پوشاک, مقالات

خرید عمده ی ماسک

خرید عمده ی ماسک

خرید عمده ی ماسک

خرید عمده ی ماسک: با توجه به شیوع بیماری کرونا ، ماسک به یکی از مهمترین لوازم بهداشتی هر فردی است که باید آنرا داشته باشد ، ماسک ، رعایت فاصله ی فیزیکی و  شستشوی مداوم دست ها میتواند شما را از این بیماری مصون نگه دارد ، دقت داشته باشید که :

زمانی که یک فرد آلوده به ویروس، سرفه یا عطسه می‌کند ،هر شخصی که در  فاصله یک متری با فردی قرار بگیرد در خطر  قطرات تنفسی عفونی قرار خواهد داشت .

استفاده از ماسک (شامل انواع ماسک ساده یا ماسک جراحی) یکی از مهمترین اقدامات پیشگیرانه‌ای است که می‌تواند شیوع برخی بیماری‌های ویروسی تنفسی از جمله کووید-۱۹ را محدود نماید.

خرید عمده ی ماسک

خرید عمده ی ماسک بهداشتی در مشهد و شهرستان ها

برای خرید عمده ی ماسک به نمایندگی های فروش پوشاک اندیشه در مشهد و نمایندگی های فروش و عمده فروشی های پوشاک در شهرستان ها مراجعه کنید .

آیا فقط ماسک کافیست ؟

استفاده از ماسک‌های در سطح جامعه ممکن است با نادیده گرفتن سایر اقدامات اساسی بهداشتی مانند عدم رعایت فاصله اجتماعی، باعث امنیت کاذب شده و در نتیجه ممکن است منجر به لمس صورت و چشم در زیر ماسک‌ها شود .

ماسک های قابل شستشو برند اندیشه

شرکت پوشاک اندیشه اقدام به تولید ماسک پارچه ای قابل شستشو نموده است. ماسک‌های تولید شده با دولایه پارچه با متریال ضد حساسیت و قابلیت تنظیم روی صورت می باشد تا حداقل نفوذ آلودگی را داشته باشد و با درجه حرارت بالا پرس و ضد عفونی شده است با بسته بندی بهداشتی به بازار عرضه می گردد.

پس از هربار استفاده از این ماسک پنبه ای آنرا با شسته و ضد عفونی کنید و با خیال راحت دوباره از آن استفاده کنید .

خودتان  ماسک خود را بدوزید

برای دوختن ماسک فقط کافی است تا الگوی اولیه را تهیه کنید. برای ماسک بهتر است از سه لایه پارچه استفاده کنید. ماسک‌های سه لایه‌ی تترون معمول‌ترین نوع ماسک است که  بهداشت نیز آن را تایید می‌کند.

ماسک‌هایی که از پارچه‌های ضد حساسیت و قابلیت نفوذ پایین تهیه می‌شوند عموما توسط تولیدی‌ها تولید و به دست مصرف کننده می‌رسد .

از پارچه‌های اسپان بیمارستانی و مخصوص ماسک هم برای تهیه ی ماسک استفاده می‌کنند ، اما این ماسک ها قابلیت استفاده ی مجدد را ندارد و عموما یکبار مصرف است .

اگر شما مهارت دوخت ماسک را پیدا کنید ، براحتی میتوانید هر نوع ماسک با هر رنگی که دلتان میخواهد تهیه کنید ، همچنین اعتماد بیشتری نسبت به آن خواهید داشت .

خرید عمده ی ماسک

فروش عمده ی ماسک بهداشتی در مشهد

 

مطالب مرتبط