پوشاک, مقالات

مزایای پوشیدن لباس خواب برای مردانه

مزایای پوشیدن لباس خواب برای مردانه

مزایای پوشیدن لباس خواب برای مردانه

خواب بسیار گران بهاست زیرا امکان آرامش و همچنین رشد را فراهم می کند، و این استراحت باعث شارژ مجدد، بازیابی انرژی و ریلکس شدن خواهد شد. 

همه ما در مورد راه های بالا بردن کیفیت خواب از جمله دمای اتاق، راحتی فضای خواب و… شنیده ایم، اما یک راه برای بهبود خواب، سرمایه گذاری در لباس خواب مناسب است. بهترین لباس خواب باعث می شود احساس راحتی، تنفس و خوابی دنج داشته باشید.

مزایای استفاده از لباس خواب

بجای اینکه با لباس راحتی که در طول روز میپوشید به رخت و خواب بروید، ایده خوبی است که یک دست لباس خواب باکیفیت صرفا برای خواب داشته باشید.

لباس خواب معمولاً از لباس راحتی، راحت ترند و وقتی قبل از خواب لباس پوشیده میشوند آرامش خاصی ایجاد میکند. هنگامی که شما در طول روز لباس هایی مانند شلوار جین، کت و شلوار و… را میپوشید، مغز شما متناسب با آن لباس فعال خواهد بود، و پوشیدن لباس خواب قبل از رفتن به رختخواب، به مغز هشدار می دهد که زمان استراحت است.

بنابراین اگر شما بر طبق روال عادی قبل خواب لباس خواب خود را بپوشید، دندانهایتان را مسواک بزنید، چراغ ها را خاموش کنید، صورت خود را بشویید و به رخت و خواب بروید، مغز فرمان استراحت کردن دریافت میکند و این موضوع به روند خوابتان کمک خواهد کرد.

انواع لباس خواب

ما می خواهیم به مجموعه ی لباس خواب مردانه دو تکه یا ست لباس خواب بپردازیم. که معمولا از یک پیرهن پیژامه یا تیشرت پیژامه تشکیل شده‌است. این لباس خواب‌ها میتوانند در طراحی بسیار متفاوت باشند و طرح های مختلفی از لباس خواب ها را بوجود آورند.

1- لباس خواب مردانه پلی استر

هرچند از پارچه ی پلی استر برای لباس خواب استفاده میشود اما، پلی استر معمولاً برای لباس خواب انتخاب مناسبی نیست، زیرا دارای تنفس نیست پس جریان هوا را به سمت بیرون بدن محدود کند، بنابراین شما احساس گرما خواهید کرد، عرق میکنید و خواب مناسبی ندارید.

2- لباس خواب مردانه ابریشم

ابریشم یکی از زیباترین و قطعاً مجلل ترین پارچه ها است. به دلیل کشش ملایم و قابلیت تنفس می تواند لباس خواب بسیار راحتی از آن تولید کرد. همچنین که ابریشم برای پوست بسیار مفید می باشد. بنابراین لباس خواب ابریشمی از چروک شدن پوست هنگام خواب جلوگیری می کند.

3- لباس خواب مردانه پنبه ای

پنبه محبوب ترین پارچه برای لباس می باشد! از ویژگی هایش مقرون به صرفه بودن، راحتی و تنفس را میتوان مثال زد. لباس های پنبه ای روی پوست لطیف هستند و به دلیل همین نرمی و تنفس آن، یک لباس خواب عالی است.

اگر در مناطق بسیار بسیار مرطوب زندگی میکنید، و زیاد عرق میکنید پنبه این رطوبت را جذب نموده و ممکن است برای لباس خواب مناسب نباشد.

اما برای محیط های خشک، و لباس خواب تابستانی مردانه بهترین انتخاب است.

کت بیژامه مردانه

4- لباس خواب مردانه کتان

پارچه کتانی از الیاف کتان ساخته شده و پارچه ای با دوام اما سبک را ایجاد می کند. با قیمت خوبی ارائه می شود اما بسیار سبک وزن است و در طول شب های طولانی خوابی راحت برایتان به ارمغان خواهد آورد.

5- پارچه ی ویسکوز یا ریون برای لباس خواب مردانه

ریون یک فیبر مصنوعی است که در واقع می تواند گزینه خوبی برای لباس خواب باشد. این پارچه را  از خمیر چوب می‌سازند، خنک کننده بوده و قابلیت تنفس را تضمین می‌کند.

این پارچه را بعنوان جایگزینی برای پنبه می‌سازند، پارچه ای است که سریع خشک می‌شود و در طول شب تنفس می کند و بسیار سبک است، بنابراین گزینه مناسبی برای لباس خواب تابستانی مردانه است.

بیژامه تترون مردانه

6- پارچه ی ترمه برای لباس خواب مردانه

کشمیر نرم و مجلل است اما تنفسخوبی ندارد، برای لباس خواب زمستانی بسیار مناسب است، اما اگر در طول تابستان آنرا نپوشید.

تولیدی لباس خواب مردانه – تولیدی پوشاک مشهد اندیشه

تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد اندیشه، بزرگترین تولیدی لباس ست مردانه و زنانه، لباس راحتی مردانه، لباس ورزشی مردانه و… می باشد.

بهترین لباس خواب مردانه
ویژگی های لباس خواب مردانه

مطالب مرتبط