اخبار و فناوری های روز, استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

قوانین مد لباس

قوانین مد لباس

قوانین مد لباس

قوانین مد لباس

قوانین مد لباس

از دیدگاه صنعت مد ، به طور معمول قوانینی به کار می روند تا شما را به صرف هزینه های بیشتر ترغیب کند. طراحان لباس برای جلب نظر مصرف کننده ، ایده های جذاب و مطابق نیاز روز بازار ارائه می دهند و در مراحل نهایی تولید و در بازارها به فروش می رسند در این پست به مرور برخی از قوانین مد لباس خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

ترفند شیک ماندن

ترفند شیک ماندن این است که بین آنچه اکنون بازار به آن گرایش دارد و آنچه که شما را به طور طبیعی به سمت خود سوق می دهید تعادل ایجاد کنید. خواسته ی خود در مورد استایل شخصی و آنچه به عنوان مد از آن یاد می شود را تلفیق نموده و ظاهری شیک و بروز داشته باشید.

تبعیت بی چون و چرا از مد را کنار گذاشته و حتی گاهی اوقات برخی از قوانین مد لباس را نیز نادیده بگیرید اطلاعاتی در مورد شما مانند : بودجه خرید لباس ، سبک و موقعیت زندگی ، جایگاه اجتماعی شما و …در انتخاب نوع لباس بسیار مهم و ضروری به نظر می رسند.

طراح لباس بهترین را می داند

هر بهار و پاییز ، طراحان جهان جمع می شوند تا آخرین کالاهای خود را به نمایش بگذارند. مجلات ، کانال های تلویزیونی ، روزنامه ها و وبلاگ ها همه برای دستیابی به پوشش رایج و بروز و انتخاب بهترین و برجسته ترین طراحان فصل در زمینه ی مد و فشن ، آماده هستند.

اما همه ی این اقدامات ، گام هایی است كه برای جلب نظر مصرف کنندگانی مانند شما بزرگواران برای خرید انجام شده است.

کیفیت و هزینه لباس

اکثر افراد جامعه معتقدند که صنعت مد ما مشروط به کیفیت محصول است در واقع یکی از اصلی ترین قوانین مد لباس توجه به این مورد مهم است زیرا رضایت و عدم رضایت مصرف کننده موفقیت و عدم موفقیت شرکت ها را رقم می زند و بنابراین باید به خواسته ی مصرف کننده که کیفیت لباس است توجه شود.

باید طراح به طور خودکار برابر با کیفیت ، ایده ی خود را ارائه دهد. مواد استفاده شده ای از لباس که توسط مارک های لوکس و با کیفیت تولید می شوند بسیار پرطرفدار هستند و اعتماد مشتری این شرکت ها را به اوج رسانده است.

گرچه هزینه پوشاک و کالاهای با کیفیت گران تر است اما باید در نظر داشت که از ارزش بالاتری نیز برخوردارند بنابراین هزینه ی بالا برای لباس با کیفیت توجیه پذیر می باشد.

برای خرید لباس توجه به آیتم مرسومی مانند، کیفیت و مد روز بودن در کنار هم ، حائز اهمیت است.

لباس متناسب با فصل

یکی دیگر از قوانین مد لباس ، انتخاب لباس متناسب با فصل است نوع پوشش در فصول مختلف سال متفاوت است استایل تابستانی ، زمستانی ، پاییزی و بهاری ، هر کدام مبانی و پوشش خاص خود را می طلبد.

صنعت مد مشخص می کند که چه زمان می توانید لباس خاصی بپوشید به طور مثال : لباس هایی با رنگ های شاد و روشن در بهار و تابستان ، رنگ های نماد پاییز مانند نارنجی و بنفش در فصل پاییز و رنگ های تیره تر و سنگین تر در زمستان توصیه می شوند.

 در حالی که بسیاری از مردم حتی به هیچ وجه به اصطلاح  از قوانین مد آگاهی ندارند. اما به طور جدی مدیریت کمد لباس و آشنایی با قوانین مد و پوشاک در زیبایی استایل شما نقش آفرینی می کنند.

بدیهی است که اکثر قوانین مد در واقع کاربردی هستند. به عنوان مثال ، استفاده از لباس ها و پارچه هایی با رنگ تیره و سنگین برای ماه های سردتر معنی دارد. زیرا عملکرد خوبی در حفظ گرمای بدن دارند.

عمده فروشی پوشاک مشهد ، نمونه هایی از پوشش متناسب با هر فصل را ذکر خواهد نمود :

پوشش مناسب فصل بهار و تابستان

  1. تیشرت مردانه – تیشرت زنانه
  2. شلوارک مردانه و زنانه
  3. ست تیشرت شلوارک
  4. مانتو و پیراهن نخی و کتان
  5. دامن شلواری نخی زنانه
  6. تاپ حلقه ای مردانه و زنانه – تاپ بندی زنانه

پوشش مناسب فصل پاییز و زمستان

  1. هودی مردانه و زنانه
  2. سوئیشرت مردانه – سوئیشرت زنانه
  3. کاپشن مردانه – کاپشن زنانه
  4. پالتو های زمستانی
  5. مانتو و پالتو بارانی
  6. ست سوئیشرت شلوار
  7. ست هودی شلوار
  8. انواع بافت ها مانند : ژاکت ، ژیله ، کلاه ، شالگردن و …

مطالب مرتبط با موضوع :

دانستنی های جالب مد

قوانین و قواعد تیپ مشکی

مد بخش مهمی از زندگی ما است

قوانین ست کردن تی شرت با شلوار جین

 

مطالب مرتبط