پارچه شناسی, مقالات

مدل های ست لباس راحتی مردانه 1400

مدل های ست لباس راحتی مردانه 1400

مدل های ست لباس راحتی مردانه 1400

لباس راحتی از مهمترین لباس هایی است که در طول هر دوره، هم گام با روند مد پیشرفت میکند، طرح، رنگ و جنس لباس های راحتی همواره در حال تغییر بوده است، برخلاف لباس خواب های قدیمی که غالباً 100٪ پنبه ای بودند، امروزه بیشتر از مخلوط پنبه و پلی استر ساخته شده است (به ترتیب 55٪ و 45٪) که به فرد امکان انعطاف پذیری و قابلیت تنفس عالی را می دهد و امکان می دهد، تعادل گرمایی برقرار باشد. در ادامه مدل های ست لباس راحتی مردانه 1400 را معرفی خواهم کرد.

مدل های ست لباس راحتی مردانه 1400

لباس راحتی مردانه مناسب فصل

هر فصل متناسب با آب و هوای خاص خودش لباس راحتی بخصوصی دارد، همانطور که فصل تابستان، تاپ شلوارک و تیشرت شلوارک را میطلبد. فصول سرد تر سال تیشرت شلوار و بلوز شلوار را میطلبد.

از طرفی رنگ لباس ها نیز متناسب با فصل سال متغیر است، اما توصیه میشود، برای لباس راحتی منزل تا حد ممکن لباس های رنگ روشن و شاد بپوشید، رنگ های درون خانه، همانند انسان ها انرژی می آفرینند و این شما هستید که انتخاب میکنید چه انرژی به اهل خانه القا کنید.

بهترین پارچه ها برای لباس راحتی مردانه چیست؟

لباس های راحتی پنبه: معمولا اولین گزینه ی پیش برو، لباس های الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان است، و بدون شک بهترین گزینه نیز همین مورد است، لباسی که از  100٪ پنبه ساخته شده است، خنک و نرم است، در حالی که این لباس ها قابل شستشو در ماشین هستند و می توانند خشک شوند، به خاطر داشته باشید که آنها 100٪ پنبه ای هستند، در اولین شستشوها مقداری کوچک می شوند، بنابراین اندازه ای بخرید که حتی بعد از کمی کوچکتر شدن مناسب شما باشد.

لباس های راحتی پنبه پلی استر: پنبه پلی استر یکی دیگر از لباس هایی است که طرفداران خود را دارد، وجود الیاف پلی استر در میان بافت های پنبه باعث میشود تا این لباس حالت ارتجاعی داشته باشد و علاوه بر نرم و راحت بودن لباس، به شما احساس خوبی نیز خواهد داد.

انواع لباس راحتی کتان: کتان نرم و راحت است، لباس های راحتی کتانی ، برای روز های گرم تابستان بهترین انتخاب می باشند، زیرا کتان بسیار خنک میباشد.

مدل های لباس راحتی مردانه برند اندیشه

بهار 1400 را با زیباترین مدل های ست لباس راحتی مردانه تجربه کنید، تولید پوشاک اندیشه، مجموعه ای از بهترین و مرغوب ترین، مدل های ست لباس راحتی را برای سال 1400 ارائه میدهد.

1-ست تیشرت شلوار مدل سنتر

مدل سنتر (میانه روی میانه)، تیشرت آن از پارچه پنبه و شلوار این ست فلامنت است که پنبه نرم، لطیف است و قابلیت جذب تعریق را دارد. لباس پنبه ای رطوبت را به محیط منتقل میکند و از بو گرفتن لباس خودداری میکند.

شلوار این ست از پارچه فلامنت تهیه شده است. پارچه فلامنت قابلیت ارتجاعی و مقاومت بالایی دارد و در برابر سایش نیز از خود عملکرد خوبی را نشان میدهد.
تیشرت این ست از ترکیب رنگی بسیار زیبا به همراه چاپ کوچکی روی لباس می باشد. این تیشرت شلوار خوش دوخت و خوش طرح و نقش می باشد.

خرید ست تیشرت شلوار مردانه / مدل های ست لباس راحتی مردانه 1400

2- تیشرت شلوار مردانه مدل آترس

مدل آترس (نترس): تیشرت از پارچه 100% پنبه است و شلوار آن از پارچه پنبه فلامنت تهیه شده.

شلوار دارای دو جیب کاربردی می باشد که در چند رنگ طراحی شده. در کنار لباس یک جیب بلند و البته مدرن با پارچه ی طرح دار دارد. لبه جیب، با زیپ با کیفیتی به رنگ مشکی دوخته شده. تیشرت این ست در 6 رنگ متنوع تولید میشود و مناسب با هر نوع سلیقه ای می باشد.

مدل لباس راحتی مردانه / مدل های ست لباس راحتی مردانه 1400

3- تیشرت شلوار مردانه مدل هیرا

مدل هیرا (بخشنده،گشاده رو) از مدلهای مینیمال و درعین حال منحصر به فرد برند اندیشه میباشد. جنس تیشرت این ست ویسکوز ترویرا میباشد. همچنین شلوار از جنس پنبه ترویرا میباشد. چاپ مربعی شکل که وسط لباس قرار دارد کار را اسپرت و مدرن نشان می دهد.

ست تیشرت و شلوار مردانه هیرا یک انتخاب مناسب برای استایل روزهای تابستان است.

این ست مردانه را می توان در موقعیت و مکان های مختلف بپوشید. این محصول از جنسی است که حالت کشسانی دارد و میتوان آن را در باشگاه اسفاده کرد. برای حرکات کششی، سرعتی و دیگر تمرینات ورزشی مناسب است. همچنین به دلیل راحتی و ظاهر زیبا، این ست را در خانه نیز می توان استفاده کرد. برای استایل خیابانی، استفاده روزمره یا پیاده روی انتخاب جذاب و راحتی است.

مدل های ست لباس راحتی مردانه 1400 / ست لباس مردانه / خرید عمده پوشاک مردانه

4-بلوز شلوار مردانه مدل باهر

این ست بلوز و شلوار مردانه از جنس جودون ملانژ می باشدکه بسیار لطیف است و مناسب فصل بهار می باشد. شلوار این ست در چهار رنگ طراحی و تولید میشود. یک چاپ بزرگ و زیبا بر روی لباس خودنمایی می کند. در مچ آستین بلوز و پایین دامن، فقط در قسمت جلوی کار کشباف دارد.

مدل های ست لباس راحتی مردانه 1400 / بلوز شلوار مردانه / خرید عمده بلوز شلوار راحتی مردانه

5- بلوز شلوار مردانه مدل عنایت

شلوار مدل عنایت در 3 رنگ و بلوز آن در 6 رنگ تولید میشود. شلوار دارای دو جیب کاربردی می‌باشد. بلوز دارای چاپی اسپرت در قسمت بالای لباس است. طراحی منحصر به فرد و همچنین استفاده از پالت رنگی خاص و مناسب عواملی هستند که این ست را خاص کرده است.

مدل های ست لباس راحتی مردانه 1400

خرید لباس راحتی مردانه در مشهد

برای خرید عمده ی پوشاک بهاری و پاییزی مردانه، تیشرت شلوار مردانه، ست لباس خواب مردانه، لباس راحتی زنانه، هودی و شلوار مردانه، شلوارک کتان مردانه، ست بلوز شلوار مردانه و دیگر پوشاک مردانه به تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه در مشهد و یا نمایندگی های فروش محصولات اندیشه در شهرستان ها مراجعه کنید.

مطالب مرتبط