مقالات

لباس آبی رسمی مردانه

لباس آبی رسمی مردانه

لباس آبی رسمی مردانه

ممکن است تاکنون به آن اصلا فکر نکرده باشید ، اما لباس آبی روشن یکی از آن لباس های نادر رسمی مردانه است که اگر آنرا بدرستی بپوشید می تواند باشکوه باشد.

رنگ آبی برای لباس رسمی مردانه

بهتر است بدانید آبی یک رنگ مردانه محسوب می شود؛ با توجه به مطالعات انجام شده، رنگ آبی در میان مردان بسیار محبوب می باشد. آبی به عنوان یک رنگ آرامش بخش شناخته شده و اغلب به عنوان نماد تقوا، صداقت، اعتماد، وفاداری، حکمت، اعتماد به نفس، هوش، ایمان، حقیقت و بهشت در نظر گرفته می شود؟

رنگ آبی یکی از رنگ های اصلی و جزو رنگ های سرد طبقه بندی می شود. آبی رنگ مورد علاقه همه مردم است ، که شامل طیف های رنگی : آبی تیره (سورمه ایآبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) شناخته می شوند.

از میان این طیف ، رنگ سورمه ای و آبی کاربنی در پوشاک رسمی مردانه کاربرد ویژه ای دارند ، اما لباس آبی روشن معمولا بعنوان لباس آبی روشن زیاد معروف نیست .

ما در این پست مدل های لباس رسمی آبی روشن را معرفی میکنیم .

رنگ آبی را اشتباه انتخاب نکنید ، اگر در انتخاب رنگ لباس آبی اشتباه کنید ، ممکن است دیگر اشتیاقی به امتحان کردن آن نداشته باشید .

چه پیراهنی را با یک کت و شلوار آبی روشن بپوشید

پیراهن سفید همیشه مناسب خواهد بود. یک پیراهن به رنگ آبی روشن یا بنفش نیز مناسب خواهد بود. اگر میخواهید جسارت بخرج بدهید ، توصیه می کنیم یک پیراهن چاپی گلدار یا پیراهن هندسی با طرح شیک کنید.

لباس آبی رسمی مردانه

لباس آبی رسمی مردانه

چه کراواتی با کت و شلوار آبی روشن بپوشید

توصیه ما برای مطابقت کراوات با کت و شلوار آبی روشن تقریباً مشابه پیراهن است. سعی کنید کراواتتان ساده باشد ، در صورت علاقه ، کراواتتان میتواند الگو ها و طرح های ریز و کوچکی داشته باشد ، شما باید تصمیم بگیرید   که آیا می خواهید کت و شلوار و پیراهن بیشتر بچشم بیاید  یا کت و شلوار و کراوات – هر سه همزمان نمیتوانند به چشم بیایند. اگر می توانید از پوشیدن کمربند خودداری کنید ، این جذابیت بیشتری خواهد داشت .

کت و شلوار آبی روشن مردانه

لباس آبی رسمی مردانه

چه کفشهایی را با کت و شلوار آبی روشن بپوشید

وقتی کت و شلوار آبی روشن دارید ، کفش های قهوه ای همیشه قابل قبول خواهد بود. اگر ظاهر گاه به گاه تری می خواهید ، کفش اسپرت جواب شما در اینجاست. اگر باید کمربند بپوشید ، بهتر است آنرا با کفش خود ست کنید.

کفش قهوه ای با کت و شلوار آبی روشن

لباس آبی رسمی مردانه

کت و شلوار آبی روشن و کفش اسپرت

اگر کراوات نمی زنید ، یک جفت کفش اسپرت سفید یا آبی دریایی یک انتخاب عالی برای تکمیل ظاهری مناسب تر با کت و شلوار آبی شماست. فقط اطمینان حاصل کنید که آنها تازه یا بسیار تمیز هستند.

کت و شلوار آبی روشن با کفش ورزشی

کت و شلوار آبی روشن با کفش ورزشی

ترکیب کت آبی روشن و شلوار

اگر نمیخواهید یت کت و شلوار آبی روشن بپوشید بهتر است ، ک خود را با یک شلوار متفاوت تر ست کنید . اما چه رنگی برای شلوار بهتر است ؟
کت خود را با شلوار آبی کاربنی ، استخوانی یا شلوار سفید ست کنید ، شلوار مشکی بسیار سنگین است ، بنابراین از پوشیدن آن جلوگیری کنید. رنگ های جیغ مانند زرد و قرمز بسیار مضحک به نظر می رسند بنابراین از این کار نیز خودداری کنید.
ست کت و شلوار آبی روشن

کت آبی روشن با شلوار شیک

تاثیرات رنگ آبی بر سلامت بدن

آبی برای سلامت بدن و آرامش ذهن مفید است؛ رنگ آبی متابولیسم بدن را کاهش می دهد و علاوه بر این باعث آرامش اعصاب و در نتیجه کاهش استرس و اضطراب می شود.
مطالعات نشان داده که رنگ آبی ضربان قلب را کاهش می دهد.
تحقیقات دانشمندان در دانشگاه هاوارد نشان داده که رنگ آبی بر هورمون های بدن تاثیر می گذارد و در نتیجه باعث فعال شدن مغز و افزایش هوشیاری می شود.

  • افرادی که از رنگ آبی روشن استفاده می کنند، بسیار آرام، ساکت و وفادار می باشند

منبع :

این مطلب توسط تولید پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک راحتی و اسپرت ، تولید کننده ی انواع لباس ورزشی مردانه ، لباس راحتی مردانه ، ست لباس مردانه و زنانه ،ست لباس خواب مردانه ، انواع ست لباس تابستانی مردانه ( تیشرت شلوار مردانه ، بلوز شلوار مردانه پنبه ، تاپ شلوارک مردانه و .. ) می باشد .

مطالب مرتبط