آموزش های ساده و کاربردی, پوشاک, مقالات

صرفه جویی در خرید لباس

خرید آنلاین کاپشن مردانه

صرفه جویی در خرید لباس

نکات و ترفند های متنوعی وجود دارد که می تواند به حداقل رساندن هزینه ها هنگام خرید برای یک فصل جدید کمک کند. اوامری مانند: برنامه ریزی دقیق ، تغییر عادات خرید و مراقبت صحیح از لباس از مهم ترین سر فصل های صرفه جویی در خرید لباس است.

صرفه جویی در خرید لباس

به دلیل برنامه ریزی ضعیف ، بسیاری از افراد برای خرید لباس خود هزینه های زیادی متحمل می شوند. ما اغلب بدون توجه به کمد لباس فعلی خود ، به خرید لباس می پردازیم. بنابراین برای صرفه جویی در خرید لباس قبل از رفتن به خرید ، به مواردی که قبلاً دارید نگاه کنید.

یک لیست خرید تهیه کنید

لیستی از آنچه لازم دارید تهیه کنید. خرید بدون لیست ، دستورالعمل هزینه های اضافی است. اگر بدون برنامه وارد یک فروشگاه شوید ، احتمالاً چیزهایی را که لازم ندارید خریداری می کنید. از قبل یک لیست درست کنید.
در خرید تا حد ممکن دقیق باشید. در حالی که شما همیشه نمی توانید پیش بینی کنید که فروشگاه چه چیزی را ارائه می دهد ، می توانید یک برنامه بازی در پیش بگیرید که می تواند شما را از هزینه های اضافی منع کند.
هنگام خرید ، مطابق لیست عمل کنید . زیرا هنگام خرید وسوسه می شوید اما سعی کنید قفسه های لباس غیر ضروری را نادیده بگیرید.
لباس هایی را در لیست خرید خود قرار دهید که با انواع مختلف پوشاک ست می شود.
لباس هایی که با شلوار مشکی و شلوار جین ست می شوند عبارتند از :

  1. تیشرت پنبه ای مردانه و تیشرت زنانه
  2. تاپ حلقه ای مردانه و تاپ حلقه ای زنانه
  3. تاپ بندی مردانه و تاپ بندی زنانه
  4. شومیز زنانه
  5. انواع پیراهن مردانه
  6. بلوز مردانه و بلوز زنانه
  7. تونیک زنانه

مدیریت اقتصادی در خرید لباس

هنگامی که مبلغ مشخصی برای هزینه کردن نداریم ، تصمیم گیری برای خرید دشوار می شود . تصور کنید که هر ماه چقدر می توانید برای پرداخت لباس بپردازید و مطابق آن مبلغ لیست خرید تهیه کنید.
تمام هزینه های ماهیانه ی خود را از نظر ضروریات مانند : اجاره ، قبوض و خوراک را مشخص کنید. این مبلغ را از کل درآمد ماهانه ی خود کسر کنید. مقدار اضافی را برای خرید کنار بگذارید.
بر اساس سبک زندگی خود تصمیم بگیرید که چقدر از درآمد خود را می توانید به طور منطقی برای لباس صرف کنید ، در مورد آن تصمیم بگیرید.
دامنه قیمتی را که می توانید برای لباس بپردازید ، هر نوع خریدی را که انجام دهید بنویسید تا مطمئن شوید که بودجه ی لازم را در اختیار دارید.

تغییر عادات خرید

لباس را خارج از فصل بخرید. خرید لباس قبل از اینکه به آنها احتیاج داشته باشید یک راه عالی برای پس انداز کردن است ، کمی برنامه ریزی کنید. فروشگاه های مورد علاقه خود را برای پوشاک خارج از فصل ، مانند لباس های زمستانی که تا بهار بعدی فروخته نشده است ، بررسی کنید.
این می تواند به شما کمک کند تخفیف های خوبی بگیرید و کالاهایی را پیدا کنید که در زمستان بعدی وقتی هوا سرد باشد. از آن استفاده نمایید.
سعی کنید به جای لحظه فعلی ، برای آینده خرید کنید. لباس های فروخته شده در فصل تابستان مانند : سوئیشرت شلوار مردانه ، سوئیشرت شلوار زنانه ، هودی شلوار مردانه و … ارزان تر از نمونه هایی است که در ماه زمستان فروخته می شوند.
در صورت امکان ، بلافاصله پس از پایان یک فصل ، وقتی قیمت ها سقوط کرد برای همان فصل برای سال آینده خرید کنید .

هزینه های غیر ضروری لباس را کاهش دهید

از هزینه‌های غیرضروری خودداری کنید. برای لباس های روزانه نیازی به لباس تمرین یا برچسب های طراح ندارید. هزینه‌ها را در صورت امکان کاهش دهید.
برای رویدادهای گاه به گاه و فعالیت های روزانه ، به دنبال برچسب ها و مارک های مشهور نباشید. مارک های عمومی شلوار جین ، تی شرت ، لباس و پیراهن گزینه ای بهتر برای لباس های روزانه و آخر هفته است .
وقتی صحبت از خرید بچه ها می شود ، لباس های بازی را برای ماه های تابستان خریداری کنید.

وقتی بچه های شما در مدرسه نیستند ، آنها در خارج از منزل بازی می کنند. برای تابستان لباس های با کیفیت ارزان تری را انتخاب کنید و برای زمستان در لباس های گران قیمت تر سرمایه گذاری کنید.

تعویض لباس

برای تعویض لباس برنامه ریزی کنید. تعویض لباس یک راه عالی برای معاشرت در زمینه ی صرفه جویی در خرید لباس است. با دوستانی که به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستند یک شبکه ی تعویض تشکیل دهید.
از دوستانتان بخواهید لباسی را که دیگر نمی خواهند جمع کنند و آنرا بیاورند. فرصتی برای امتحان کردن و تجارت اقلام پوشاک با سایر افراد است . این یک راه عالی برای خلاص شدن از شر وسایل غیر ضروری و همچنین گسترش کمد لباس است.

مراقبت صحیح از البسه

از لباس خود مراقبت بهتری داشته باشید. اگر بهتر مراقبت کنید ، لباس عمر طولانی تر و دوام بیشتری می کند . مراقبت صحیح می تواند منجر به ماندگاری لباس با کیفیت بالا برای دوره های طولانی تر شود.
لباس ها را کمتر بشویید. اگرچه این برای بسیاری از افراد گزینه ای نامطبوع به نظر می رسد ، لباس های محکم مانند شلوار جین و ژاکت اگر آلوده شوند لکه گیری کنید
از آنجا که شستشوی مکرر منجر به رنگ پریدگی و کهنه گی لباس می شود ، کمتر شستشو دهید.
شستن وسایل ظریف مانند دستبند و پیراهن های باکیفیت روی آنها راحت تر از ماشین لباسشویی یا خشک کن است. همچنین ، حتماً برچسب ها را بخوانید. بسیاری از موارد به طور خاص برچسب شستشو دارند

مطالب مرتبط