پوشاک, مقالات

خرید لباس بهاری برای مردان

خرید لباس بهاری برای مردان

خرید لباس بهاری برای مردان

فصل بهار آغاز رویش و جان گرفتن دوباره ی طبیعیت است، در فرهنگ عمومی برخی از کشورها نظیر ایران و افغانستان، تاجیکستان و… به فصل بهار بسیار اهمیت می‌دهند، به طوری که، حتی، سال نو در این فصل و با رسیدن خورشید به نقطهٔ اعتدال بهاری (اول فروردین، معمولاً مطابق با ۲۱ مارس) شروع می‌شود.

این کشور ها شروع سال را با مراسم نوروز جشن می‌گیرند که سیزده روز طول می‌کشد؛ میهمانی، مسافرت، پوشیدن لباس های جدید، دید و بازدید ها و… در این فصل رونق خوبی دارد. ما در این مطلب درباره ی مبانی پوشش بهاری برای مردان بحث خواهیم کرد.

فصل جدید همراه با پوشیدن لباس جدید است، اما درباره ی آب و هوای فصل بهار بهتر است بدانیم که عموما در فصل بهار صبح و انتهای شب هوا سرد است و در طول روز هوا معتدل خواهد بود، پس لباسی که میپوشیم باید محافظ بدن در تمام طول شبانه روز و علاوه بر این شیک و زیبا باشد، در اینجا راهنمایی هایی در مورد پوشیدن لباس بهاری را ارائه میدهیم.

خرید لباس بهاری برای مردان

ویژگی های لباس بهاری مردانه

شما چه برنامه ای برای پوشیدن پوشش بهارش خود دارید؟ آیا پوشاک بهاری جدیدی خریداری می کنید یا اینکه لباس های قدیمی خود را برای فصل به روز می کنید؟

تیشرت بهاری مردانه

تیشرت نازک از الیاف نئوپرن، کشمیری، پنبه ای و… که سبب ظرافت بیشتری برای لباس شما خواهد شد، انواع تیشرت شامل تیشرت چاپی، تیشرت ساده سفید، تیشرت های رنگی، تیشرت فانتزی و… موجود است.

تیشرت چاپی مردانه / خرید لباس بهاری برای مردان

خرید تکی تیشرت مردانه از طریق اینستاگرام
خرید عمده تیشرت مردانه

 ژاکت بهاری مردانه

سویشرت و هودی سبک وزن برای صبح ها و شب های سرد، یک پیشنهاد ایده آل برای لباس بهاری شما است. ست سویشرت شلوار مردانه، ست کاپشن شلوار مردانه، ست هودی و شلوار مردانه و کت و شلوار کلاسیک نیز قابل توجه است.

کاپشن شلوار مردانه مدل آشیر | کاپشن شلوار ست مردانه | خرید کاپشن و شلوار مردانه | خرید اینترنتی ست کاپشن و شلوار | برند اندیشه | ست کاپشن شلوار ورزشی

خرید عمده پوشاک بهاره در مشهد

ست بلوز شلوار مردانه کلاسیک

پیراهن و شلوار مردانه یکی از انتخاب هایی است که بیشتر مردان آن را ترجیح میدهند، اینکه پیراهن مردانه را با چه شلواری ست کنید مهم است، سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که باهم در تضاد نباشند و یک ست خوب بسازد، رنگ هایی مانند پیراهن صورتی، آبی، سفید و دیگر رنگ های شاد را برای این فصل فراموش نکنید.

ست جین

لباس های جین در هر فصلی و مخصوصا فصل بهار بسیار محبوب هستند، بلوز مردانه جین همراه با شلوار جین یا شلوار جین با تیشرت سفید را میتوانید انتخاب کنید. سویشرت جین برای فصل بهار یکی دیگر از مواردی است که میتوانید در مواقعی که هوا سرد میشود، بپوشید.

ست لباس جین برای فصل بهار / لباس بهاری جین

شلوار و شلوارک کتان مردانه

شلوار و شلوارک کتان از مهمترین پوشیدنی های فصل بهار است.


خرید تکی شلوارک کتان مردانه از طریق اینستاگرام
خرید عمده شلوارک کتان مردانه

کت و شلوار کلاسیک مردانه 

اگر شما طرفدار سبک کلاسیک هستید، این فصل را با پوشیدن کت و شلوار های رنگی شروع کنید، سبز یشمی، زرشکی، آبی و… را امتحان کنید.

کت و شلوار سبز؛ متفاوت ترین کت وشلوار کهکشان - سبک لباس آقایان


رنگ لباس بهاری برای مردان

در فصل بهار و تابستان به دلیل آنکه تابش خورشید بیشتر می‌شود لباس‌هایی با رنگ های روشن و گرم مناسب هستند و باید از لباس های خنک و سبک استفاده شود.

علاوه بر طرح و رنگ جنس پارچه نیز از اهمیت بسیاری برخورد دار است از جمله پارچه های مناسب این فصول پنبه است پارچه ی پنبه دارای مزیت هایی همچون: انتقال دهنده ی حرارت، ویژگی خنک کنندگی، شست شوی راحت آن طبیعی و بادوام بودن آن است، همچنین پنبه دارای خاصیت رطوبت پذیری است، عرق بدن را جذب کرده و آن را به آرامی تبخیر می کنند.

رنگ های مناسب برای فصل تابستان و بهار

علاوه برطرح رنگ نیز از اهمیت بسیاری برخورد دار است رنگ های مناسب برای فصل تابستان و بهار مثل سبز، صورتی، آبی آسمانی، قرمز، زرد، لیمویی و… است.

  1. سبز: نشانگر امید است و هیچ تاثیر منفی ای روی محیط ندارد.
  2.  صورتی: رنگ صورتی ضد افسرگی و برای کودکان و روحیه آنان بسیار توصیه میگردد.
  3. آبی آسمانی: رنگ آبی آسمانی نماد پاکی است و همچنین باعث خنکی و خونسردی میشود.
  4.  قرمز: رنگ قرمز نماد عشق و دوست داشتن است و همچنین چهره را شادتر میکند.
  5.  زرد:رنگ زرد و لیمویی، نشاط آور و گرم است و باعث نشاط و شادی می شود. این رنگ ها علاوه بر جلوگیری از ورود گرمای ناشی از نور خورشید به بدن باعث شادی و نشاط در روحیه انسان و خصوصا کودکان نیز میشود.

تغییر لباس زمستانی به لباس بهاره؟

  • معمولا برای فصل زمستان کت و شلوار های ضخیم و پشمی پوشیده میشود در فصل بهار و آب و هوای گرم تر کت و شلوار فاستونی، پنبه ای و مخلوط برای پوشیدن  نازک تر و ظریف تر می باشد.
  • اگر شما در زمستان بلوز یا ژاکت زمستانی میپوشید و میخواهید در فصل بهار آن را ادامه بدهید، به جای ژاکت پشمی بلوز پنبه ای بپوشید، یا یک ژیله ی پنبه ای را از روی بلوز خود بپوشید.
  • لباس های جین با بافت ضخیم و محکم هم از آن دسته لباس هایی هستند که در فصل بهار جای خود را به لباس هایی با بافت لطیف تر میدهد.

لباس راحتی مردانه و لباس خواب مردانه در فصل بهار

بلوز شلوار مردانه پنبه پلی استر، بلوز پیژامه مردانه، کت و پیژامه کلاسیک مردانه ابریشمی و… نمونه هایی از لباس راحتی و لباس خواب زمستانی هستند که بسیار نرم و گرم میباشند، اما در فصل گرم معمولا تیشرت شلوار مردانه، تیشرت و پیژامه، کت و پیژامه پنبه ای هم از جمله لباس هایی هستند که شب و روز های گرم را خنک تر میکنند.

پوشاک بهاری برند اندیشه

این مجموعه ست لباس راحتی مردانه، ست لباس راحتی زنانه و انواع لباس اسپرت زنانه و مردانه را تولید و به بازار عرضه میکند. پوشاک اندیشه با کیفیت بالا در پارچه و دوخت میباشد، پارچه های مصرفی این تولیدی از الیاف طبیعی پنبه میباشد و همین الیاف مناسب ترین الیاف برای فصل هایی همچون بهار و تابستان میباشند، این الیاف از آنجا که از طبیعت گرفته شده اند معمولا سازگاری خیلی خوبی با بدن انسان دارند و اگر در هنگام تولید الیاف اولیه از کود های شیمایی استفاده نشود؛ تقریبا میتوان گفت هیچگونه آسیبی به بدن نمیزنند. همچنین در طراحی، برش، دوخت، پرس و بسته بندی بسیار دقت میشود تا کیفیت خوب پارچه و محصول نهایی حفظ شود.

ست لباس راحتی مردانه برای فصل بهار
  1. بلوز شلوار مردانه
  2. تیشرت شلوار مردانه
  3. تیشرت پیژامه
  4. بلوز پیژامه
  5. تیشرت شلوارک مردانه

مطالب مرتبط