پوشاک, مقالات

مدل های لباس راحتی خنک و شیک

مدل های لباس راحتی خنک و شیک

مدل های لباس راحتی خنک و شیک: با تغییر فصل زمستان به بهار، شور و نشاط و تکاپو در بین همه ی اقشار جامعه دو چندان می شود، تغییر و تحول در نوع پوشش، از تغییرات دائمی است که همه ساله و دائما در حال تکرار می باشد. با آغاز بهار تحولاتی در پوشاک علی الخصوص، در لباس راحتی ایجاد شده است.

مدل های لباس راحتی خنک و شیک

به همین دلیل تولیدی پوشاک اندیشه، برند برتر فروش عمده ی لباس در مشهد و ارائه دهنده ی انواع

  1. تیشرت شلوار مردانه و زنانه
  2. بلوز شلوار مردانه و پسرانه
  3. انواع ست خانوادگی
  4. ست کت پیژامه ی مردانه
  5. انواع لباس راحتی مردانه و زنانه
  6. لباس خواب مردانه
  7. ست لباس ورزشی مردانه و زنانه
  8. سارافون و مانتو زنانه
  9. تاپ شلوارک زنانه و مردانه و… انواع مدل های لباس راحتی خنک و شیک مخصوص فصل بهار و تابستان را معرفی میکند.

مدل های لباس راحتی زنانه:

 انتخاب لباس تاثیر بسیار زیادی در تقویت روحیه ی اعتماد به نفس بانوان دارد. پس استایل راحتی زنانه را بدون توجه به این که در منزل پوشیده می شود در درجه ی اول اهمیت گذاری به لباس قرار دهید. زیرا با توجه به روحیات لطیف بانوان، احساس آزادی هنگام پوشیدن لباس راحتی در عین شیک بودن، آسایش و آرامش را برای او به ارمغان می آورد.

تولیدی اندیشه در زمینه ی تولید و فروش عمده ی پوشاک راحتی زنانه محصولاتی مانند:

  1. تاپ شلوارک زنانه
  2. ساق شلوار زنانه
  3. سارافون، مانتو و تونیک
  4. ست بلوز شلوار زنانه
  5. تیشرت شلوارک زنانه و دخترانه

و … به بازار ارائه نموده است. برای خرید می توانید به مراکز فروش در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

مدل های لباس راحتی زنانه

1- تیشرت زنانه مدل میرا

تیشرت زنانه مدل میرا ساده و در عین حال بسیار زیباست، این تیشرت جذب بدن نیست و باعث میشود تا هوا براحتی در آن جریان داشته باشد.

رنگبندی متنوع و خاص، آنرا برای هر سلیقه ای مناسب میسازد.

مدل های لباس راحتی خنک و شیک | خرید تیشرت زنانه | خرید عمده تیشرت زنانه

2- ست تیشرت شلوار راحتی زنانه

این ست لباس بسیار زیبا و برازنده ی خانم های شیک پوش است، اسپان لاکرا ویسکوز باعث میشود تا بسیار نرم و لطیف باشد و دارای قدرت کشسانی عالی باشد.

در محیط منزل این لباس را میتوانید بپوشید، علاوه بر این برای ورزش های سالنی، پیاده روی و… گزینه ی مناسبی است.

مدل های لباس راحتی خنک و شیک | خرید تیشرت شلوار راحتی زنانه | تیشرت شلوار ست زنانه

مدل های لباس راحتی مردانه:

در رابطه با استایل راحتی مردانه، نکات اساسی و عمیقی وجود دارد. همه تا حدودی در خصوص موقعیت و جایگاه هر نوع لباسی اطلاعات کافی داریم. این که در چه موقعیتی لباس راحتی، لباس نیمه رسمی، لباس رسمی، لباس مجلسی و… بپوشیم اهمیت فراوانی دارد. پس برای رعایت احترام و ادب در محضر دوستان، آشنایان و … در لباس پوشیدن موقعیت شناس باشیم. اما مطلب ذکر شده به این معنا نیست که به خاطر حفظ ادب و احترام در برابر دیگران، آسایش و آرامش خود را سلب نمایید، بلکه نکته ی مهم در این بحث حفظ شخصیت با رعایت موقعیت شناسی و استفاده از لباس های راحتی شیک و جذاب است.

لباس راحتی بهاره نیز مانند سایر البسه، باید از پارچه هایی خنک، مرغوب و با کیفیت تولید شده باشد تا استایل مردانه یا زنانه ی شیکی به وجود بیاورد. توجه به رنگ، جنس، سایز و… از دیگر نکاتی است که در انتخاب لباس راحتی باید مورد توجه قرار بگیرد.

در استایل راحتی مردانه، آرایش مو حائز اهمیت است، برخی از افراد استایل راحتی را با ویژگی هایی نامنظم و شلخته فقط مختص و محدود به خانه می دانند اما این واقعیت ماجرا نیست علاوه بر این که بعضی از لباس های راحتی را در مسافرت، مجالس و مهمانی های نیمه رسمی و دوستانه نیز می توان پوشید، با یک آرایش مرتب و شیک مو این استایل در منزل نیز به افراد، چهره ای محبوب و منظم می بخشد.

مدل لباس راحتی مردانه بهار 1400

1- ست تیشرت شلوار راحتی مردانه مدل یوشیج

 تیشرت پنبه پلی استر و جنس شلوار این ست، پنبه ترویرا میباشد که از ویژگی های این ست میتوان به ضد چروک بودن و مقاومت بالای آن اشاره کرد که با شستشو تغییر شکلی پیدا نمیکند و میتوان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

روی سرشانه و آستین تیشرت نوار دوزی شده است که رنگ نوار ها با شلوار ست میشوند و همچنین روی تیشرت تکه دوزی شده که باعث جذابیت بیشتر تیشرت میشود.

شلوار دارای دوجیب در کنار پا و دو جیب در بالای زانو است که با سرجیب پوشانده شده است، شلوار حالت راسته دارد و میتوان از این ست در باشگاه ،منزل و… استفاده کرد.

انواع تیشرت مردانه|پوشاک اندیشه| خرید انواع تیشرت| تیشرت و شلوار مردانه| تیشرت مردانه برند

2- تیشرت شلوارک مردانه مدل سوما

مدل سوما (نور، ماه) تیشرت شلوارک مردانه مدل سوما در رنگ بندی جذاب و جنس متریال پنبه در عین سادگی در تن پوشنده می درخشد.

با توجه به خصوصیات پنبه می توان اظهار کرد این ست نرم، خنک و سبک است و دربرابر شستشو مقاومت بالایی دارد.

در شلوارک کار دو عدد جیب تعبیه شده است و همچنین شلوارک دارای بند کمر جهت تنظیم اندازه دور کمر می باشد. این ست مناسب استفاده برای فضای منزل، فضای ورزشی، فضای باز و حتی سفر است.

مدل های تیشرت شلوارک مردانه

خرید تکی تیشرت شلوارک از طریق اینستاگرام

خرید عمده تیشرت شلوارک مردانه و زنانه

روش های خرید لباس راحتی مردانه و زنانه

برای خرید عمده ی پوشاک بهاری و پاییزی مردانه، تیشرت شلوار مردانه، ست بلوز شلوار مردانه، ست تاپ شلوارک مردانه، ست تیشرت شلوار زنانه، ست بلوز شلوار زنانه و دیگر پوشاک راحتی مردانه و زنانه به تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد اندیشه و یا نمایندگی های فروش محصولات اندیشه در شهرستان ها مراجعه کنید.

مطالب مرتبط