پوشاک, مقالات

رنگ های پاییزی برای لباس مردانه

رنگ های پاییزی برای لباس مردانه

رنگ های پاییزی برای لباس مردانه

 آیا میخواهید بدانید رنگ های پاییزی مردانه چیست؟ یا بهترین ترکیب رنگی پاییزی برای مردان چیست؟ همانطور که میدانید پاییز فصل رنگ های زیباست بسیاری از مردان نیز ترجیح میدهند در این فصل از اصول پوششی پیروی کنند که زیبایی پوشش آنها با زیبایی های فصل عجین شود، برای انتخاب رنگ لباس پاییزه مردانه این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

ترکیب رنگی مناسب برای هر فصلی متناسب با رنگ پوست و موی شماست ما ترکیب رنگی عمومی را ارائه میدهیم شما با توجه به رنگ پوست خود نسبت به هماهنگ کردن لباس خود اقدام کنید.

طبق قاعده ی کلی در فصل های گرم سال مانند بهار و تابستان پوشیدن رنگ های سرد مانند آبی و یاسی و… و در فصل های سرد پوشیدن رنگ های گرم مانند صورتی، مشکی، قرمز و… توصیه شده است.

رنگ لباس پاییزه مردانه-رنگ های پاییزی برای لباس مردانه

رنگ های موافق و مخالف پاییزه

رنگ های موافق: از آنجا که فصل پاییز خود به همراه رنگ‌های پرطراوت و گرم، طلایی و خاکی است. بنابراین رنگ‌های مناسب پوست شما در فصل پاییز باید عمیق و گرم باشد و شامل زیتونی، جگری، شکلاتی، سبز دودی، نارنجی سوخته (آجری)، بنفش بادنجانی و خاکستری روشن و گرم می‌شوند. این رنگ‌های خاص به پوست‌های مختلف می‌آیند، ولی باید به درجه و سایه‌های مختلف آنها دقت کنید.

رنگ های مخالف

همچنین در این فصل دقت کنید تا از پوشیدن لباس هایی با رنگ های سرد و تابستانی مثل زرد کم‌رنگ، آبی یخی، ارغوانی، سبز دریایی و رنگ‌های ملایم اجتناب کنید. از جمله رنگ‌های دیگری که نباید انتخاب کنید سیاه و سفید یک‌ دست است، این رنگ‌ها نقاط قوت پوست شما را می‌گیرند و بلافاصله آن‌را تیره نمایش میدهند.

ترکیب های رنگی پوشاک پاییزه مردانه

پوشاک مردانه مخصوص فصول سرد سال شامل بلوز شلوار مردانه، کاپشن و شلوار مردانه، سویشرت و شلوار مردانه، کاپشن مردانه، سویشرت مردانه، انواع شلوار مردانه معمولا دارای ترکیبات رنگی مخصوص فصل پاییز و زمستان میباشد. استفاده از رنگ های قرمز، خردلی، بادمجانی، فرمی، خاکستری، دودی و مشکی در این پوشاک مشهود است.

بهترین رنگ برای لباس پاییزی مردانه

همانطور که گفتیم با فرا رسیدن فصل پاییز پالت های رنگی پیرامون ما در حال تغییر هستند. چه برگهای طبیعت باشد و چه لباس شخصی ما تغییرات پاییزی همه جا هستند. و هماهنگ کردن لباس های خود با تغییر فصلی می تواند کمی چالش برانگیز باشد. در کنار تغییر رنگ هوا نیز روز به روز سردتر می شود. هرچند خداحافظی با لباس های تابستانی ممکن است کمی سخت باشد اما بگذارید صداقت داشته باشیم، همه عاشق مد و سبک پاییز هستند.                                                                       

پاییز بهترین زمان برای بیان سبک و خلاقیت در آنچه می پوشید است. ممکن است فکر کنید که باید به خرید پوشاک پاییزی بروید، تا بتوانید بهترین رنگ های لباس پاییزی را خریداری کنید، اما در واقعیت این درست نیست! همه ما لباس هایی در کمد لباس خود داریم که مدتهاست از آن استفاده نشده است، زیرا نمی دانیم چگونه از آنها استفاده کنیم. اما دیگر نگران نباشید، پس از خواندن این مقاله شما دقیقاً می دانید که چگونه از آنها استفاده کنید و یک لباس مناسب با ترکیب رنگ های مناسب ایجاد کنید.

چه رنگ هایی برای آقایان در فصل پاییز مناسب است ؟

می توانید فقط با قرار دادن رنگ ها ی مناسب در کنار هم ساده ترین قطعات لباس را به لباس های چشم نواز تبدیل کنید. برای انتخاب لباس پاییزی اولین چیزی که باید بدانید این است که چه رنگ هایی را باید با هم بپوشید. به طور کلی رنگهای قهوه ای، زرد و سبز بهترین رنگ ها برای شما خواهند بود. در اینجا چند رنگ وجود دارد که در این فصل پاییز بهترین هستند و کاملاً خیره کننده به نظر می رسند:
  1. رنگ شرابی
  2. رنگ سبز زیتونی
  3. رنگ خردلی
  4. رنگ نارنجی
  5. رنگ شتری
  6. رنگ آبی
  7. رنگ فیروزه ای تیره
  8. رنگ خاکستری

این ها رنگ های هستند که در پاییز استایل شما را چشم نواز تر خواهد کرد.

بهترین رنگ ها برای لباس ست مردانه در پاییز

1- با پوشیدن رنگ شرابی بیشتر دیده شوید

شرابی رنگ پاییز است. و بهترین راه برای پوشیدن این رنگ پوشیدن جلیقه، سویشرت مردانه و یا بلوز مردانه است.

2 – رنگ سبز زیتونی

با رنگ سبز زیتونی خوش استایل تر از همیشه بنظر خواهید رسید، میتوانید سویشرت شلوار مردانه زیتونی، یا سویشرت مردانه زیتونی و یا ست بلوز شلوار مردانه زیتونی بپوشید.

3- رنگ زیبای پاییزی – خردلی

رنگی گرم، دلپذیر، با آرامش که احساس بسیار خوبی را به شما و اطرافیانتان خواهد داد. این رنگ مناسب کسانی است که می خواهند بر پیرامون خود تاثیرگذار باشند و احساس گرمی و آرامش را هم به خود و دیگران منتقل کنند. این رنگ ست لباس ورزشی و لباس اسپرت بسیار زیبا خواهد بود.
خردلی از آن دسته رنگ هایی است که خانم ها و دختران جوان در فصل پاییز از آن زیاد استفاده میکنند، البته این رنگ مختص خانم ها نیست.

 ‫سویشرت خردلی مردانه‬‎

رنگ های پاییزی برای لباس مردانه

4 – رنگ نارنجی

رنگ نارنجی برای بلوز مردانه پاییزی، سویشرت و هودی مردانه بسیار زیباست.

 5- رنگ شتری

رنگ شتری از رنگ های بسیار زیبایی است که میتوانید با پوشیدن آن در فصل پاییز خاص و بینظیر باشید.

لباس پاییزی با رنگ شتری

رنگ های پاییزی برای لباس مردانه

6- رنگ آبی تیره

رنگ آبی خاص تابستان نیست، میتوانید سویشرت، بلوز و یا کاپشن با این رنگ را تهیه کنید.

7- رنگ فیره ای تیره

رنگ‌های پاییزی برای لباس مردانه

 8- رنگ خاکستری

رنگ حاکستری، یک رنگ خنثی و بسیار شیک برای فصل پاییز است، این رنگ را با مشکی، خاکستری تیره و… میتوانید ست کنید.

9- رنگ ارغوانی

رنگ ارغوانی برای پوشش بیرون از منزل رنگی بسیار جذاب است. این رنگ برای پوشش های ساده و بعضی از لباسها مثل شال و روسری یا تیشرت مناسب خواهد بود. به دلیل متفاوت بودن این رنگ نسبت به سایر رنگها برای پوششی مثل کفش و بوت جالب نیست. پیشنهاد ما به شما این است که از این رنگ در پوشش های ساده استفاده کنید.

خرید لباس ست مردانه پاییزی با طرح و رنگ های پاییزی

برای خرید عمده ی لباس ست مردانه پاییزی، سویشرت شلوار مردانه، کاپشن شلوار مردانه، ست هودی و شلوار مردانه، سویشرت مردانه، بلوز پاییزی مردانه و… کلیک کنید.

تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه

مطالب مرتبط