آموزش های ساده و کاربردی, مقالات

راه اندازی یک فروشگاه پوشاک آنلاین موفق

راه اندازی یک فروشگاه پوشاک آنلاین موفق

راه اندازی یک فروشگاه پوشاک آنلاین موفق

برای راه اندازی یک فروشگاه پوشاک آنلاین موفق ترس نداشته باشید. زیرا با توجه به پیشرفت تکنولوژی برخی افراد میل به بازار گردی و سردرگمی را ندارند و ترجیح میدهند نیاز های خود را با خرید اینترنتی برطرف کرده و با خیال راحت در خانه بمانند. بنابراین برای راه اندازی یک فروشگاه پوشاک آنلاین موفق دلهره و ترس را کنار بگذارید.

راه اندازی یک فروشگاه پوشاک آنلاین موفق

ست نیم تنه شلوار زنانه

امروزه ابزارهایی وجود دارد که به هر کسی امکان ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک زیبا و حرفه ای را می دهد. این فرآیند بسیار ساده و کاربردی است.

این مقاله، همه دانستنی ها در مورد، راه اندازی یک فروشگاه پوشاک آنلاین موفق را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر قدمهای ساده ی زیر را دنبال کنید، میتوانید مالک یک فروشگاه اینترنتی باشید و فعالیت رسمی خود را آغاز نمایید.

نکته: اگر در زمینه ی طراحی سایت فعالیت نداشته اید می توانید از متخصصان طراحی سایت تقاضای کمک کنید.

10 گام اساسی راه اندازی فروشگاه پوشاک آنلاین

  1. سازنده ی فروشگاه آنلاین خود را انتخاب کنید.
  2. ببینید چه برنامه ای برای فروشگاه شما بهتر است.
  3. نام فروشگاه خود را انتخاب کنید.
  4. قالب خود را انتخاب کنید.
  5. قالب خود را سفارشی کنید.
  6. اضافه کردن محصولات به فروشگاه آنلاین شما.
  7. از یک درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید.
  8. فروشگاه لباس خود را آنلاین پیدا کنید.
  9. پیش فروش و فروش آنلاین خود را آغاز کنید.
  10. محصولات آنلاین پوشاک خود را به بازار عرضه کنید.

قیمت گذاری و انعطاف پذیری در فروش اینترنتی

اکثر شرکت های آنلاین، بر اساس تقاضا، یک برنامه ی قیمت گذاری مشترک دارند. اکثر آنها، در آغاز کار هیچ هزینه اولیه ای ندارند و قیمت محصول و هزینه ی ارسال  را در زمان سفارش از شما دریافت می کنند.

پس باید به دنبال چه چیزی باشید؟ شما به دنبال برنامه های قیمت گذاری مناسبی هستید که بتوانید از عهده آن برآیید. و همچنین به شرکتی نیاز دارید که با کمی انعطاف پذیری محصولاتش را ارائه دهد. به عنوان مثال، تخفیف در عمده فروشی پوشاک مردانه می تواند به شما کمک کند تا سود بیشتری کسب کنید.

نکته ی بسیار مهم دیگر، هزینه ی حمل و نقل است. به دنبال هزینه ی ثابت حمل و نقل برای مناطق جغرافیایی خاص و دسته بندی محصولات باشید. یک شرکت باید سیاست های شفاف حمل و نقل و قیمت گذاری داشته باشد.

گسترش کسب و کار آنلاین

همانطور که کسب و کار و تجارت آنلاین شما رشد می کند. این احتمال وجود دارد که شما به فکر نفوذ به بازارهای جدید و گسترش کسب و کار خود باشید. اگر شریک هی فعلی بر اساس تقاضای شما، بازارهای هدف شما را پوشش نمی دهد، باید به فکر شرکای تجاری جدید ی باشید.

اگر طیف وسیعی از محصولات در اختیار فروشگاه آنلاین باشد به فروش نیز انعطاف پذیری بیشتری می بخشد. به خصوص اگر مبتدی هستید و اولین کسب و کار تجارت الکترونیک خود را راه اندازی می کنید. طیف گسترده ای از محصولات، فروش بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید محصولات مختلفی را در بازار هدف خود آزمایش کنید. این می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام محصولات از نظر فروش بهترین عملکرد را دارند. همچنین، با انتخاب بیشتر محصولات، می‌توانید به راحتی فروش فصلی را راه‌اندازی کنید، فروش عمده را ارائه دهید و تبلیغات محصول را برای افزایش فروش بیشتر کنید. تبلیغات در کسب و کار، این فرصت را فراهم می کند که محصولات خود را بهتر معرفی کنید.و تجارت شما شروع به رشد کرده، مشتریان بیشتری جذب محصولات شما شوند.

کیفیت محصولات اینترنتی

داشتن محصولات با کیفیت، برای هر یک از مشتریان بهترین راه اطمینان کردن است. در حالی که ما در مورد طیف گستره ی محصولات صحبت می کنیم، نباید از کیفیت خوب محصولات نیز غافل شویم. کیفیت مواد، قیمت و بسته بندی همگی به جذب عالی مشتری کمک می کنند. به پارچه و نخ استفاده شده برای محصولات دقت کنید. محصولات باکیفیت خوب به نظر می رسند و عمر طولانی تری دارند. که می تواند به شما کمک کند تا برند شما به شهرت عالی برسد.

حمل و نقل سریع و قابل اعتماد

از آنجایی که قصد راه اندازی یک فروشگاه پوشاک آنلاین موفق، بر اساس تقاضای مشتری را دارید. باید اقدامات برنامه ریزی شده ای برای بسته بندی و حمل و نقل انجام دهید. تا از ناامیدی مشتریان و عدم اعتماد آنها جلوگیری شود. و محصولات سفارشی را در تاریخ معین تحویل دهید.

برای انجام این کار، به عنوان مثال: لیستی از 10 تولیدی پوشاک ورزشی زنانه و مردانه را بر اساس تقاضا و ارسال سریع و مطمئن انتخاب کنید. و مطمئن شوید که شرکت های انتخاب شده سفارشات را، براساس انتظارات ما ارائه می دهند.

به عبارت ساده، چند پرداخت بد می تواند در رسانه های اجتماعی و انجمن های مصرف کننده، کسب و کار شما را ضعیف جلوه دهد. همیشه برای تحقیق در مورد شرکای تجاری بر اساس تقاضا و نحوه ی تحویل محصولات، زمان بیشتری بگذارید.

خرید اینترنتی از فروشگاه اندیشه

تولیدی اندیشه یک برند برتر پوشاک، در زمینه ی تولید و ارائه ی محصولات به صورت اینترنتی و حضوری ( خرده فروشی و عمده فروشی ) است. این شرکت محصولاتی مانند: لباس ست مردانه، لباس راحتی مردانه، لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی مردانه، لباس ست زنانه، ست مردانه و زنانه ( یونیسکس )، لباس ست بچگانه، بلوز، تیشرت، مانتو و شلوار تک و… را در طرحها، رنگها و سایز های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

مطالب مرتبط:

چگونه یک فروشنده پوشاک موفق باشم
نکات طلایی برای موفقیت فروشندگان پوشاک

مطالب مرتبط