پوشاک, مقالات

ست ورزشی سیاه و سفید

ست ورزشی سیاه و سفید

ست ورزشی سیاه و سفید

ست ورزشی سیاه و سفید: برای ورزشکاران و فعالان در زمینه های ورزشی داشتن یک کمد لباس ورزشی ضروری بنظر می رسد، هر دختر یا پسری بدون توجه به سبک شخصی خود به لباس های ورزشی نیاز دارد که این سبک از ترکیب های رنگ متفاوت و متنوع تشکیل می شود. استفاده از ست ورزشی سیاه و سفید به فرد چهره ای جوانتر و شادابتر می بخشد.

ست تیشرت شلوار سیاه سفید مردانه اندریمان

لباس ورزشی درعین حال که اندام شما را زیباتر جلوه می‌دهد، از تعریق بدن نیز جلوگیری کرده و انگیزه شما را برای انجام فعالیت های ورزشی چند برابر می‌کند.

رنگ لباس ورزشی

رنگ‌ها تاثیر زیاد و رابطه ی مستقیمی با روحیه ورزشکار دارند. وقتی ورزش کردن برای شما از اهمیت فراوانی برخوردار است ، طبیعتا انتخاب رنگ آن تاثیر بیشتری روی روحیه و انگیزه تان خواهد داشت؛ زیرا روحیه بالایی که از پوشیدن رنگ‌های شاد ایجاد شده، به بیشتر شدن سایر تاثیرات مثبت ورزش هم منجر خواهد شد. به همین دلیل استفاده از رنگ سفید توصیه می شود.

عمده فروشی پوشاک مشهد توصیه می کند به جای اینکه هنگام ورزش در باشگاه یا حتی منزل از رنگ‌های تیره استفاده کنید، رنگ‌های شاد و پر انرژی به تن کنید تا به‌ صورت مستقیم باعث بالا رفتن روحیه‌تان شوند و انگیزه بیشتری برای ورزش به شما بدهند.

ست ورزشی سیاه وسفید مردانه

برای مثلا: ترکیب رنگی شلوار ورزشی مردانه ی مشکی و تیشرت ورزشی مردانه ی سفید در کنار هم ترکیبی فوق العاده زیبا و جذاب تابستانی بوجود می آورد، اگر در فصول گرم سال هستید می توانید یک سوئیشرت مردانه ی سفید نیز به تیپ خود اضافه کنید.

ست ورزشی سیاه وسفید زنانه

ست ورزشی سیاه وسفید زنانه

ست ورزشی سیاه وسفید زنانه

استفاده از ساق یا لگ ورزشی مشکی همراه با تاپ ورزشی زنانه یا تیشرت ورزشی زنانه ی مشکی برای بانوان توصیه می شود زیرا کاملا کشی و جذب هستند. به دلیل همین ویژگی لگ زنانه (ساق زنانه) باعث می‌شود یک انتخاب شیک و در عین حال بسیار راحت برای بانوان باشد.

 بهترین ویژگی لباس های ورزشی

 خارق العاده ترین خصوصیت های یک لباس ورزشی قابلیت کشسانی آن است که به ورزشکار اجازه ی تحرک و انجام فعالیت آزادانه را می دهد. از دیگر ویژگی های مهم پوشش ورزشی مناسب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. نرم و لطیف بودن
  2. سبکی
  3. قابل انعطاف بودن
  4. قابلیت جذب تعریق

نکته : لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای به سادگی عرق را به خود جذب می کنند و جلوی عرق سوز و التهابات پوستی ( آلرژی ) به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران را می گیرند. پوشش ورزشی تولید شده از نخ یا پنبه در بین الیاف مناسب ترین مورد معرفی شده است.

مطالب مرتبط