پوشاک, مقالات

خرید پوشاک اسپرت در مشهد

خرید پوشاک اسپرت در مشهد

خرید پوشاک اسپرت در مشهد

خرید پوشاک اسپرت در مشهد: این روز ها پوشاک اسپرت بازار را متحول کرده است ، لباس های اسپرت که در سالهای ابتدایی مختص باشگاه ها و سالن های ورزشی بودند امروزه به یکی از اساسی ترین لباس های روزانه تبدیل شده اند ، اما چه چیزی باعث محبوبیت بی قید و شرط پوشاک ورزشی شد ؟ چه چیزی باعث شد تا مردم بطور گسترده به این نوع پوشاک روی بیاورند ؟
خرید پوشاک اسپرت در مشهد

خرید پوشاک اسپرت در مشهد

نقش لباس ورزشی در سلامیتی فردی

ست لباس اسپرت زنانه و مردانه

مردم در سراسر جهان آگاهی کافی در مورد سلامتی خود دارند. اینروز ها مردم میخواهند بیشتر از گذشته غذا بخورند ، بهتر زندگی کنند و کار کنند.
عملکرد خوب قسمت مهمی از جذابیت لباس های ورزشی است ، اما شانس خرید برای لباس هایی است ؛ نظر سنجی ها نشان میدهد که  90٪ از زنان تمایل دارند هنگام کار کردن بسیار راحت باشند ؛ یکی دیگر از عوامل روانشناختی پوشش راحت ورزشی ، آرامش خاطر است احساس راحتی باعث آرامش و افزایش روحیه فرد می شود.

چرا مردم پوشیدن لباس ورزشی را دوست دارند ؟

هودی شلوار مدل آیریک,خرید ست هودی شلوار مردانه,هودی یونیسکس مردانه و زنانه,هودی شلوار مردانه,ست یونیسکس هودی شلوار,برند اندیشه,

دلایل مختلفی وجود دارد که می توانیم به آنها اشاره کنیم که باعث شده مردم عاشق این مدل پوشاک شوند.

1- راحتی پوشاک ورزشی

راحتی باید یکی از مهمترین دلایل باشد. اکثر افراد هنگام انجام فعالیت های روزانه ترجیح میدهند که راحت باشند و لباسشان آنها را محدود نکند ، این دقیقا همان چیزی است که در لباس های ورزشی میتوانیم ببینیم .

2- طراحی پوشاک ورزشی

متفاوت ،خاص و منحصر بفرد بودن از دیگر ویژگی های پوشاک ورزشی می باشد ، خلاقیت در طراحی پوشاک ورزشی  ،استفاده از برش های رنگی تیره و گاهی روشن که برای برجسته نمودن جوانب مثبت اندام و پنهان نمودن ایرادات جزئی آن است ، طراحی براساس مد روز و الهام گیری از عناصر طبیعی در طراحی را میتوان از خلاقیت های تیم طراحی دانست .

3- عملکرد پوشاک ورزشی

شما هرگز نمی توانید جنبه مثبت عملکرد لباس ورزشی را فراموش کنید. از دلایل تولید لباس ورزشی اینست تا در طول یک تمرین سخت ویژگی های مثبت خود را حفظ کند . لباس ورزشی باید قادر به دویدن ، پریدن ، بلند کردن و حرکت در انواع و اقسام روش ها هستند بدون هیچگونه محدودیتی در لباس .

4- توانایی انتقال رطوبت در پوشاک ورزشی

رطوبت باید بتواند بین الیاف و نخ ها براحتی عبور کند . قابلیت عبور رطوبت در پارچه به ساخت پارچه و نوع فیبر بستگی دارد. استفاده از الیاف مصنوعی در پوشاک ورزشی باعث میشود به سرعت خشک میشوند و امروزه متداول ترین فیبر در لباس ورزشی هستند.

۳- قدرت تنفس و ضد آب بودن پوشاک ورزشی

اگر لباس قابلیت تنفس نداشته باشد ، جایی برای رهایی از رطوبت وجود ندارد. این باعث می شود رطوبت در داخل پوشاک و روی پوست بماند و در نتیجه بدن داغ تر شود ؛ در پوشاک ورزشی سعی میشود تا لباس را بگونه ای بسازند تا قدرت تنفس داشته باشد .
بنابراین می توان نتیجه گرفت که لباس باید از ورود باران و باد جلوگیری کند اما در عین حال اجازه دهد تا رطوبت از داخل آن فرار کند. این فرآیند به عنوان انتقال بخار آب شناخته می شود و پارچه هایی که قادر به انجام این کار هستند به عنوان پارچه های قابل تنفس ضد آب شناخته می شوند. این ویژگی لباس ورزشی باعث میشود تا برای لباس اسپرت پاییزی خارج  از باشگاه مناسب باشند .

تولید پوشاک ورزشی در مشهد

تولید پوشاک ورزشی در مشهد

امروزه تولیدی های پوشاک در مشهد افزایش یافته است ، یکی از تولیدی های پوشاک در مشهد که بسیار فعال و توانمد عمل کرده است ، تولید پوشاک اندیشه می باشد .
تولیدات ورزشی و اسپرت این تولیدی شامل موارد زیر است .
1- پوشاک اسپرت زنانه

  • ست بلوز شلوار زنانه
  • ست تیشرت شلوار زنانه
  • ست تیشرت و ساق زنانه
  • ست سویشرت شلوار زنانه
  • ست تاپ شلوارک ورزشی زنانه
  • مانتو اسپرت
  • شلوار اسپرت
  • تیشرت اسپرت

2- پوشاک اسپرت مردانه

  • ست بلوز شلوار مردانه
  • ست تیشرت شلوار مردانه
  • ست کاپشن شلوار اسپرت مردانه
  • ست سویشرت شلوار مردانه
  • ست تاپ شلوارک ورزشی مردانه
  • ست هودی و شلوار مردانه
  • شلوار اسپرت
  • تیشرت اسپرت

خرید پوشاک اسپرت در مشهد – پوشاک مشهد

برای برقرار ارتباط و تماس با شرکت ما ، تمامی آدرس ها و شماره تماس روابط عمومی شرکت با اشتراک گذاشته شده است تا به راحتی و بدون دغدغه خرید خود را انجام دهید.
وبلاگ پوشاک اندیشهوبلاگ : http://andishe1351.blogfa.com/
آپارات اندیشه آپارات : https://www.aparat.com/andisheme
واتساپ اندیشهواتساپ : ۰۹۱۵۵۱۳۸۲۱۱
اینستاگرام اندیشه‬‎آدرس اینستاandishe_51
آدرس تلگرام شرکت اندیشهآدرس تلگرام : https://t.me/andishe1351
آدرس سایت شرکت اندیشهسایت اندیشه : https://atpo.ir/new
آدرس ایمیل شرکت اندیشه ایمیل شرکت : info@atpo.ir
شماره تلفن شرکت اندیشهروابط عمومی : ۰۹۹۰۶۲۴۶۱۶۷
شماره تلفن شرکت اندیشهبازرگانی : ۰۵۱۳۸۵۹۳۹۲۱
آدرس دفتر اندیشه : مشهد ، بلوار امام رضا علیه السلام ، امام رضا ۱۵ ، بازار قماش
Address: Imam Reza Street, Mashhad, Imam Reza 15, ghomash Marke
فروشگاه اندیشه : شرکت اندیشه ، علاوه بر فروش عمده ، محصولات خود را به صورت جزئی نیز به فروش گذاشته است. آدرس فروش تکی محصولات اندیشه : مشهد مقدس – خیابان راهنمایی – برج سلمان
فروش عمده کلیه محصولات اندیشه ، در نمایندگی های فروش سراسر کشور عرضه می گردد.

مطالب مرتبط