استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

نحوه ی لباس پوشیدن مدیران

نحوه ی لباس پوشیدن مدیران

نحوه ی لباس پوشیدن مدیران

انتخاب مناسب و نحوه ی لباس پوشیدن مدیران ، اعتماد به نفس و قدرت یک مدیر عامل موفق را افزایش می دهد . داشتن توانایی انتخاب لباس مناسب برای هر موقعیتی ، انتخاب لباس های با کیفیت و استفاده از لوازم جانبی ، تاثیر زیادی در اعتماد بنفس و قدرت یک مدیر عامل دارد . هرگز آن را دست کم نگیرید.
نحوه ی لباس پوشیدن مدیران

استفاده از لباس رسمی نهادی که در آن کار می کنید

مطابق با صنعت و فرهنگ شرکت ، لباس های خلاقانه یا محافظه کارانه تر انتخاب کنید .
به عنوان مثال : یک بانکدار لباس رسمی با اتکیت بانک خود را جهت تبلیغ و معرفی بانک خود بپوشد.

قوانین کلی در مورد شیوه ی لباس رسمی پوشیدن

  1. برای اثبات به روز بودن خود و نهادی که در آن فعالیت دارید یک قانون کلی خوب این است لباس های قدیمی را کنار گذاشته و لباس با کیفیت با مارک معتبر استفاده نمایید.
  2. سطح لباس پوشیدن یک مدیر درجه بندی دارد : در اداره و نهاد مربوطه سبک تر و لباس می پوشد و برای ملاقات های کاری و دیدار های رسمی در ( درجه ی بالاتری ) از یک پوشش کاملا رسمی و شیک استفاده می نماید.
  3. بهتر است پوشش مدیر یک نهاد همسطح مشتری و کارمندان باشد.و یا از لحاظ قیمت و مارک ، تفاوت زیادی با مشتری و کارمندان نداشته باشد.

رنگ لباس رسمی

 “لباس رسمی” به طور کلی یک کت و شلوار تیره به رنگ جامد ، همراه با پیراهن سفید ، کراوات محافظه کار و کفش چرمی است.

همانطور که ذکر شد رنگ لباس رسمی از بین رنگ های تیره و خنثی انتخاب می شود رنگ های رایج عبارتند از : مشکی ، قهوه ای ، سورمه ای ، آبی کاربنی و آبی نفتی ، خاکستری ، طوسی و …

لباس رسمی مناسب یک سفر کاری

اگر می خواهید یک سفر کاری داشته باشید ، در نگه داری لباس خود ، حرفه ای عمل کنید . لباس هایی را برای سفر انتخاب کنید که به راحتی چروک نمی شوند و یا ضد چروک هستند. به عنوان مثال ، کت و شلوار پشمی را برای سفر انتخاب کنید. از کت پشمی خود در طول سفر استفاده کنید تا چروک نشود.

آداب و رسوم شهر یا کشوری که به آن سفر می کنید را در نظر بگیرید. اگر با شرکا یا مشتری های خارجی ملاقات دارید ، در مورد آداب و رسوم تجاری کشورشان تحقیقاتی انجام دهید.
سعی نمایید لباس رسمی تری را بپوشید تا احساس راحتی و اعتماد بنفس داشته باشید.

دکمه سردست

از پیراهن یا کت هایی که دکمه سر دست زیبا دارند استفاده نموده و آن را همراه با کراواتی که با رنگ لباستان مطابقت دارد بپوشید.
کت و شلوارهای یک دکمه ای مدرن تر و مناسب تر از انواع ساده تر آن هستند.
کت و شلوارهای سه دکمه ، برای مردان قد بلند و متوسط  فوق العاده است و می توان در هنگام ایستادن دکمه های اول و وسط یا فقط دکمه وسط را ببندید.

کفش

کفش با کیفیت را انتخاب کنید. یک کفش چرمی آکسفورد یا کفش چرمی با کیفیت دیگر را با رنگ تیره تر و مطابق رنگ کت و شلوار خود انتخاب کنید. با تمیز کردن و واکس زدن به طور مرتب از کفش های خود مراقبت کنید.

جوراب

جوراب یا باید با رنگ کفش مطابقت داشته باشد یا سایه ای تیره تر از کت و شلوار باشد .

کمربند

کمربند خود را با کفش خود مطابقت دهید. به عنوان مثال کمربند چرمی با کیفیت همراه با کفش هایی از همان رنگ ست کنید در حالت ایده آل ، بهتر است فلز سگک کمربند با ساعت فلزی یا حلقه شما مطابقت داشته باشد.

ساعت مچی

استفاده از یک ساعت مچی زیبا که با مربند یا حلقه ست شود ظاهری کلاسیک و رسمی به مدیران می بخشد.

کیف اداری

روی یک کیف بزرگ عالی سرمایه گذاری کنید. رنگ کیف ، سایه ای از چرم قهوه ای یا مشکی باشد تا با رنگ کفش و کمربندی که بیشتر اوقات می پوشید مطابقت داشته باشد و مانند کفش خود با تمیز کردن و واکس زدن شیک باشید.

معرفی منبع:

 عمده فروشی پوشاک مشهد ، بزرگترین تولید کننده ی لباس راحتی مردانه و زنانه ، تیشرت و شلوار پنبه ای مردانه و زنانه ، تاپ شلوارک مردانه و زنانه ، بلوز شلوار مردانه ، انواع ست های خانوادگی ، لباس خواب مردانه ، لباس ورزشی مردانه و زنانه ، شلوارک کتان مردانه ، ساق ، مانتو ،  بلوز ، تونیک و … مطلب فوق را با عنوان نحوه ی لباس پوشیدن مدیران منتشر نموده است.

مطالب مرتبط