پوشاک, مقالات

ماسک زمستانی صورت

ماسک زمستانی صورت

ماسک زمستانی صورت

فصل زمستان با زیبایی های چشم نواز خود هرگز مانع پویایی و جنب و جوش ورزشکاران و ورزش دوستان نمی شود ، طراحان لباس ورزشی برای حفظ سلامت آنان ، پوششی به نام ماسک زمستانی صورت طراحی ، تولید و روانه ی بازار نموده اند.

ماسک زمستانی صورت

برای استفاده از ماسک زمستانی محدودیت سنی و جنسی وجود ندارد . و خانم ها و آقایان بدون محدویت می توانند از آن استفاده نمایند.

ماسک زمستانی در عین سبکی و راحتی، پوشاننده‌ی سر، صورت، نواحی بینی و گردن است. در واقع برای ورزشکاران جایگزین خوبی به جای کلاه، ماسک و شال گردن می‌باشد.

پوشش ماسک ، سر و صورت و گردن را در برابر سرما ، باد ، گرد و غبار و اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند . و برای همه افراد اندازه م مناسب می شود.

ماسک زمستانی صورت

جنس ماسک های زمستانی صورت

این ماسک ها از پارچه های سطح بالایی با میزان 70٪ پلی استر + 27٪ پنبه + 3٪ پلی اورتان ساخته ، که برخی از قسمت های آن با اهداف گرمایشی مد نظر ، از 100٪ پلی استر تشکیل شده است.

برخی نیز 100٪ از پشم گوسفند به دلیل ایجاد گرما ، برای تولید این ماسک ها استفاده می نمایند.

ویژگی های ماسک زمستانی

  1.  از نظر عملکرد متناسب با اندام سر و صورت است.
  2. تنفس با آن راحت می باشد و استفاده ی طولانی مدت از آن مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
  3. از مواد سازگار با پوست بدن تولید و باعث تحریک پوست و خارش و بوی نا مطبوع نمی شود.
  4. در برابر سایش ماندگاری و مقاومت ، عملکرد عالی را ارائه می دهد.
  5. با استفاده از بندی که در لبه ی کلاه قرار گرفته است قابل تنظیم می باشد.
  6. در همه ی محیط های گرم ، معتدل و سرد قابل استفاده و با طراحی جالبی که شده در دما های مختلف می توان از لایه های آن کم نمود.
  7. پارچه های استفاده شده از این ماسک هر گونه رطوبتی را جذب می کند.
  8. قوی و قابل شستشو است.

ماسک کامل صورت برای چه ورزش هایی مناسب است ؟

این پوشش یک انتخاب عالی برای گرم نگه داشتن سر ، صورت ، گردن و انجام فعالیت های آزادانه در فضای باز و هم فضای سرپوشیده است .

مناسب برای اسکی ، موتور سواری ، دویدن ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، کوهنوردی ، اسنوبورد ، پینت بال Airsoft ، شکار ، ماهیگیری ، تمرین تاکتیکی و هرگونه فعالیت دیگری می باشد و برای نیمی از صورت و گردن ،گرمای فوق العاده ای را فراهم می آورند.

 

هدیه زمستانی مناسب برای تولد

❤️ اگر یکی از اعضای خانواده ، دوستان و یا عزیزان شما از قشر ورزشکار جامعه است ماسک های زمستانی می توانند بهترین هدیه برای او باشند . برای مناسبت هایی مانند : روز ولنتاین ، روز پدر ، روز مادر ، تولد ها و سایر مناسبت هایی که شما را در خرید هدیه سردر گم می کند بهترین هدیه است.

یک هدیه عالی به دوندگان ، ورزشکاران ، تمرینات بدنسازی ، پیاده روی ، دوچرخه سواری و … برای استفاده در تمریناتشان است.

معرفی منبع :

عمده فروشی پوشاک مشهد ،برند برتر تولید انواع پوشاک راحتی و اسپرت ، سویشرت شلوار مردانه ، هودی و شلوار مردانه ، کاپشن شلوار مردانه ، شویشرت شلوار زنانه ، ست لباس ورزشی مردانه ، ست لباس ورزشی زنانه و … در زمینه ی تولید و فروش عمده ی انواع لباس های ورزشی زمستانی مردانه و زنانه بسیار موفق ظاهر شده است.

فروش عمده ی انواع لباس های ورزشی زمستانی مردانه و زنانه

مطالب مرتبط