پوشاک, مقالات

مدل های شلوار ورزشی زنانه

مدل های شلوار ورزشی زنانه

مدل های شلوار ورزشی زنانه

ما در این پست مهمترین نکات قبل خرید شلوار ورزشی را بیان میکنیم، سپس گالری انواع مدل های شلوار ورزشی زنانه برند اندیشه را منتشر خواهیم کرد.

ویژگی های شلوار ورزشی زنانه

1- پارچه های مناسب برای شلوار ورزشی:

برای شلوار ورزشی باید پارچه هایی که تا حد امکان از الیاف طبیعی بوده و برای عملکرد بهتر با دیگر الیاف ترکیب شده اند، مانند پنبه لاکرا، پنبه پلی استر و… .

پارچه های مصنوعی که قادر به تبخیر عرق هستند نیز مورد توجه هستند، البته توجه داشته باشید که پارچه های مصنوعی باعث خارش و سوزش پوست میشود.

شلوارهای نخی خیلی احساسی لطیف روی پوست القا می‌کنند، و سازگاری خوبی با پوست دارند، البته شلوار های ورزشی پنبه ای در صورتی که خیلی مرطوب شوند، عرق را جذب کرده و در خود نگاه می‌دارند!

2- تاثیر شرایط آب و هوایی بر خرید شلوار ورزشی زنانه:

برای انتخاب شلوار ورزشی، شرایط آب و هوایی نقش مهمی ایفا می‌کند، برای ورزش های سالنی لازم نیست که لباس گرم بپوشید ولی هنگام خروج از باشگاه لباستان خشک باشد.

برای ورزشهای فضای باز: اگر تصمیم دارید که در فضای باز ورزش کنید، مخصوصا در طول فصل‌های سرد سال، باید لباس‌هایی بپوشید که بدنتان را گرم نگاه دارد. از این موضوع هم غافل نباشید که به محض شروع ورزش، ضربان قلبتان بالا رفته و دمای بدنتان نیز افزایش پیدا می‌کند.

3- قد و سایز شلوار:

قد شلوار بسیا مهم است، البته قد شلوار به نوع ورزشی که انجام میدهید نیز مهم است، برای ورزش های فضای باز حتما شلوار بلند بپوشید، برای ورزشهای باشگاهی و فضای باز میتوانید شلوارک و… را نیز استفاده کنید.

شلوار های تنگ و چسبان عملکرد تان را تحت تاثیر قرار میدهد، اگر شلوارتان استرج باشد هرچه تنگ باشد تاثیر منفی نخواهد داشت و همچنین برای ورزش هایی مانند دو و دوچرخه سواری خوب است، زیرا گردش خون را بهبود میبخشد.

نکته: وقتی قرار به دویدن با شلوار ورزشی زنانه می‌رسد، خوب است که این شلوار تنگ باشد اما نه خیلی. دلیلش هم در نوع خودش جالب است. درز و دوخت‌های شلوار ورزشی زنانه مخصوص دویدن طوری طراحی شده که از عضلات شما حمایت کند. شلواری که بیش از اندازه تنگ باشد این درزها را روی بخش‌هایی از عضلات قرار می‌دهد که نباید. همین مسئله هم به پاهای شما فشار وارد خواهد کرد و دویدن را برایتان سخت می‌کند.

قیمت شلوار ورزشی زنانه

خیلی‌ها با دیدن قیمت‌ها از خرید اجناس باکیفیت منصرف می‌شوند و سراغ گزینه‌های ارزان قیمت می‌روند. اما قابل ذکر است که شلوار ورزشی ارزان قیمت یا سایر کالاهای ورزشی ارزان خیلی زود قابلیت‌هایی مثل کشسانی خود را از دست می‌دهند و با چند بار شست و شو نازک و آماده خراب شدن می‌شوند. خرید حتی یک شلوار ورزشی زنانه درست و مناسب شبیه یک سرمایه‌گذاری بلند مدت عمل می‌کند و ضمن اینکه امکان تعریق مناسب به پوست می‌دهد و از عضلات پاها حمایت می‌کند، حالا حالاها برایتان کار خواهد کرد.

مدل های شلوار ورزشی زنانه برند اندیشه

1- شلوار ورزشی زنانه مدل نادیا

کد: 50515

کیفیت: پلی استر لاکرا

مدل های شلوار ورزشی زنانه برند اندیشه

2- شلوار اسپرت زنانه تارا

کد: 50509

کیفیت: فلامنت لاکرا پلی استر بیلسی

شلوار اسپرت زنانه تارا

3- شلوار اسپرت زنانه مدل آسا

کد: 50442

کیفیت: ویسکوز

4- ساق شلواری زنانه مدل ریتا

ریتا(مروارید)

کد: 50401

کیفیت: پنبه ملانژ

تولید پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک مردانه و زنانه در مشهد می باشد، تولیدی اندیشه بزرگترین تولید کننده ی لباس ست مردانه و زنانه، لباس ورزشی مردانه، لباس راحتی مردانه، لباس ورزشی زنانه و… می باشد.

مطالب مرتبط