پوشاک, مقالات

مدل های تاپ شلوارک مردانه

مدل های تاپ شلوارک مردانه

مدل های تاپ شلوارک مردانه

تولید پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک راحتی و اسپرت، بزرگترین تولید کننده ی لباس ست مردانه، لباس راحتی مردانه، لباس ورزشی مردانه و انواع پوشاک زنانه و بچگانه می باشد، ما در این پست قصد داریم تا مدل های تاپ شلوارک مردانه برند اندیشه را به شما معرفی کنیم.

4 مدل تاپ شلوارک مردانه برند اندیشه

1- تاپ شلوارک مردانه مدل توما

تاپ شلوارک مردانه توما با طراحی منحصر بفرد و خاص یک انتخاب ایده آل برای لباس تابستانی مردانه چه در منزل و چه در محیط های ورزشی می باشد، وجود الیاف پنبه همراه با ترویرا سبب شده تا بسیار راحت، انعطاف پذیر، خنک، جاذب رطوبت، ضد آلرژی و… می باشد.

مدل های تاپ شلوارک مردانه,تاپ شلوارک مردانه مدل توما

2- ست تاپ و شلوارک مردانه مدل کارون

ست لباس مردانه مدل کارون، این تاپ شلوارک دارای اصول رنگبندی خاصی میباشد، ترکیب رنگ های روشن با رنگ های تیره و یقه ی متفاوت آن همچنین الیاف پنبه ای باکیفیت در آن جذابیت این مدل را چندین برابر کرده است.

مدل های تاپ شلوارک مردانه,تاپ شلوارک مردانه مدل کارون

3- تاپ شلوارک مردانه مدل شاهین

این مدل پوشاک مردانه بعلت طراحی منحصر بفرد و استفاده از الیاف کاملا طبیعی پنبه ای در زمان استراحت بعنوان لباس راحتی مردانه استفاده خواهد شد، اما طراحی آن تنها برای منزل نمی باشد؛ همچنین بعنوان لباس اسپرت مردانه در محیط های ورزشی مخصوصا ورزشی های سالنی استفاده میشود و سایز بندی استاندارد این لباس را برای عموم مناسب و قابل استفاده می باشد.

مدل های تاپ شلوارک مردانه,تاپ شلوارک مردانه مدل شاهین

4- تاپ شلوارک مردانه مدل راهنما

طراحی متفاوت این مدل آنرا برای جوانان محبوب تر میکند.

مدل های تاپ شلوارک مردانه,تاپ شلوارک مردانه مدل راهنما

راهنمای خرید ست لباس راحتی مردانه و ست لباس ورزشی مردانه

برای خرید عمده ی انواع تیشرت شلوارک مردانه، تاپ شلوارک مردانه، بلوز شلوار و… به نمایندگی های فروش محصولات اندیشه در مشهد و شهرستان ها مراجعه کنید.

برای اطلاعات خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

پوشاک مشهد

تولیدی و عمده فروشی لباس ورزشی مشهد