مقالات

ست کردن رنگهای خنثی

ست کردن رنگهای خنثی

ست کردن رنگهای خنثی

یکی از عوامل اصلی در شیک پوشی ست کردن مناسب رنگ آنها با یکدیگر است. برای ست کردن لباس ها تفاوت زیادی هم وجود ندارد که رنگ جیغ باشد یا خنثی . زیرا رنگ خنثی نیز می تواند با رعایت قوانین ست کردن رنگهای خنثی ، شما را در عین سادگی جذاب نشان دهد.

قوانین ست کردن لباس

اگر شما از ان دسته افراد هستید که به سمت چنین رنگ ها (سنگین) میروید و یا اینکه از این رنگ در کنار لباس های رنگیتان استفاده می نمایید ، بهتر است با مطالعه این بخش از دنیای مد اندیشه اصول اصلی و جذاب ست کردن این لباس ها و رنگ ها را فرا گیرید.

رنگ خنثی چیست ؟ چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم ؟

اکثر افراد به پوشیدن لباس هایی به رنگ های  طوسی،سفید، مشکی و بژ علاقه زیادی دارند و بسیار کم پیش می آید که سراغ لباس های رنگی بروند . این رنگ ها  در گذشته در کنار رنگهای دیگر به کارمیرفت ولی اکنون مرکز توجه عموم قرار گرفته است.

رنگ های خنثی عبارتند از:

  1. مشکی
  2. سفید
  3. خاکستری
  4. رنگ های زمینی روشن مانند خاکی.

در تصویر زیر تمام رنگ های خنثی را مشاهده میکنیم .

رنگ های خنثی - رنگ خنثی - ست کردن رنگ خنثی

ست کردن رنگهای خنثی

1- رنگ خاکستری : ست کردن لباس های خاکستری

بیشتر افرادی که می خواهند ظاهری مدرن،جذاب و اسپرت داشته باشند از رنگ خاکستری در لباس های خود استفاده میکنند . اکثر افراد برای زیبایی و جذابیت بیشتر از این رنگ در نیمه پایین بدن استفاده میکنند.

بهتر است از رنگ های تیره و روشن خاکستری در لباس های خود بکار ببریم تا ظاهری جذاب و مدرن تر داشته باشیم

برای زیبایی بیشتر بهتر است برای شلوار خاکستری تیره و بالا تنه خاکستری روشن به کار ببریم تا بسیار شیک شوید.

ست لباس خاکستری

ست کردن رنگهای خنثی

ست کردن رنگهای مشکی

برخلاف عقیده بعضی از افراد لباس مشکی فقط برای عزا نیست بلکه بهتر است درکمد لباس خود یک دست کامل لباس مشکی داشته باشد.

لباس مشکی را میتوان با هر رنگی ست کرد و در همه فصول سال پوشید وبرای افراد چاق نیز مناسب است زیرا مشکی چاقی را زیاد جلوه نمیدهد و بدون تفکر میتوانید از ان استفاده کنید.

برای شروع کردن میتوان از شلوار جذاب و تی شرتی و یک کت یا کاپشن چرم مشکی استفاده کرد. واین لباس هارا با لباس هایدیگرست کرد وهمینطور می توانید همه را با هم بپوشید و از لباس های سرتا پا مشکی برای ست کردن استفاده کنید.

کت و شلوار مشکی باعث میشود که بسیار جذاب و شیک پوش تر به چشم بیایید . همچنین به این موضوع در دنیای مد اندیشه اشاره شده است این رنگ کت و شلوار هیچ گاه از مد نمی افتد و هیچکس از داشتن یک دست کت و شلوار مشکی پشیمان نشده است .

کفش نیز در شیک پوشی تاثیر به سزایی دارد. چنانچه میخواهید کت و شلوار را برای پوشش خود انتخاب کنید به یک جفت کفش رسمی مشکی نیازپیدا خواهید کرد

وچنانچه لباس هایتان اسپرت است میتوان از انواع کفش های آدیداس، نایکی ایر یا دیگر کفش های ساق کوتاه را انتخاب نمایید.

ست کردن رنگهای خنثی - ست لباس مشکی

ست رنگ خاکی  ( زمینی )

رنگ های خنثی که در انتخاب لباس به آنها توجه بسیاری می شود رنگ های سفید و مشکی هستند و رنگ های زمینی از خاکی گرفته تا حنایی در رتبه های بعدی قرار می گیرند. همه این رنگ های زمینی می توانند در زمینه تک رنگ بسیار خوب عمل کنند.

لباس هایی را با چنین رنگ ها را می توانید در اکثر فصول سال استفاده کنید و تنها در فصل پاییز به کار نبرید ، اینگونه که با سردتر شدن هوا از طیف های روشن تر قهوه ای، سبز و نارنجی این رنگ ها در لایه های لباسی که می پوشید ، استفاده کنید.

اگر پوشیدن لباس های سر تا پا خاکی را دوست ندارید ، می توانید از رنگ هاییی مانند نارنجی سوخته، خردلی و طیف های مختلف آبی در کنار رنگ های خنثی  استفاده کنید. بعنوان مثال یک لباس پشمی زیتونی یا قهوه ای کم رنگ را با کتی به رنگ آبی بپوشید.

ست رنگ کردن رنگ خاکی

 

ست کردن لباس سفید

لباس سفید برای بسیاری از افراد در تمامی سنین محبوب و مورد پسند است ، اما اگر می خواهید لباستان سر تا پا سفید باشد ، بهتر است در انتخاب رنگ لباس هایتان و بافت آنها دقت نمایید .

مثلا از رنگ های عاجی و طیف های خامه ای نیز که جز خانواده سفید هستند در لباس هایتان استفاده کنید زیرا چنین رنگ هایی سبب می شود شما ظاهری بی روح نداشته باشید و پوستتان گرم شود.

شما میتوانید یک شلوار سفید با تی شرت خامه ای رنگ بپوشید . این رنگ ها مختص فصل خاصی نیست و بنابراین هروقت دلتان بخواهد می توانید از آن استفاده کنید ، البته برای روزهای گرم تر این ترکیب بسیار کاربردی خواهد بود . هنگام استفاده از لباس هایی به رنگ سفید دقت کنید پارچه هایی را انتخاب نمایید که سبک باشد مانند کتان، پنبه یا ترکیبی از هر دو. استفاده از رنگ سفید برای همه لباس ها برای افرادی با پوست تیره مناسب است

ست لباس سفید - لباس سفید مردانه

ست کردن رنگهای خنثی

 

منبع »

تولید پوشاک مشهد اندیشه برند برتر پوشاک راحتی و اسپرت .

تولید کننده ی انواع لباس ست مردانه و زنانه در رنگ های زیبا و مناسب هر فصل ، ست لباس ورزشی مردانه و ست لباس ورزشی زنانه ، ست لباس راحتی مردانه و زنانه و … می باشد .

مطالب مرتبط