پوشاک, مقالات

لباس ست زمستانی مردانه 2021

لباس ست زمستانی مردانه 2021

لباس ست زمستانی مردانه 2021

در این مطلب قصد داریم تا انواع ست لباس زمستانی مردانه 2021 را معرفی کنیم، برای معرفی ابتدا به سراغ جنس و کیفیت پارچه های آن رفته سپس انواع ست سویشرت شلوار  ورزشی مردانه را معرفی میکنیم.

1- ست لباس زمستانی پنبه ای

خصوصیات  لباس پنبه ای دورو ( لباس زمستانی پنبه ای )

پنبه یکی از محبوب ترین پارچه هایی است که اصولا برای تولید

  • لباس راحتی مردانه و زنانه
  • لباس خواب مردانه و زنانه
  • ست لباس ورزشی مردانه و زنانه
  • انواع لباس تابستانی مردانه و زنانه ( تیشرت شلوار مردانه و زنانه پنبه ای ) و… استفاده میشود، اما خصوصیات فوق العاده ی لباس های پنبه ای سبب شد تا گرایش به سوی تولید پارچه های پنبه ای برای لباس زمستانی بیشتر می شود.

مصارف پارچه دورو پنبه بیشتر برای لباس هایی که مستقیما با پوست بدن در ارتباط است مورد استفاده قرار می گیرد، مانند انواع لباس زیر و لباسهای بچگانه و…

خرید عمده سویشرت شلوار مردانه

2-لباس زمستانی پلی استری

خصوصیات پلی استر ( سویشرت شلوار مردانه پلی استری )

  1. پارچه های پلی استر دارای الیاف بسیار قوی هستند.
  2. پلی استر بسیار با دوام است: مقاوم به اکثر مواد شیمیایی، کشش و ضخامت، مقاوم در برابر چین و چروک، مقاوم در برابر خراش و مقاوم در برابر سایش.
  3. پلی استر در خشک شدن سریع است. این می تواند برای تولید عایق استفاده شود.
  4. پلی استر شکل خود را حفظ می کند

استفاده از پلی استر: محبوب ترین و یکی از اولین استفاده های پلی استر، ساخت لباس های پلی استری است. مخصوصا در لباس های زمستانی و ترکیب آن با الیاف پنبه که برای لباس زمستانی مردانه و زنانه بسیار پرکابربرد است.

3- لباس زمستانی پلی استر پنبه ای

ست لباس پاییزه راحتی مردانه ( بلوز شلوار مردانه پلی پنبه ای )

پلی پنبه، پارچه ای بسیار لطیف با ویژگی های مشترک پنبه و پلی استر است که برای لباس راحتی استفاده میشود، این پارچه برای زمستان بسیار گرم و راحت و بادوام است.

تولیدی پوشاک اندیشه از این پارچه در تولید بلوز شلوار مردانه، سویشرت شلوار مردانه دورو پنبه و پلی استر و… استفاده نموده است.

4- لباس زمستانی دورس ( کاپشن شلوار مردانه دورس )

از پارچه ی دورس برای تولید لباس زمستانی و پاییزه استفاده میشود، دورس پارچه‌ ای نخی است که با الیاف پنبه بافته می‌شود و نسبت به دیگر پارچه‌های نخی ضخیم‌تر و مقاوم‌تر است.

جدید ترین مدل های ست لباس مردانه 2021

تولیدی و عمده فروشی پوشاک مردانه اندیشه، بزرگترین تولید کننده لباس ست مردانه و زنانه لباس راحتی مردانه و لباس ورزشی مردانه با توجه به تغییر فصل و شروع روز های سرد پاییزی و نهایتا رسیدن به فصل زمستان ژورنالی از جدید ترین مدل های ست لباس مردانه را تهیه نموده است که برای پوشش فصول سرد سال مناسب هستند.

کیفیت و طراحی لباس های ست پاییزه و زمستانی

همانطور که میدانیم لباس پنبه ای جزو بهترین و محبوب ترین لباس هایی است که طرفداران زیادی هم دارد، پارچه ی پنبه ای عموما در تولید لباس ورزشی مردانه و لباس تابستانی پنبه ای مردانه بسیار پرکاربرد است، اما سوال اینجاست که آیا پنبه خالص برای لباس های زمستانی هم بهترین است یا نه؟

پنبه بخاطر وجود تنفس بالا و جذب رطوبت در زمستان و در مناطق مرطوب ممکن است سبب هیپوترمی شود، بنابراین برای لباس های زمستانی از پنبه ی دورو و یا ترکیب پنبه با پلی استر، ترویرا و… استفاده میشود.

تولید پوشاک اندیشه نیز برای تولید لباس راحتی و اسپرت مردانه زمستانی از ترکیب پنبه استفاده میکند، این لباس ها علاوه بر راحتی، سبکی، لطافت و دوام بالا از سرد شدن بدن جلوگیری میکند.

ست لباس زیر گرم مردانه مدل بهمن | ست گرمکن شلوار زیر مردانه | ست لباس زیر گرم | ست لباس زیر زمستانی | گرمکن شلوار سربازی | برند اندیشه |

ست لباس زیر گرم مردانه بهمن

پیشنهادهایی برای پوشیدن لباس زمستانی مردانه

 پوشیدن لباس زمستانی برای مردان کار سختی مباشد. به نظر میرسد فصل پاییز فصل جنگ جو ها است! شما اینطور فکر نمیکنید؟ در ادامه چند پیشنهاد برای پوشیدن لباس زمستانه آقایان را برایتان باز گو می کنیم.

1- ژاکت جین به همراه پالتو

آیا می‌دانستید ژاکت‌های جین مخصوص هوای سرد طراحی شده‌اند؟ جذب گرما و محبوس کردن آن درون لباس و البته جلوگیری از عرق کردن باعث شده تا این جنس برای فصل سرما مناسب باشد.

اما اوضاع با گذشته فرق کرده است و دیگر خبری از ژاکت‌های سنگین جین نیست، این روزها می‌توانید به راحتی یک ژاکت جین زیر یک اورکت سنگین‌تر بپوشید.

پیشنهادهای پوشیدن لباس زمستان مردانه

2- سویشرت به همراه اورکت

یکی از بهترین نوع لباس زمستانی مردانه همین ست است. شما می‌توانید یک سویشرت گرم پشمی یا پنبه‌ای در رنگ سفید، شتری، خاکستری یا سرمه ای، را زیر یک اورکت بپوشید.

در این تیپ شلوار شما تمام کننده کار خواهد بود، شلوارهای اسلش‌ برای تیپ غیر رسمی و شلوارهای پشمی تقریبا چسبان برای تیپ‌های رسمی تر مناسب اند.

پیشنهادهای پوشیدن لباس زمستان مردانه

3- سویشرت یا ژیله به همراه کت یا اورکت

تنها انتخاب‌های شما سویشرت‌های کلاه دار نیستند، سویشرت‌های بدون کلاه اتفاقا تیپی مردانه‌تر و شیک‌تر می‌سازند.

ژیله‌ها نیز همین نقش را در تیپ شما ایفا می‌کنند. یک ژیله یا سویشرت بدون کلاه سبک تهیه کنید و آن را زیر اورکت یا کاپشن بادی خود بپوشید.

انتخاب هر کدام از ۴ مورد گفته شده بسته به نوع آب و هوا (بارانی، سوز شدید، وزش شدید باد و…) می‌تواند متغیر باشد.

4- لباس زمستانی مردانه شیک: پیراهن و بافت یقه گرد و کاپشن

اگر از آن دسته افرادی هستید که هرکاری کنید تنها یک کت (چه اورکت، چه ژاکت، چه کت) بیشتر نمی‌توانید بپوشید پیشنهاد ما به شما این تیپ است.

کافیست یک پیراهن زیر بافت یقه گردتان بپوشید و روی آن را یا با اورکت پر کنید و یا کاپشن بادی این لباس زمستانی مردانه هم شیک و هم سبک است.

در صورت مناسب بودن دما، پوشیدن یک ژاکت یا روپوش سبک وزن روی تیشرت های یقه گرد هم، برای داشتن تیپی هوشمندانه و کلاسیک مناسب است که تعادل کامل بین سبک کلاسیک و معاصر ایجاد می کند.

برای خرید و مشاهده انواع لباس راحتی، اسپرت، زمستانی و تابستانی مردانه همین الان کلیک کنید

مطالب مرتبط