پوشاک, مقالات

ویژگی های شلوار پیاده روی

ویژگی های شلوار پیاده روی, شلوار پیاده‌روی, ست تیشرت شلوار مردانه اسپرت

,ویژگی های شلوار پیاده روی

چه شلوارهایی را باید برای پیائه روی بپوشم؟ ویژگی های شلوار پیاده روی چیست؟ همانطور که بسیاری از کوهنوردان کاپشن های ضد آب و چکمه های مخصوص، مهم است که شما نیز برای لباس پیاده روی خود انتخاب خوبی داشته باشید. شلوارهای پیاده روی باید بادوام، انعطاف پذیر و سبک وزن باشند و طوری طراحی شده باشند که در پیاده روی های طولانی مقاوم باشند و شما را اذیت نکنند.

سیستم لایه بندی در شلوار نیز مهم است، هنگامی که شما برای پیاده روی آماده می شوید، لباس زیری را بپوشید که – از نظر حرارتی یا خنک کننده – مناسب باشد، بای لباس زیر حتما از لباس های پنبه ای استفاده کنید، ویژگی هایی همچون راحتی، نرمی، لطافت، جاذب رطوبت، ضدآلرژی و… سبب میشود تا لباس زیر پنبه ای بهترین انتخاب باشد، سپس شلوار خود را بپوشید و اگر احتمال میدهید که ممکن است باران ببارد، بشلوار ضد آب بپوشید.

خصوصیات شلوار پیاده روی

هنگام خرید شلوار پیاده روی، دنبال خواصی که عنوان میکنیم باشید.

1- دوام

این شلوارها وقتی که ساعت ها درحال کوهنوردی یا پیاده روی هستید، هیچ آسیبی نمی بیند و همچنین هیچ آسیبی به شما وارد نخواهد کرد.

2- حفاظت

شلوار شما باید شما را گرم و خشک نگهدارد، اگر در فصل گرم هستید باید رطوبت بدن را جذب کند و شما را خنک نگه دارد؛ در روز های بارانی نیز نباید باعث خیس شدن شما شود.

3- آسایش

شلوار ورزشی برای پیاده روی باید در طول پیاده روی نرم و راحت باشد و نباید خیلی سفت و خز باشد.

4- داشتن فضای ذخیره سازی

برای یک پیاده روی طولانی تجهیزات زیادی نیاز خواهید داشت، بنابراین داشتن فضای ذخیره سازی اضافی بسیار مفید است. جیب های بزرگ برای تلفن شما و وسایل ضروری و همچنین میان وعده بسیار مناسب است.

بهترین شلوارهای پیاده روی کدام هستند؟

شلوارهای پیاده روی خوب: به طور معمول، این شلوارها از پارچه هایی ساخته می شوند که سریع خشک میشوند تا عرق را از پوست دور کنند و شما را خشک نگه دارند. آنها همچنین بسیار راحت و انعطاف پذیر هستند ولی با این وجود بگونه ایست که در برابر موانع مقاوم بوده و زود پاره نشود.

انواع شلوار های پیاده روی ضد آب

1- شلوار Softshell

Softshell یک ماده سبک و منعطف است که به گونه ای طراحی شده است که ضد آب بوده و بسیار تنفس می کند. در شلوار Softshell احساس خوبی خواهد داشت و بسیار انعطاف پذیر است. این شلوارها به طور کلی وزن کمتری دارند و برای راحتی بیشتر در هنگام پیاده روی در روز ایده آل هستند.

2- شلوار قابل تبدیل

شلوار قابل تبدیل این ویژگی را دارند که بتوانیم، پاچه های آنرا جدا کنیم و از آن بعنوان شلوارک کوتاه استفاده کنیم، این شلوار ها یک انتخاب واقعا همه کاره هستند زیرا می توان در طول سال از آن استفاده کرد.

3- Overtrousers ضد آب

هنگامی که باران شروع به باریدن می کند، شما نیاز به یک لایه اضافی برای جلوگیری از اشباع رطوبت شلوار خود دارید. Overtrousers در چند لحظه به راحتی روی شلوار شما کشیده می‌شود تا یک لایه فوری از ضد آب را فراهم کند، این شلوارها به طور کلی در یک کیف کوچک قرار می گیرند، بنابراین می توانید آنها را تا زمانی که لازم باشد نگه دارید، زیرا پوشیدن آنها هنگامی که باران نمی بارد باعث گرم شدن بیش از حد خواهد شد.

برای خرید عمده ی پوشاک ورزشی کلیک کنید پوشاک مشهد

اندیشه ارائه دهنده ی انواع شلوار ورزشی مردانه، شلوارک کتان مردانه، شلوار راحتی مردانه، سویشرت شلوار مردانه، کاپشن شلوار مردانه، تیشرت شلوار مردانه، بلوز شلوار مردانه، پوشاک ورزشی زنانه و… می باشد.
برای مشاهده ی شلوار ورزشی مردانه و شلوارک ورزشی مردانه برند اندیشه کلیک کنید.

مطالب مرتبط