پوشاک, مقالات

لباس راحتی نخی مردانه

لباس راحتی نخی مردانه

لباس راحتی نخی مردانه

لباس راحتی نخی مردانه:در فصل تابستان ، پوشاک تولید شده از پلی استر و مواد برای پوشنده راحت نیست ، معمولا افراد در هوای گرم ، در پوشاک تولید شده از پلی استر احساس راحتی نمی کنند. علاوه بر این ، پارچه های ساخته شده از پنبه راحتی بیشتری را به پوشنده در شرایط گرم می بخشد.

تیشرت شلوارک مردانه | ست تیشرت شلوارک مردانه | تیشرت شلوارک ورزشی مردانه | خرید عمده لباس ورزشی مردانه | خرید لباس ورزشی مردانه | تیشرت شلوارک نارنجی

با توجه به ویژگی های رفاهی جدید ، امروزه پنبه پر کاربردترین فیبر نساجی در جهان است. این پارچه دارای حس نرمی فوق العاده ، جذب رطوبت خوب و انتقال بخار رطوبت خوب است. هدف اصلی این پست ، علت استفاده از پوشاک پنبه ای در هوای گرم و تابستان است .
ست تیشرت شلوار مردانه | تیشرت شلوار مردانه ست | خرید آنلاین تیشرت شلوار مردانه | تیشرت شلوار مردانه سفید - مشکی

احساس راحتی در پوشاک پنبه

راحتی لباس یکی از مهمترین خصوصیات مواد نساجی است. با آزمایش یک پارچه یا هر سری از تست های مختلف پارچه ، راحتی را نمی توان با اطمینان قابل پیش بینی کرد. این امر به این دلیل است که راحتی ذاتاً ذهنی است. و کاملاً یک درک در ذهن فرد پوشنده است و از این رو تجزیه و تحلیل عینی نرمی و راحتی یک لباس در فرد تا فرد مغایرت دارد. این برداشت ، در هر شخص و در هر روز و حتی گاهی لحظه به لحظه متفاوت.
“به طور کلی راحتی لباس به عنوان عدم احساس درد یا عدم درک ناراحتی  تعریف می شود.” همچنین به عنوان “رفاه ، عدم درد و ناراحتی” تعریف شده است.

لباس راحتی نخی

بیایید یک مرور کلی در مورد پنبه داشته باشیم. در تمام کشور های جهان پنبه در تولید عمده ی پوشاک استفاده می شود و به دلیل انتقال سریع بخار رطوبت روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. الیاف پنبه عمدتا فیبر مبتنی بر سلولز است که حاوی حدود 94٪ سلولز است. پنبه از سلولز خالص ، یک پلیمر طبیعی تشکیل شده است .
سلولز یک کربوهیدرات است و این مولکول زنجیره ای طولانی از مولکول های گلوکز (قند) است. طول آن از طول فیبر حدود 10 میلی متر تا 65 میلی متر و قطر آن از حدود 11 میکرون تا 22 میکرون است. DP پنبه در حدود 1000-14000 است. پنبه در اصل یک فیبر کریستالی (حدود 70٪) است اما بخش کمی از ناحیه آمورف نیز در این فیبر وجود دارد.
با توجه به ویژگی های اشاره شده ، میتوان این پارچه را بعنوان بهترین پارچه برای تولید لباس راحتی مردانه ، لباس راحتی زنانه ، لباس بچگانه و دیگر پوشاک نخی معرفی کرد .

ست پوشاک راحتی مردانه نخی

تولید پوشاک اندیشه بزرگترین تولیدی پوشاک راحتی و اسپرت می باشد ، این تولیدی در تولید انواع لباس راحتی مردانه ، لباس راحتی زنانه ، ست لباس ورزشی مردانه ، ست لباس ورزشی زنانه ، تیشرت شلوار مردانه ، بلوز شلوار مردانه و … از پارچه های نخی و پنبه ای استفاده میکند ، برای خرید لباس راحتی مردانه کلیک کنید .

مطالب مرتبط