مقالات

لباس رنگ سبز

لباس رنگ سبز

لباس رنگ سبز

رنگ سبز رنگ زندگی، تجدید و سلامتی است. از آنجا که رنگی است که به طبیعت نزدیکتر است، شخصیتی متعادل، آرام و هماهنگ را به محیط می بخشد. لباس رنگ سبز و سایه های آن ، جنبه های مختلف احساسات ما را برجسته می کند.
سبز نماد تازگی، تعادل و تجدید حیات است و مانند بهار روح و جان را تازه می‌کند. استفاده از رنگ سبز در کسب و کارهای مربوط با سلامت و طبیعت بسیار معمول است و کاربرد آن در طراحی داخلی موجب آرامش می‌شود.

خصوصیات افرادی که رنگ سبز می پوشند

اگر سبز رنگ مورد علاقه شماست، شاید برخی از خصوصیات شخصیتی شما به ترتیب زیر باشد:
  1. اگر رنگ سبز زیاد می پوشید فردی واقع بین، فروتن و عاشق طبیعت هستید.
  2. باثبات و متعادل هستید یا به دنبال تعادل می‌گردید. اگرچه در حین جستجوی این تعادل ممکن است آشفته و مضطرب شوید.
  3. علاقه به سبز به این معنی است که شما مهربان، بخشنده و دلسوز هستید و در زمان بحران خوب است که اطرافتان این رنگ وجود داشته باشد تا مشکل حل شود.
  4. شما گل و گیاهان زیادی دارید و از آن‌ها مراقبت می‌کنید، با این حال باید مراقب باشید که درحال مراقبت از دیگران به نیاز‌های خود بی توجهی نکنید.
  5. شما باهوشید و عاشق یادگیری. به سرعت مفاهیم جدید را درک می‌کنید.
  6. با داشتن شخصیتی سبز رنگ، شما نیاز شدیدی به دوست داشتن و دوست داشته شدن دارید. شما مانند یک کتاب سخنگو هستید که هیچ چیز را پنهان نمی‌کند.
  7. شما به تعلق داشتن احساس نیاز دارید. سبز‌ها حامی گروه‌های اجتماعی هستند. شما در هر موقعیت اجتماعی احساس راحتی می‌کنید، چون باادب و مهربان هستید و فقط کار‌هایی را می‌کنید که باید.
  8. شما یک شهروند خوب هستید و دوست دارید در گروه‌های اجتماعی شرکت داشته باشید.
  9. شما استاندارد‌های اخلاقی بالایی دارید و انجام کار درست برایتان مهم است.

روانشناسی رنگ سبز

سبز تیره نشان دهنده ی ثروت و رشد است. این یک انتخاب ایده آل برای قرارهای کاری، بستن توافق های مالی و تأثیرگذاری بر همکاران است. و یک انتخاب ایده آل برای مصاحبه های حرفه ای به حساب می آید.
سبز پر جنب و جوش، نوآوری و خلاقیت را برجسته می کند! از پوشیدن آن در مناسبت های رسمی خودداری نموده و استفاده از آن را در مکانهای تفریحی دوستانه و تفریحات خلاقانه ترجیح می دهیم.
سبز روشن دارای ارزش درمانی است. هنگامی که می دانیم محیط کار خسته کننده و بحث در آن زیاد است، ما ترجیح می دهیم سبز روشن را در لباس خود داشته باشیم تا از محور بحث ها و طغیان های مخرب جلوگیری کنیم.

استفاده بیش از حد از رنگ سبز

در حالی که رنگ سبز برای استفاده های مختلف مناسب است، اما دارای برخی از آسیب پذیری ها است. یکی از آنها استفاده بیش از حد آن در جلسات تجاری است. این امر نیاز به فضای شخصی برای فرد پوشنده را برجسته می کند و در معرض خطر جدی نگرفتن قرار دارد. امن ترین راه حل اگر ما عاشق رنگ سبز هستیم استفاده از آن به شدت در لوازم جانبی خود یا ترکیب آن با رنگ های مکمل قرمز و نارنجی است.
همیشه باید به خاطر داشته باشیم که “لباس زره انسان است”. با یادگیری آسیب پذیری ها و نقاط قوت آن ، می آموزیم که در آنجا زنده بمانیم!

 نکته :

رنگ سبز تیره برای پوشاک مردانه مانند: تیشرت شلوار مردانه، بلوز شلوار، شلوار رسمی، پیراهن مردانه و… مناسب می باشد زیرا رنگ سبز احساس بزرگی و قدرت را منتقل می نماید.

رنگ سبز در محصولات اندیشه :

عمده فروشی پوشاک مشهد، تولیده کننده ی موفق در زمینه ی ارائه ی پوشاک راحتی مردانه و زنانه، اکثر محصولات تولید شده ی خود را با رنگبندی کامل به بازار فروش عرضه نموده و رنگ های اصلی مانند: سبز، زرد و آبی را در محصولاتی مانند: تیشرت شلوار مردانه و زنانه، تاپ شلوارک مردانه و زنانه، شلوارک کتان مردانه، انواع ست های خانوادگی، بلوز شلوار بچگانه، لباس ورزشی مردانه و زنانه و… را در بسته بندی های لباس اندیشه مشاهده خواهید نمود.

مطالب مرتبط :

تاثیر پوشیدن رنگ فیروزه ای
طیف رنگ های آبی برای لباس
تاثیر پوشیدن رنگ زرد و لیمویی
چرا رنگ صورتی دخترانه و آبی پسرانه است

مطالب مرتبط