پوشاک, مقالات

راهکار های افزایش فروش پوشاک

راهکار های افزایش فروش پوشاک

راهکار های افزایش فروش پوشاک

راهکار های افزایش فروش پوشاک،بازاریابی پوشاک،فروش عمده پوشاک،فروش پوشاک در مشهد

بازاریابی و راهکار های افزایش فروش پوشاک

شرکت تولید پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک راحتی و اسپرت می باشد، اگر شما هم زمینه ی فعالیتتان لباس است و بدنبال روش های بازاریابی پوشاک و راه حل های معرفی خود به مشتریان هستید توصیه میکنیم این مقاله را تا پایان بخوانید.

10 راه برای بازاریابی موثر پوشاک

1 – از راهکار های افزایش فروش پوشاک راه اندازی شوی لباس است

راهکار های افزایش فروش پوشاک،بازاریابی پوشاک،فروش عمده پوشاک،فروش پوشاک در مشهد

بازاریابی و افزایش فروش پوشاک

شما اگر بتوانید یک شوی لباس راه بیندازید تاثیر خوبی خواهید دید. شوی لباس علاقه‌مندان به این صنعت و همچنین اشخاص حرفه‌ای در این زمینه را به خود جذب می‌کند. صاحبان بوتیک لباس ممکن است یک سری طرحهایی را که دوست دارند خریداری کنند تا در فروشگاه خود به فروش برسانند.

2 -تبلیغاتتان را گسترش دهید

راهکار های افزایش فروش پوشاک،بازاریابی پوشاک،فروش عمده پوشاک،فروش پوشاک در مشهد

بازاریابی و افزایش فروش پوشاک

تبلیغاتتان را گسترش دهید از تمام شیوه های تبلیغاتی استفاده کنید. بازاریابی اهمیت زیادی دارد. در ابتدا می‌بایست از وبلاگ‌نویس خود تقاضا کنید تا یک پست وبلاگ در زمینه خط تولید شما بنویسد. شما همچنین می‌تواند همچنین از یک روزنامه مطرح تقاضا کنید تا ستونی را به معرفی برند شما اختصاص دهند. اگر شما نویسنده ماهری هستید و توانایی نوشتن دارید می‌توانید تقاضا کنید تا یک ستون خاص در یک روزنامه و یا مجله داشته باشید تا در مورد گرایشات مختلف در صنعت فشن صحبت کنید و در کنار آن خط تولید خود را معرفی نمایید. راه دیگر این است که نمونه‌های رایگان به مدنویسان بدهید و از آنها بخواهید تا در وبلاگ خود در مورد برند شما مطلب بنویسند.

3- راه‌اندازی وبسایت

راه های فروش پوشاک،راهکار های افزایش فروش پوشاک،بازاریابی پوشاک،فروش عمده پوشاک،فروش پوشاک در مشهد

بازاریابی و افزایش فروش پوشاک

این امر بسیار ضروری است که برای خود یک وبسایت داشته باشید. امروزه، اکثر مردم به دنبال خرید آنلاین هستند و شما می‌توانید از این مزیت بهره برداری کنید اگر سایت خود را راه‌اندازی کنید. بعد از ایجاد وبسایت شما می‌توانید از تکنیکهای بهینه‌سازی موتور جستجوگر استفاده کنید تا رتبه‌بندی سایت خود را افزایش دهید و آنرا نمایان‌تر بسازید. شما همچنین می‌توانید سایت خود را به گونه‌ای طراحی کنید که به راحتی قابل دسترسی باشد. اغلب مردم سایتهایی را که خیلی پیچیده است دوست ندارند. شما همچنین می‌توانید سایت خود را جالب‌تر کنید؛ از طریق گذاشتن ویدئوهایی از شوی فشن، به روز رسانی محتوا و استایل‌های جدید و همچنین ارائه کدهای تخفیف.

4- میزبانی رویداد

ایده دیگری که می‌توانید از آن بهره بگیرید این است که میزبان رویدادها شوید. شما می توانید سمینارها و کنفرانسهایی را سازماندهی کنید که به افراد می‌آموزد که چگونه لباس بپوشند. مثلا رویدادی تحت عنوان لباس برای موفقیت راه‌اندازی کنید تا به افراد آموزش داده شود که چگونه لباسی انتخاب کنند تا تصور و درک عموم افراد را نسبت به خودشان از طریق پوشش مناسب بهبود بخشند.

5- بازاریابی تله-رسانه

بازاریابی پوشاک ، راهکار های افزایش فروش پوشاک،بازاریابی پوشاک،فروش عمده پوشاک،فروش پوشاک در مشهد

بازاریابی و افزایش فروش پوشاک

شما همچنین می‌توانید تبلیغات از طریق تلویزیون، رادیو و بیلبورد را نیز در نظر بگیرید. شما همچنین می‌توانید از تراکت و آگهی‌های تبلیغاتی استفاده کنید و آنها را در فضاهای عمومی نصب نمایید و یا از افرادی بخواهید تا آنها را در سطح شهر مثل اتوبوس‌ها و قطارهای مسافرتی پخش نمایند.

6- کسب تایید از افراد مشهور

راه های فروش پوشاک ، راهکار های افزایش فروش پوشاک،بازاریابی پوشاک،فروش عمده پوشاک،فروش پوشاک در مشهدیک روش دیگر برای آنکه بتوانید سریعتر توجه آحاد مردم را به تولیدات خود جلب کنید این است که از افراد مشهور مانند بازیگران و ورزشکاران در خواست کنید تا برند شما را تایید کنند. هنگامی که یک فرد مشهور، برند شما را تایید می‌کند طرفداران او دوست دارند که شما را تشویق کنند تا عشق و علاقه خود را نسب به آن فرد مشهور نشان دهند. اگر آن شخص به خوش‌پوشی مشهور باشد مردم از محصولات شما خریداری خواهند کرد چون اعتقاد پیدا می‌کنند که شما اجناس با کیفیت به آنها ارائه خواهید نمود.

7- یکی دیگر از راهکار های افزایش فروش پوشاک خبرنامه و کاتالوگ است

در نظر داشته باشید که می‌توانید خبرنامه و کاتالوگ که حاوی عکسهایی از محصولات هستند به همراه لیست قیمت و لیست شعب را به دیگران ارسال کنید.

8- رسانه اجتماعی 

رسانه اجتماعی همچنین یک ابزار بسیار قوی برای اهداف بازاریابی می‌باشند. شما به راحتی از طریق رسانه اجتماعی می‌توانید ترافیک قابل توجهی را به سایت خود هدایت کنید.

9- بازاریابی معرف

بازاریابی معرف یکی راههای موثر برای تبلیغ برند شما است. با استفاده از این تکنیک شما به راحتی می‌توانید از سایر افراد تقاضا کنید تا به کمپین تبلیغاتی شما بپیوندند و به این طریق هم سطح آگهی افراد را افزایش می‌دهید و هم درآمد بیشتری کسب می‌کنید. بازاریابی معرف به این معناست که شما به سایر افراد اجازه می‌دهید تا برند شما را تبلیغ کنند و در ازای هر فروشی حق کمیسیون دریافت کنند.

10- تیمهای خیابانی و تکنیکهای برندسازی فروشگاهی

در آخر، شما می‌توانید از تیمهای خیابانی استفاده کنید تا خط تولید پوشاک خود را تبلیغ کنید. شما می‌توانید به آنها پوشاکی که تولید می‌کنید را بدهید تا به تن کنند و از آنها بخواهید کارهای جالبی را در خیابان به نمایش بگذارند تا نظر ره‌گذران را به خود جلب کند. برای تاثیر بیشتر، باید مکانهای شلوغی را که بازار هدف شما را تشکیل می‌دهند انتخاب کنید.

معرفی منبع

تولید پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک راحتی و اسپرت

مطالب مرتبط