پوشاک, مقالات

لباس مجلسی آبی کلاسیک

لباس مجلسی آبی کلاسیک

لباس مجلسی آبی کلاسیک

رنگ آبی کلاسیک مشابه رنگ آب کاربنی است. این رنگ در افرادی که رنگ پوست سفید دارند جذابیت زیادی ایجاد می کند. ابتدا در این مطلب ، نکاتی در مورد انتخاب لباس مجلسی ذکر شده و در ادامه دو مدل لباس مجلسی آبی کلاسیک کوتاه و بلند و در پایان یک مدل ست خانوادگی به اشتراک گذاشته شده است.

لباس مجلسی آبی کلاسیک,لباس مجلسی,لباس کلاسیک زنانه,آبی کلاسیک

انتخاب لباس مجلسی

اگر بخواهید در مجالس ، مدل دلخواه و به روز بپوشید باید به این نکته نیز واقف باشید که مبلغ قابل توجهی برای خرید یک لباس مجلسی زیبا باید هزینه کنید.

در انتخاب لباس مجلسی آبی کلاسیک دقت کنید و مدلی انتخاب کنید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  1. لباس اندازه شما باشد نه گشاد باشد و نه تنگ
  2. لباسی با پارچه های خاص و کمی ساده تر انتخاب شود تا مدت زیادی روی مد باشد.
  3. وقتی شما برای یک مهمانی مهم و یا جشن نامزدی دعوت می شوید تنوع های بسیار زیادی موجود است در ویترین مغازه ها اینکه انتخاب شما تک باشد و در تن کس دیگری نبینید مهم است.

لباس مجلسی زنانه شیک

مدل لباس مجلسی بلند و چین دار

یکی از زیباترین مدل هایی است که می تواند به عنوان یکی از آیتم ها لباس برای استایل مجلسی شما قرار بگیرد لباس مجلسی بلند و چین دار است. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که لباس های بلند برای خانم های قد بلند ، مناسب می باشد.

مدل لباس مجلسی بلند و چین دار

مدل لباس مجلسی کوتاه

برخی از مدل های مجلسی کوتاه رنگ سال گزینه ی مناسبی برای خانم های قد کوتاه است
پیراهن های بلند باعث قد بلند دیده شدن می شود و پیراهن های کوتاه باعث کشیده دیده شدن پاهایتان می شو.
البته پوشیدن پیراهن و یا دامن درحد مینی هم توصیه نمی شود دامن و لبای های مجلسی که تا بالای زانو باشند مناسب ترین ها هستند. در ضمن هرگاه قصد پوشیدن لباس کوتاه دارید حتما باید از رسمی یا غیر رسمی بودن مهمانی اطلاع داشته باشید.

مدل لباس مجلسی کوتاه

ست خانوادگی مجلسی آبی کلاسیک

یکی از ست های محبوب و جدید لباس مجلسی امروزی ، ست خانوادگی است که زیبایی خیره کننده ای داشته و صمیمیت و آرامش را یادآور همه ی ما می شود ست پدر و دختری ، ست مادر و دختری ، ست زن و شوهری و … هر کدام از اینها انتخاب لباس مجلسی را برایمان آسان تر کرده و انگیزه و انرژی زیادی به بیننده انتقال می دهد.

ست خانوادگی مجلسی آبی کلاسیک

معرفی منبع :

 تولیدی و عمده فروشی پوشاک مشهد ، با ارائه ی محصولات کاملا ایرانی مانند :
لباس خواب مردانه ، لباس خواب زنانه ، لباس ورزشی مردانه ، لباس ورزشی زنانه ، تی شرت چاپی  ، تیشرت تبلیغاتی ، تاپ شلوارک مردانه ، تاپ شلوارک زنانه ، شلوارک کتان مردانه ، انواع ساق های رنگی زنانه و … در نظر دارد با تولید لباس سنتی تمامی اقوام ایرانی سعی در ترویج فرهنگ اصیل کشور عزیزمان و تشویق به استفاده از لباس های سنتی زیبا دارد .

مطالب مرتبط