پوشاک, مقالات

لباس تابستانی برای کودکان

لباس تابستانی برای کودکان

لباس تابستانی برای کودکان

این که آیا شما قصد دارید یک روز را در کنار استخر بگذرانید گام نخست استفاده از لباس شنا برای روزهای گرم تابستانی است. لباس تابستانی برای کودکان امکان انجام فعالیت آزادانه را فراهم می نماید.

با آغاز فصل گرما ، کمد لباس کودکان خود را با جدیدترین لباس های تابستانی و سایر لوازم جانبی زنده کنید. استفاده از رنگ های شاد و جذاب برای دختران، از ابتدایی ترین نیازهای تابستانی اوست .

لباس تابستانی برای کودکان,پیراهن دخترانه
به عنوان مثال : تاپ شورت دخترانه ، تاپ شورت پسرانه و تاپ شلوارک دخترانه یا تاپ شلوارک پسرانه برای رهایی از گرمای تابستان از آیتم های پر کاربرد هستند .
لباس هایی نازک و نرم با رنگ های روشن و سفید انتخاب خوبی برای تابستان هستند.

تابستان گرم ترین فصل سال

 به گرم ترین فصل سال خوش آمدید. فصل تابستان بهترین زمان برای اردوهای تابستانی مدارس و بسیاری از فعالیت های متفاوت دیگر است که هدف آنها مشغول نگه داشتن بچه ها در این دوره غیر آکادمیک است. بنابراین لباس تابستانی برای کودکان ضروری است.
اما هوا شدیدا گرم است و نیاز به تغییراتی در پوشش احساس می شود. ضروری است که فرزندان خود را برای مبارزه با کم آبی ، فرسودگی و سپس گرمای بیش از حد که با گذراندن بیشتر روز در گرما همراه است آماده کنیم.

شلوارک و شورت

اگرچه ،استفاده از یک شلوارک تابستانی با رنگهای جامد را در این فصل ترجیح داده می شود ، اما استفاده از شورت های طرح دار ، شورت های استتار و همچنین شورت های پنبه ای ، با رنگ های جامد روند افزایشی دارد.
پسران و نوجوانان ترجیح می دهند شلوارک آنها بلند و کمی گشاد باشد تا مانع انجام فعالیت و تحرکشان نشود و محبوب ترین شورت در بین آنها شرت های پادار نسبتا بلند می باشد.

تاپ و تیشرت تابستانی

نکته ی قابل تامل این است که برای محافظت از فرزند خود در برابر اشعه UVA استفاده از ضد آفتاب توصیه می شود استفاده از تاپ و تیشرت برای رهایی از گرما و تعریق بهترین گزینه هستند.

با این حال ، هنگامی که کودکان در داخل خانه هستند ، اجازه دهید بدن آنها تا حد ممکن خنک شود و اجازه دهید این پیراهن های آستین کوتاه را بپوشند تا درجه حرارت بدن آنها آماده شود.

شلوار پنبه ای

شلوار پنبه ای بپوشید
– پنبه به پوست اجازه ی تنفس می دهد و گرما و عرق آن را حفظ می کند. برای کودکان ، “شلوارهایی را انتخاب کنید که به راحتی بالا و پایین بکشید ، به خصوص اگر کودک شما در داخل یا خارج از منزل را با لباس زیر می گذراند.”
پوشیدن و یا باز و بسته کردن زیپ و دکمه شلوار کودکان برایشان کمی دشوار است توصیه می شود از شلوارهای کش دار برای کودکان استفاده شود.

لباس گشاد به سبک لباس حمام

 لباس های حمام به سبک لباس – اینها فقط برای استخر نیست بلکه برای آمدهای روزانه و رفت و آمد در خانه است. به بچه های خود اجازه دهید شلوار روزانه خود را برای یک لباس مناسب تغییر دهند. شما هرگز نمی دانید که چه زمانی شانس خنک شدن با شلنگ آب یا فعالیت های آبی را در هر کجا که بازدید کنند ، دارند. کودکان به احتمال زیاد در این فصل گرم سال به سمت بازی های آبی گرایش می یابند ، بنابراین آنها را با پوشیدن لباس مناسب برای لباس شنا به عنوان لباس خود آماده کنید.
این به خصوص توصیه خوبی برای دختران است. هنگامی که دختران کت و شلوار حمام می پوشند که به درستی آنها را بپوشاند (اکنون آنها را در جایی قرار دارد که کف آن فقط به شلوارک و دامن نگاه می کند) می توانند به طور مضاعف در برابر خیس شدن کسی از آنها محافظت کنند. ناحیه قفسه سینه آنها محافظت خواهد شد و آنها قادر خواهند بود هنوز بنشینند و راه بروند ، حتی اگر در طول بازی خیس شوند ، روی یک گودال بیفتند ، یا با آب بازی کنند.

محصولات بچگانه شرکت اندیشه

 

  • ست لباس نوزادی
  • تاپ شلوارک-دخترانه
  • کاپشن شلوار -دخترانه
  • ست سویشرت شلوار مدارس
  • انواع سویشرت شلوار بچگانه
  • بلوزشلواربچگانه_دخترانه
  • بلوز شلوار دخترانه پاپیون
  • سرهمی پیش بندی بچگانه
  • ست سویشرت شلوار بچگانه
  • سویشرت شلوار ملانژ پسرانه
  • ست بلوز شلوار پسرانه – پویان
  • بلوز شلوار ست دخترانه مدل مانا

مطالب مرتبط