پوشاک, مقالات

مدل های هودی ست مردانه و زنانه

مدل های هودی ست مردانه و زنانه

مدل های هودی ست مردانه و زنانه

مدل های هودی ست مردانه و زنانه: اندیشه ی شرکت ما در فصول سرد سال، ارائه ی شیک ترین محصولات برای حفاظت بدن در برابر برودت هواست، ویژگی های هودی باعث محبوبیت آن در همه ی اقشار جامعه علی الخصوص جوانان و نوجوانان شده است.

"مدل های هودی ست مردانه و زنانه,هودی یونیسکس, ست هودی دو نفره

ویژگی های مهم هودی

مهم‌ترین ویژگی های هودی عبارتند از:

  1. هودی همیشه همراه با کلاه است که این ویژگی وجه تمایز آن با سویشرت و ژاکت است.
  2. داشتن دو بند آویزان از کلاه است که برای تنظیم وضعیت کلاه مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. هودی به صورت جلو بسته و جلو باز با اشکال ( زیپ‌دار یا دکمه‌دار ) تولید می شود.
  4. برترین ویژگی هودی که جذابیت این نوع پوشاک را چند برابر می کند داشتن دو جیب به هم پیوسته در جلوی لباس است که می توان با قرار دادن دست ها در آن و قفل نمودن در هم از سرمای دست ها و انگشتان جلوگیری کرد.

کیفیت هودی

رایج ترین اجناس هودی از نخ و پنبه می‌باشد و داخل بعضی از مدل‌ های هودی شامل پشم است. به طور کلی هودی از موادی مانند: کتان، پشم و الیاف مصنوعی تولید می شود.

موارد استفاده از هودی

شاید یکی از پر استفاده ترین وضعیت های استفاده از هودی، هنگام کوهنوردی، طبیعت گردی و دویدن باشد. هودی ها چه در هنگام شب و چه در هنگام بامداد شما را در هنگام دویدن، گرم نگه می دارند. البته در هنگام پاییز و زمستان بسیاری از مردم از این تنپوش بعنوان یک تن پوش معمول بهره می برند.

راهنمای خرید ست هودی  مردانه و زنانه

  1. هنگام خرید هودی به جنس داخل آن دقت کنید اگر لباسی که می خرید جنس خوبی نداشته باشد از بدن شما در برابر سردی هوا نمی تواند محافظت کند و یا با چند مرتبه شستشو کیفیت خود را ازدست خواهد داد.
  2. بهترین جنس برای هودی یا سویشرت نخ‌ پنبه است. لباس‌هایی که از نخ‌پنبه تهیه شده‌اند، بسیار لطیف هستند و می‌توانند بدن را به آسانی گرم و راحت نگه دارند.
  3. هودی ها یا سویشرت‌هایی که دور یقه‌شان بند ندارد و ساده هستند نسبت به مدل‌های بند‌دار امکانات بیشتری به فرد می‌دهند. کمترین آن این است که نمی گذارد کم سن و سال به نظر برسید.

جدیدترین مدل های هودی برند اندیشه

 

مطالب مرتبط