودون زنانه

این روزها تیشرت‌های جودون زنانه جای خود را بین انواع لباس راحتی و اسپرت زنانه باز کرده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
تیشرت‌های جودون زنانه از جنس جودون پنبه تولید می‌شود و رنگ‌بندی بسیار متنوع دارد. بانوان با هر سلیقه‌ای از تیشرت‌های استفاده می‌کنند.

خرید تیشرت جودون زنانه 

پارچه جودون و ویژگی‌های آن,پارچه جودون پنبه,جودون لاکرا,جودون پلی استر,تیشرت جودون,پلوشرت جودون,ویژگی‌های انواع جودون,تیشرت جودون زنانه

تیشرت جودون ملانژ

تیشرت جودون ملانژ ترکیبی از الیاف ملانژ و پنبه است. این ترکیب لباسی نرم و لطیف در اختیار شما قرار داده است. همچنین تیشرت جودون ملانژ ضد چروک است و دوام بالایی خواهد داشت.

خرید تیشرت جودون ملانژ

تیشرت جودون مردانه,تیشرت جودون ملانژ مردانه,تیشرت مردانه,انواع تیشرت مردانه جودون,تولیدی پوشاک اندیشه

شرکت تولید پوشاک اندیشه با سابقه طولانی در تولید انواع پارچه و تیشرت جودون، تیشرت های جودون را با بهترین کیفیت عرضه می کند. اگر قصد خرید تک محصولات ما را دارید به صفحه خرید تیشرت تک ما سربزنید.

اگر قصد خرید عمده محصولات ما را دارید با ما از طریق سایت عمده ما به آدرس زیر در ارتباط باشید:

andishestyle.com

 

مطالب مرتبط