پوشاک, مقالات

نکات خرید چادر مشکی

نکات خرید چادر مشکی

نکات خرید چادر مشکی

چادر یکی از شیک ترین پوشش های رایج ایرانی – اسلامی است که در ایران سابقه فراوانی دارد و بانوان به صورت همیشگی یا در مناسبت‌هایی مانند زیارت و یا شرکت در مجالس مذهبی استفاده می کنند. انواع و اقسام مدل های چادر در بازار موجود است که محبوبت ترین آنها در بین ایرانیان چادر مشکی ساده ، دانشجویی و عربی است.

نکات خرید چادر مشکی

برای خرید راحت چادر مشکی، باید با انواع مدل های آن را آشنا باشید و پارچه های مناسب چادر مشکی را بشناسید اینکار باعث می شود تا هدفمند پیش رفته و بهترین انتخاب را انجام دهید.

پارچه‌های چادری دارای رنگ‌های مختلفی هستند. رایج‌­ترین رنگ چادر در ایران که خیلی از آن در مجالس مختلف استفاده می‌شود، رنگ مشکی است.

انواع چادر مشکی

  1. چادر ساده
  2. چادر ملی
  3. چادر دانشجویی یا خبرنگاری
  4. چادر قجری یا کمری
  5. چادر بحرینی
  6. چادر لبنانی
  7. چادر صدفی لبنانی
  8. چادر اماراتی
  9. چادر جلابیب
  10. کمری حُسنا
  11. چادر ملائکه
  12. چادر عربی
  13. چادر شالدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع چادر مشکی کلیک نماید.

راهنمای خرید چادر مشکی

  1. برای تهیه ی چادر مشکی ، بهترین جنس از پارچه های موجود در بازار پارچه های ژاپنی ، کره ای و سوئیسی هستند.
  2. پارچه های چادری جنس‌های متفاوتی دارند و هرجنس معمولا در شرایط خاصی استفاده می شود. همچنین وزن پارچه ها متفاوت است. قبل از انتخاب جنس پارچه باید مشخص کنید چادر را برای چه محیطی می خواهید استفاده کنید.
  3. جنس پارچه چادر در سنگینی آن بسیار تاثیرگذار است؛ پس اگر می خواهید برای استفاده روزانه از آن ها استفاده کنید بهتر است پارچه های سبک تری انتخاب کنید تا احساس سنگینی و فشار نداشته باشید.
  4. برای انتخاب چادر مجلسی از پارچه های چادری برجسته ، طرح دار و یا براق خریداری نموده و یا هنگام دوخت از حاشیه های طرح دار و زیبا استفاده کنید.

سه کشور ژاپن ، کره و سوئیس در تولید پارچه چادر مشکی بسیار موفق بوده اند به طوری که پارچه ها از دوام و استحکام بیشتری در مقابل سایر پارچه های چادری برخور دارند. رنگ این پارچه ها واقعا مشکی است. و از فروش بالایی نیز برخوردارند

پارچه ی مناسب چادر

پارچه های ساده غالبا برای دوخت چادرهای مدل دار و استفاده روزمره کاربرد دارد. البته برخی بانوان برای امور روزمره هم ترجیح میدهند از چادر طرحدار استفاده کنند. پر طرفدار ترین پارچه های چادری عبارتند از :

حریرالاسود

حریر الاسود پارچه‌ ی چادری ، مات و سبک وزنی است، این چادر برای استفاده دم دستی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. یکی از مشکلات حریرالاسود زود چروک شدن آن است.

پارچه‌های حریرالاسود ، به دلایل زیر از محبوبیت بالایی برخوردار است.

  1. پارچه ای بادوام است
  2. گرد و خاک را کمتر به خود جذب می کند.
  3. ظاهری زیبا دارد و تار و پود پارچه مشخص است به شکلی که می‌توان با چشم تار و پود آن را تشخیص داد
  4. پرز نمی گیرد.
  5. چروک نمی شود.
  6. رنگ مشکی آن ثابت است و به بوری نمی‌زند.

الگانس ضد آب

گران ترین قواره ی چادر است.

پارچه کن کن

پارچه‌ی کن کن ساده، براق‌ترین پارچه چادری است و بیشتر برای چادر اماراتی، عربی و لبنانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چادر های کن کن از پارچه‌ ای ظریف ، سبک و براق تولید می شوند و علت محبوبیت آن نیز همین می توان دانست .

پارچه کریستال

این نوع پارچه همان طور که از نامش مشخص است حالت کریستال و براق دارد. پارچه چادر مشکی کریستال، نوعی پارچه سبک است و جنس این پارچه حالت مخملی دارد.

کرپ خاویار

اگر یک چادر ساده و سنگین بخواهید، بهترین گزینه‌ها، کرپ خاویار ژاپن است.

تنها تولیدکننده چادر مشکی در ایران

اتنها تولیدکننده چادر مشکی در کشور ، کارخانه حجاب شهرکرد است که کیفیت محصولات تولیدی آن بسیار بالا و تمامی تولیدات این کارخانه به فروش می‌رسد.

کارخانه حجاب شهرکرد مصرف یک سوم چادر زنان ایرانی را تامین می‌کند، در تنها کارخانه چادر غرب آسیا الیاف ایرانی با دانش روز، مهر تایید خریداران را به خود اختصاص داده است.

عمده فروشی لباس تابستانی

فروش عمده ی تی شرت چاپی

فروش عمده ی تیشرت تبلیغاتی

فروش عمده ی تاپ شلوارک مردانه

فروش عمده ی تاپ شلوارک زنانه

فروش عمده ی لباس خواب مردانه

فروش عمده ی لباس ورزشی زنانه

فروش عمده ی شلوارک کتان مردانه

فروش عمده ی لباس ورزشی مردانه

فروش عمده ی لباس خواب زنانه

نکات خرید چادر مشکی

مطالب مرتبط