پوشاک, مقالات

نیم تنه ورزشی زنانه

نیم تنه ورزشی زنانه

نیم تنه ورزشی زنانه

نیم تنه ورزشی زنانه، بخش فوق العاده مهمی برای انجام تمرین های ورزشی است. این لباس ها بسیار راحت و سبک هستند و در هنگام ورزش کردن به ورزشکار احساس امنیت می بخشند.

برای اکثر ورزشکاران  هیچ چیزی آزاردهنده تر از این نیست که بعد از تمرین عرق کنند و یا به خاطر لباس نامناسب احساس خستگی مفرط به سراغشان بیاید.

با توجه به محیط کاملا زنانه باشگاه های ورزشی مخصوص بانوان در سراسر ایران، بسیاری از بانوان از نیم تنه های خود بجای لباس زیر و یا حتی از تاپ ورزشی خود نیز بدون داشتن لباس زیر استفاده می کنند بانوان می توانند در سالن های ورزشی از مدل های متنوع نیم تنه ورزشی زنانه استفاده نمایند.

نیم تنه ورزشی زنانه از جمله بهترین لباس های بانوان به هنگام ورزش و تحرکات شدید فیزیکی در سالن های ورزشی و یا حتی بصورت هوازی در پارک ها و فضاهای سبز می باشد، که تنها کافی است به جای لباس زیر خود از آن استفاده کرده و با انتخاب یک تاپ و یا نیم تنه ورزشی کاملا سبک و متناسب با ابعاد فیزیکی بدن خود با عشق و علاقه بیشتری به امور ورزشی خود رسیدگی نمایند.

ویژگی های نیمه تنه ی ورزشی

هدف اصلی از طراحی لباس ورزشی، حفظ سلامتی شخص و موفقیت در زمینه های ورزشی است و نیم تنه با قرار گیری در سبک ترین لباس های ورزشی زنانه کاربرد های فراوانی دارد پوشاک مشهد به برخی از ویژگی ها و خصوصیات نیم تنه ی ورزشی زنانه اشاره نموده است.

  1. تاپ و نیمه تنه های ورزشی عموما از جنس نخ و پلی استر به همراه پلی آمید تولید می شوند.
  2. برای ورزش هایی با فعالیت بدنی بالا مناسبند.
  3. بندهای پهن سرشانه و پشت با پد سیلیکونی و قابل تنظیم است.
  4. از پارچه های نرم، سبک و با لطافت تولید می شوند.
  5. اکثر نیم تنه ها خاصیت کشسانی دارند و یا دارای زیپ، دکمه، غزن و یا یک بند زیپی نیز هستند، که شما می توانید در صورت تمایل شخصی خود از آن ها نیز استفاده بعمل آورید.
  6. ضد آب و قابل تنفسی بودن لایه های تعبیه شده بر روی نیم تنه و تاپ ورزشی زنانه شما از دیگر موارد فوق العاده مهم و حائز اهمیتی است که باید حتما به آن توجه داشته باشید.
  7. نیم تنه ها دارای یک یا چند بند هستند و طرفین تاپ دارای حفره‎هایی است که قابلیت عبور و گردش هوا را دارد.

ست نیم تنه و ساق اندیشه

  • مدل نرمین
  • کد: 52401
  • کیفیت: پلازیپ
  • سایز بندی
  • رنگبندی

ست نیم تنه و ساق اندیشه, استایل زنانه, نیم تنه زنانه, لباس ورزشی زنانه, نیم تنه ورزشی زنانه, تولیدی پوشاک اندیشه

برای خرید پوشاک ورزشی مردانه در سراسر کشور کلیک کنید

مطالب مرتبط