مقالات, نکاتی پیرامون رنگ لباس

رنگهای جادویی برای ست کردن رنگ لباس

رنگهای جادویی برای ست کردن رنگ لباس

رنگهای جادویی برای ست کردن رنگ لباس

همان گونه که میدانید همه ما در طول شبانه روز با طیف وسیعی از رنگ ها سر وکار داریم. برخی از آن ها برای ما دوست داشتنی و زیبا هستند. بعضی دیگر بر خلاف سلیقه و علاقه ما هستند. رنگ های زیبا و دوست داشتنی معمولا شاکله ی پوشش ما را تحت تاثیر قرار میدهند. بنابراین بهتر است ترکیب رنگهای جادویی برای ست کردن خلاقانه ی رنگ لباس را بدانیم.

نحوه ی استفاده از رنگ های جادویی برای ست کردن رنگ لباس

افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند از رنگ های سفید، سیاه، طوسی و قهوه ای، برای لباس خود استفاده کنند. چون هم راحت تر باهم ست میشوند و هم زمان زیادی برای فکر کردن و هماهنگ کردن رنگ ها لازم نیست.

اما همه این تفکر را ندارند. بهتر گاهی اوقات که کمی از استعداد و ذوق خود بهره بگیریم. دو و یا چند رنگ را به نحوی هنرمندانه و خلاقانه کنار یک دیگر قرار دهیم. تا علاوه بر زیبایی از مزایای سلامتی آن نیز بهره مند شویم. بعله تعجب نکنید رنگ ها تاثیرات روانی متعددی بر روی روحیات و همچنین سلامت انسان میگذارند.

مثلا نگاه کردن به رنگ های تند و گرم مثل قرمز و خردلی و یا صورتی پر رنگ هورمون دوپامیل که به هورمون احساس خوب معروف است در مغز ترشح میکند. این هورمون باعث تقویت روحیه و نشاط میشود. همچنین نگاه کردن به رنگ های سرد و ملایم منجر به ترشح هورمون اکسی توسین میشود. که باعث ایجاد آرامش وخون سردی در بدن انسان می شود.

5 ترکیب رنگ جادویی برای لباس ست مردانه و زنانه و تاثیرات رنگ بر سلامتی

لباس ست زنانه با ترکیب رنگ قرمز روشن و شرابی

از آنجایی که رنگ قرمز روشن دارای بیشترین درجه گرما در طیف نوری بوده و همچنین یک محرک قوی برای واکنش درمغز مردان است. ست کردن قرمز روشن به همراه شرابی انتخاب آیده آلی برای جلب توجه مردان و دیده شدن هرچه بیشتر است.
ویژگی روانی ست کردن خلاقانه ی رنگ قرمز و شرابی: این ترکیب رنگی باعث افزایش متابولیسم بدن شده در نتیجه باعث کاهش وزن میشود. همچنین رنگ شرابی حالت تندی قرمز را از بین می برد.

بلوز یقه اسکی زنانه مدل والسا | خرید بلوز یقه اسکی زنانه | بلوز یقه اسکی زنانه | بالاتنه ی زنانه | خرید اینترنتی بلوز زنانه | برند اندیشه| فروش عمده ی بلوز یقه اسکی

ست لباس قرمز زنانه ترکیب رنگهای جادویی برای ست کردن رنگ لباس

ست لباس مردانه و زنانه با ترکیب رنگ جادویی بنفش و زرد:

رنگ بنفش رنگ فوق العاده آرام کننده است و قرار گرفتن آن کنار رنگ زرد شما را زیبا جذاب و دوست داشتنی نشان میدهد.
وپژگی روانی ست کردن خلاقانه ی رنگ لباس بنفش و زرد: رنگ بنفش از آن جایی که باعث آرامش میشود مناسب زمانی است که شما خسته و یا عصبانی هستید. رنگ زرد نیز باعث احساس شادی در انسان میشود و همچنین تقویت کننده روحیه است.

ست بلوز شلوار مردانه و بلوز شلوار زنانه با ترکیب رنگ سبز و بلوطی:

شما اگر مانتو و یا پیراهن سبز رنگ دارید می توانید آن را با کفش، شلوار و یا کیف بلوطی ست کنید این دو رنگ در کنار هم بسیار با شکوه هستند.
ویژگی روانی ست خلاقانه ی رنگ لباس سبز و بلوطی: این ترکیب رنگی برای کسانی که دچار گرفتگی و یا فشار خون بالا می باشند مناسب است.

ست تیشرت شلوار مردانه سرخابی و آبی لاجوردی

معمولا این ترکیب های رنگی در محدوه سنی 30 تا 45 سالگی طرفداران زیادی دارد؛ علاوه براین سرخابی یک رنگ جوان پسند در عین حال زنانه است. اما قرار گرفتن آبی لاجوردی در کنار آن رنگ سرخ آبی را خنثی می کند.
ویژگی روانی ترکیب رنگهای جادویی سرخابی و لاجوردی برای ست کردن رنگ لباس: این ترکیب برای کسانی که دور چشم آنان سیاه شده و دوست ندارند که این نقص دیده شود. یا حداقل به چشم نیاید فوق العاده است.

ست تیشرت شلوار مردانه با ترکیب رنگی ارغوانی و یشمی

همراه شدن رنگ سبز یشمی با رنگ ارغوانی حالت تندی رنگ ارغوانی را خنثی کرده و در واقع باعث میشود. رنگ پوست شما باز تر به نظر بیاید واین ترکیب رنگی به بیشتر افراد می آید.
ویژگی روانی ترکیب رنگهای جادویی ارغوانی و یشمی برای ست کردن رنگ لباس: این ترگیب رنگی برای از بین بردن استرس واضطراب گزینه ی مناسبی است.

مطالب مرتبط