پوشاک, مقالات

فروش عمده سویشرت شلوار بچگانه

ست لباس بچگانه پنبه ای

فروش عمده سویشرت شلوار بچگانه

کاپشن شلوار بچگانه مدل ایلیا| خرید اینترنتی کاپشن شلوار بچگانه |خرید عمده ی ست سویشرت بچگانه | ست کاپشن شلوار پسرانه و دخترانه

فروش عمده سویشرت شلوار بچگانه

مروری بر تاریخچه ی سویشرت شلوار

تاریخچه ی سویشرت شلوار ورزشی در سال  1964است. چندین دهه، تاریخچه لباس های ورزشی عاری از بازنگری و به دور از مد بوده اند.

در دهه های 1960 و 1970 طراحان لباس‌های ورزشی را به منظور لباسی برای ورزش طراحی کردند ولی کاربرد آن در محیط‌های غیر ورزشی بود. برای اولین بار در سال 1975 این لباس‌های ورزشی محبوبیت یافتند و از پنبه، پلی استر، پارچه تری یا مخلوط ساخته‌می‌شدند.

در اواخر دهه 1970، این لباس به پوششی محبوب تبدیل شد، بطوری مه تقریبا همه از آن استفاده میکردند. روند پوشیدن لباس ورزشی تا اوایل دهه 1980 ادامه یافت، در اواخر دهه 1980 لباس های ورزشی که از نایلون ساخته شده‌بودند، جایگزین شدند. این روند کوتاه مدت بود، تنها چند سال طول کشید.

در اواخر دهه 1990، در لباس های ورزشی مردان و زنان بازنگری شد و آنها به پارچه های دهه 1970 بازگشته بودند، به ویژه پارچه پلی استر.

بازگشت لباس های ورزشی تا سال 2000 ادامه داشت، جایی که Velor بازپرداخت توسط Juicy Couture و سایر برندها این برای بیشتر دهه ادامه داشت. در اواخر سال های 2000 لباس های ورزشی بهاز مد افتادند و تولید آنها به حالت تعلیق درآمدند.

بازگشت سویشرت شلوار به صحنه ی مد

و در سال های 2010 دوباره از حالت دمده خارج شد. از سال 2006، طراحان برجسته مد، از طراحان لباس ورزشی برای ورزشکاران تیم های مختلف المپیک، از کشور های مختلف درخواست نمایندگی کردند.

به عنوان مثال، طراح رالف لورن یونیفرم ایالات متحده را برای مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک زمستانی 2010 طراحی کرد. 

شرکت لباس ورزشی آدیداس نیز ستاره مك كارتنی را به عنوان مدیر خلاق برای بازی های المپیک 2012 GB (توسط آدیداس) استخدام كرده است. اولین بار در تاریخ بازی هایی یک طراح برجسته مد، لباس های مخصوص یک تیم خاص را در تمام مسابقات هم المپیک و هم پارالمپیک طراحی نموده است.

پس از آن و با گذشت زمان بسیاری از تولید کنندگان پوشاک و لباس ورزشی پدید آمدند و نام خود را بعنوان تولید کنندگان برتر لباس ورزشی به ثبت رساندند.

تولیدی پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک ورزشی نیز با تکیه بر توانمندی های طراحان شرکت و دانش و فناوری روز لباس های ورزشی با کیفیت بالا و تولید شده از الیاف طبیعی را در دستور کار خود قرار داده است.

سویشرت شلوار بچگانه برند اندیشه

ست سویشرت شلوار پسرانه و دخترانه

ما در این مطلب ست سویشرت شلوار پسرانه و دخترانه برند اندیشه و الیاف به کار رفته در آن و انواع مدل های آنها را معرفی میکنیم. در ابتدا بهتر است بدانید لباس های اندیشه بسیار با کیفیت بوده و کیفیت آن در طراحی، دوخت و… تضمین شده میباشد.

سویشرت شلوار پسرانه و دخترانه پلی استر

پلی استر یکی از شبیه ترین الیاف به پارچه های پنبه ای میباشد، و میتوان آن را تقریبا در ردیف الیاف طبیعی دسته بندی کرد، علاوه براین پارچه مصنوعی پلی استر میتواند با الیاف لباس های پنبه ای، پشمی و… ترکیب شود. این پارچه در رنگ های مختلف در بازار مشاهده میشود.

مزایای الیاف پلی استری

  • قابلیت ضد چروک بودن، انعطاف پذیری الیاف پلی استر و چروک نشدن
  • شستشوی آسان
  • خشک شدن سریع
  • گرم و سبک بودن
  • مقاومت بالا و لذا در گذر زمان شکل بافت خود را از دست نمی‌دهد.

سویشرت شلوار بچگانه/لباس ست بچگانه/ست سویشرت شلوار پسرانه /سویشرت شلوار دخترانه

2-ست سویشرت شلوار نوجوان

باتوجه به مزیت لباس های پنبه ای تولید پنبه دورو برای تهیه لباس های زمستانی و لباس گرم گسترش پیدا کرد. برخی از افراد حساسیت های پوستی دارند و بنابراین پوشیدن لباس های پلی استری و دیگر الیاف مصنوعی میتواند برایشان مضر باشد.

هرچند لباس های پنبه ای معایبی همچون چروک پذیری بالا و نیاز به مراقبت بالا دارند، ولی دارای ویژگی های مثبتی فراوانی هستند که این پارچه را به محبوب ترین پارچه برای تهیه ی لباس ست مردانه و زنانه، لباس زیر ،لباس راحتی مردانه و زنانه، لباس خواب مردانه و زنانه، لباس ورزشی مردانه، زنانه و نوجوان  و انواع لباس های کودک و نوجوان کرده است.

برای خرید عمده سویشرت شلوار باکیفیت بالا نوجوان کلیک کنید

ست سویشرت شلوار دخترانه|کاپشن شلوار مردانه

مزایای سویشرت شلوار الیاف طبیعی پنبه دورو

  • پارچه پنبه ای محصولی قابل تنفس است و این به آن معنی است که پنبه عرق بدن را جذب می نماید و آن را به هوا تبدیل می نماید.
  • با خشک بودن بدن تمام باکتری ها و قارچ ها از بدن دو می شوند و از رشد آن ها نیز جلوگیری میشود.
  • پارچه پنبه ای آلرژی زا نیست، و برای فرد مشکلات پوستی ایجاد نمی نماید.
  • بعلت خاصیت عایق بودن، در فصل تابستان بدن را از گرما و در فصل زمستان از سرما حفظ می نماید. پس بسیاری از لباس تابستانی مردانه و زنانه از پنبه ی با بافت ظریف تر و در فصول سرد تر از پنبه دورو یا پنبه پلی استر استفاده میشود، مانند سویشرت شلوار مردانه پنبه پلی استر.

نکته :از آنجایی که کودکان پوست لطیف و بسیار حساسی دارند، توصیه میشود برای آنها لباس پنبه ای بخرید.

لباس ورزشی اندیشه، شامل: تیشرت شلوار مردانه و زنانه ورزشی، بلوز شلوار مردانه ورزشی، سویشرت شلوار ورزشی، گرمکن و شلوار و… میباشد.

مطالب مرتبط