پوشاک, مقالات

مدل های تیشرت شلوارک مردانه

مدل های تیشرت شلوارک مردانه

مدل های تیشرت شلوارک مردانه

مدل های تیشرت شلوارک مردانه: اگر شما هم لباس اسپرت میپوشید و به لباس خود اهمیت میدهید، بهتر است بدانید که لباس های شما علاوه بر راحتی و شکیل بودن باید شما را در انجام حرکات آزاد بگذارد و انعطاف پذیر باشد و همچنین سبب دفع رطوبت و خشک ماندن بدن شود.

تیشرت شلوارک مردانه,مدل‌های جدید تیشرت و شلوارک مردانه,تولیدی پوشاک اندیشه

بهترین جنس تیشرت شلوارک مردانه چیست ؟

بهترین جنس برای تیشرت شلوارک پارچه های پنبه ای و ارگانیک است. از خاصیت های لباس پنبه ای میتوان به ضد حساسیت و ضد الژی بودن آن اشاره کرد. تیشرت پنبه علاوه بر شیک و خاص بودن بسیار باکیفیت همراه با قیمت مناسب است، همچنین شما با خرید یک دست تیشرت شلوارک مردانه یا تاپ شلوارک مردانه میتوانید راحت ترین لباس را مخصوصا برای تابستان داشته باشید، زیرا پوشاک تابستانی اکثرا با پارچه ی پنبه تولید میشود و تیشرت پنبه ای جزو لباس ارگانیک است و خاصیت خنک کنندگی دارد.

رنگ ست تیشرت شلوارک

ست تیشرت شلوار مردانه و تیشرت شلوارک مردانه برای سالن و لباس مناسب باشگاه بهتر است از رنگ های روشن باشد، زیرا رنگ های روشن در روحیه ی فرد تاثیر زیادی دارد و باعث میشود ورزشتان را با روحیه و نشاط بالا انجام دهید رنگ های روشنی که انتخاب میکنید سعی کنید متناسب با رنگ پوستتان انتخاب شود و رنگ تیشرت شلوار و شلوارک مردانه با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد.

خرید بهترین ست تیشرت شلوارک مردانه

همواره دنبال لباس باکیفیت باشید، کیفیت بالای لباس باعث میشود شما برای مدتها یک لباس را بدون آبرفتگی، رنگ پریدگی، در رفتن درز و… بپوشید، پوشاک اندیشه انواع ست ورزشی نظیر تیشرت شلوار زنانه، تیشرت شلوار مردانه، ست ورزشی، تاپ شلوارک و لباس راحتی را در بهترین جنس لباس ورزشی در رنگ ها و طرح های مختلف برای ورزش تولید میکند و هم به صورت تکی هم به صورت فروش عمده پوشاک دار اختیار افرادی  که با توجه به مد  لباس میپوشند قرار میدهد.

خرید تیشرت شلوارک مردانه

1- تیشرت شلوارک مردانه مدل ریموند

نام گذاری تیشرت شلوارک مردانه مدل ریموند: ریموند به معنای (تصمیم گیری) است.

جنس ست لباس راحتی مردانه: جنس تیشرت این ست ویسکوز ترویرا و جنس شلوارک پنبه لاکرا است. کیفیت این کار به گونه ای است که با شست و شو تغییر رنگ یا تغییر سایز پیدا نمیکند از این رو از آن میتوان به مدت طولانی استفاده کرد.

طراحی ست لباس ورزشی مردانه: روی تیشرت این ست یک جیب طراحی شده که با رنگ شلوارک ست میشود و همخوانی زیبایی را ایجاد کرده است این ست در رنگبندی متنوع تولید شده است و نظر سلیقه های مختلف را به خود جلب میکند.

موارد استفاده از این لباس ست مردانه: این ست یک انتخاب مناسب برای روزهای تابستان است. اگر شما ب استایل اسپرت علاقه دارید هرگز در خرید این ست تردید نکنید.

مدل های تیشرت شلوارک مردانه | تیشرت شلوارک مردانه

2- تیشرت شلوارک مردانه مدل سوما

مدل سوما (نور، ماه) تیشرت شلوارک مردانه مدل سوما در رنگ بندی جذاب و جنس متریال پنبه در عین سادگی در تن پوشنده می درخشد. با توجه به خصوصیات پنبه می توان عنوان کرد این ست نرم، خنک و سبک است و دربرابر شستشو مقاومت بالایی دارد.

در شلوارک کار دو عدد جیب تعبیه شده است و همچنین شلوارک دارای بند کمر جهت تنظیم اندازه دور کمر می باشد. این ست مناسب استفاده برای فضای منزل، فضای ورزشی ،فضای باز و حتی سفر است.

تیشرت شلوارک مردانه / خرید عمده تیشرت شلوارک مردانه | عمده فروشی تیشرت شلوارک

راهنمای خرید تیشرت و شلوارک مردانه – برند اندیشه

تولیدی پوشاک اندیشه بزرگترین تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد می باشد، این تولیدی فروش عمده ی پوشاک ورزشی مردانه، لباس راحتی مردانه، لباس ست مردانه، لباس خواب مردانه، انواع پوشاک زنانه و بچه گانه را در دستور کار دارد.

برای خرید عمده ی پوشاک مردانه و زنانه به عمده فروشی های پوشاک در مشهد و شهرستان ها و برای خرید بصورت جزئی به فروشگاه های پوشاک مشهد و شهرستان ها مراجعه کرده و برند اندیشه را از آنها بخواهید.

برای دریافت آدرس و شماره های تماس لطفا کلیک کنید.

مطالب مرتبط