پوشاک, مقالات

خرید لباس خواب مردانه

توصیه های مهم برای خرید لباس خواب مردانه ، خرید عمده لباس راحتی مردانه ،خرید لباس خواب مردانه،لباس خواب مردانه، لباس راحتی مردانه، لباس ست راحتی مردانه،ست لباس خواب

خرید لباس خواب مردانه

لباس های خواب مردانه و لباس راحتی مردانه شامل تیشرت پیژامه، تیشرت شلوار مردانه، بلوز شلوار مردانه و… می باشد. قبل از خرید لباس راحتی مردانه باید توصیه های مهم برای خرید لباس خواب مردانه را مد نظر قرار دهیم.

5 نکته ی مهم برای خرید لباس خواب

1- سایز و اندازه لباس خواب مردانه

پیدا کردن اندازه ی مناسب ساده به نظر می رسد، اما یک شکایت رایج در میان مشتریان این است که لباسشان به اندازه ای که فکر می کنند اندازه آنها نیست. اگر دو دل هستید، بهتر است یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید.

 2- انواع لباس خواب مردانه

برای اکثر مردان، “لباس خواب” به دو قطعه متشکل از لباس بالاتنه و پایین تنه تقسیم میشود (مانند پیراهن و شلوار). اما انواع مختلفی برای لباس خواب وجود دارد:     

  1. لباس شب: لباس شب پیراهنی طولانی است که تا زانو یا کمی پایین تر از آن گسترش می یابد. بعضی ها دکمه دارند، پارچه آن شامل مواد سبک وزن مانند پنبه و کتانی است.     
  2. لباس خواب: لباس خواب های فوجی شبیه به onesies است که شامل شلوار بلند است. تفاوت اصلی این است.
  3. لباس خواب مدرن: Pajama به اصطلاح مدرن شامل یک جفت لباس زیر با تی شرت پنبه ای سبک است.

3- بهترین پارچه برای خرید لباس راحتی مردانه

پارچه یکی دیگر از چیزهای مهمی است که باید در نظر بگیرید، راحت ترین آنها دارای احساس تنفس و نرمی است که روی پوست شما خشن نمی شود (و ممکن است خواب شما را مختل کند). مراقبت از پنبه راحت و آسان است، در حالی که پشم گوسفند و جانوران دیگر کمک می کند تا بدن شما را گرم نگه دارد.

خواب یکی از مهمترین چیزها برای زندگی انسان است؛ نه تنها ما به ذخیره منابع انرژی خود نیاز داریم، بلکه ذهن ما را از تمام تنش ها و اضطراب زندگی باز می دارد. روال کامل خواب فقط در مورد داشتن راحت ترین تخت یا داشتن دمای مناسب اتاق نیست.

1- پنبه

بهترین لباس های خواب مردانه دارای جنس پنبه است، این لباس ها دارای راحتی، تنفس و سبک وزن، پنبه یکی از محبوب ترین پارچه ها برای لباس است. لباس خواب پنبه ای مناسب برای فصل تابستان است.

2-ابریشم

ابریشم یکی از لوکس ترین و زیباترین پارچه هایی است که برای تولید لباس خواب مناسب استفاده می شود، ابریشم توسط کرم ابریشم ساخته شده است. به غیر از احساس براقی، صافی دارای قیمت بالایی است.

3- کتانی

کتانی پارچه ای سبک و راحت است که به شما کمک می کند تا خواب خوبی داشته باشید. کتانی ساخته شده از الیاف کتان، یک پارچه با دوام و سبک است.

4-موارد استفاده از لباس خواب

البته لباس خواب ها برای خواب راحت است، اما شما می توانید از آنها به روش های دیگر استفاده کنید – مانند رفتن به اطراف خانه، خواندن یا تماشای تلویزیون.

5-مراقبت از لباس راحتی مردانه

به دقت به دستورالعمل های مراقبت از لباس خواب خود نگاه کنید، دنبال کردن آنها طول عمر لباس خواب شما را افزایش خواهد داد.

دستورالعمل مراقبت از لباس را مرور کنید، این یکی از مواردی است که اغلب خریداران آن را نادیده می گیرند، اما این یکی از موارد حیاتی است و تعیین می کند که از لباس چگونه باید مراقبت شود. 

دستورالعمل های شستشو را مطالعه کنید و آنها را دقیقا اجرا کنید و همچنین نکات ساده اضافه شده در برچسب یا بسته بندی محصول را مطالعه کنید.

خرید عمده لباس خواب مردانه و خرید عمده لباس راحتی مردانه برند اندیشه

  • کت و پیژامه مردانه
  • بلوز شلوار مردانه
  • تیشرت شلوار مردانه
  • تیشرت پیژامه مردانه
  • تاپ شلوارک مردانه
  • تیشرت شلوارک مردانه
  • بلوز پیژامه مردانه

1- تیشرت پیژامه مردانه

بهترین تیشرت پیژامه مردانه شامل لباس های 100٪ پنبه است، این تیشرت شلوار به اندازه کافی سبک است و در تابستان پوشیده میشود و اجازه میدهد پوست در طول شب نفس بکشد.
برخی از لباس ها نیزشامل 60٪ پنبه و 40٪ پلی استر است که احساس راحتی مورد علاقه ای می دهد. این لباس را در خارج از منزل نیز میتوان پوشید، این لباس خواب قابل شستشو در ماشین است، اما از تنظیم آب سرد استفاده کنید تا رنگ ها از بین نرود.
مزایا:    
  • راحتی فوق العاده     
  • مناسب برای تمام فصول    
  • مراقبت آسان

تیشرت پیژامه مردانه ، خرید عمده لباس راحتی مردانه ،خرید لباس خواب مردانه،لباس خواب مردانه، لباس راحتی مردانه، لباس ست راحتی مردانه،ست لباس خواب

2- خرید ست بلوز و پیژامه مردانه

پیراهن از پارچه 100 درصد پنبه و شلوار از تترون می باشد، این لباس بسیار مورد علاقه مردان می باشد. نوع دیگری از این لباس خواب ها شامل ترکیبی از پنبه / پلی استر است که نرم است و وزنی ایده آل دارد.

بطور کلی اینگونه لباس های راحتی برای فصل سرد مثل پاییز و زمستان مناسب است.

3- کت پیژامه کلاسیک مردانه

این لباس خواب معمولا از الیاف ابریشمی، ساتن یا پنبه ای تولید میشود، بعضی دارای دکمه است و برخی نیز ساده میباشند. (برای خرید کت بیژامه زیر کلیک کنید.)

کت بیژامه مردانه

 

 

تولیدی لباس خواب مردانه

عمده فروشی پوشاک مشهد در تولید لباس راحتی مردانه و لباس خواب مردانه زبانزد است، این تولید کننده با تولید لباس مردانه پنبه ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب راهی بسوی استفاده از پوشاک الیاف طبیعی و حمایت از محیط زیست گشوده است.

 

مطالب مرتبط