پوشاک, مقالات

جدیدترین مدل های بلوز مردانه

جدیدترین مدل های بلوز مردانه

جدیدترین مدل های بلوز مردانه

تطبیق پذیری بلوز مردانه برای هر مراسمی عالی است و آنها به راحتی می توانندبا کفش یا شلوار ست شوند… و از همه مهمتر اینست که؟ آنها مردان را جذاب تر میکند اما همه ی بلوز ها یک ویژگی را ندارند، در این مطلب قصد داریم انواع بلوز و جدیدترین مدل های بلوز مردانه را معرفی کنیم.

بعد از خرید لباس ها را بشویید

بلوز (blouse) واژه‌ای فرانسوی است که احتمالاً از بازگشت جنگجویان صلیبی به وجود امده است. بلوز نوعی لباس گشاد است برای پوشش بالاتنه که در گذشته توسط کارگران ،دهقانان، هنرمندان، زنان و کودکان پوشیده می‌شد گفته می‌شود. این لباس به گونه‌ای بود که در کمر به وسیلهٔ تسمه یا کمربند بسته می‌شد و حالتی شل و اویزان به خود می گرفت.امروزه بلوز عموماً برای لباس زنان کاربرد دارد اما برای بعضی از لباس‌های مردانه گشاد و لباس‌های نظامی نیز به کار برده می‌شود.

امروزه در لباس مردانه بلوز همان تی شرت ولی آستین بلند نازک هست که مخصوص فصل بهار و تابستان است که یا یقه گرد یا یقه هفت در انواع مدلهای ساده و طرح دار با رنگ ویا تکه های پارچه ویا یک جیب تزیینی سمت چپ سینه و همچنین دارای مدلهای گشاد و لانگ نیز هست ».

انواع بلوز مردانه

1- بلوز مردانه یقه هفت

یقه هفت برای پوشیدن راحت است و احساس خوبی دارد، یقه ی هفت اجازه می دهد تا پیراهن را براحتی بیرون بپوشانید – ظاهر را کمی “ظریفتر” نشان می دهد. بلوز یقه هفت از شما یک تصویر حرفه ای در در ملاقات هایتان میسازد ،و شما میتوانید یک رابطه ی گرمتر برقرار کنید تا وقتی که کت و شلوار میپوشید.

بلوز مردانه اندیشه / جدیدترین مدل های بلوز مردانه

همچنین این لباس میتواند برای محیط های آرام انتخاب خوبی باشند مثلا وقتی با دوستانتان پس از یک هفته کار به تعطیلات آخر هفته میروید.

2- بلوز مردانه یقه گرد

بلوز یقه گرد یکی از بلوز هاییست که طرفداران زیادی دارد اما این لباس را برای آنهایی که گردن کلفت تری دارند پینهاد نمیکنیم. استفاده از بلوز یقه گرد زیر سویشرت و یا کت میتواند جذاب باشد، اگر بلوز یک رنگ و ساده باشد و یا سفید باشد در برابر یک رنگ تیره ی عمیق انتخاب خوبی است.

بلوز یقه گرد مردانه

3- بلوز یقه دکمه دار

این بلوز ها تشکیل شده از مجموعه ای از دکمه هایی است که اجازه می دهد فرد را به ظاهر “هوشمندانه” نگاه کنید. طراحی کلی این لباس اسپرت است، بنابراین مناسب برای پوشیدن در فضای باز است. این را می توان با هر نوع شلواری پوشید.

جدیدترین مدل های بلوز مردانه - خرید بلوز مردانه - خرید عمده بلوز مردانه

4- بلوز مردانه یقه زیپ دار

این بلوز ها میتواند شما را جذاب تر نشان دهد، وجود زیپ در لباس سبب زیبا تر شدن لباس و بیشتر جوانپسند است. این مدل بسیار جدید است، از انواع بلوز های یقه زیب میتوان به بلوز های یقه مورب زیب دار نیز اشاره کرد، این مدل ها بسیار جذاب و جوانپسند هستند.

بلوز اسپرت مردانه اندیشه - جدیدترین مدل های بلوز مردانه

جدید ترین مدل های بلوز مردانه برند اندیشه

1- بلوز مردانه مدل روضه العطش

روضه العطش در رنگبندی های متنوع برای خریداران محترم ارائه می‌شود. کیفیت پنبه جودون سبب شده تا برای فصل بهار و همچنین پاییز انتخاب بسیار مناسبی باشد.

جدیدترین مدل های بلوز مردانه - بلوز مردانه - خرید بلوز مردانه - خرید عمده بلوز مردانه

2- بلوز اسپرت مردانه مدل رکارد

بلوز اسپرت مردانه مدل رکارد در رنگ های سبز لجنی، طوسی، مشکی، زرشکی، طوسی و خاکی موجود است، متریال این بلوز مردانه ویسکوز می باشد.

  • بلوز مردانه مدل رکارد درﺣﺎﻟﺖ اﺳﺘﺎﻧﺪارد حدودا  % ۱۲ ﺟﺬب رﻃﻮﺑﺖ دارد.
  • ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺻﺎف ﺑﻮدن ﺳﻄﺢ اﻟﯿﺎف وﯾﺴﮑﻮز  این لباس مردانه درﺧﺸﻨﺪه اﺳﺖ وﻟﯽ در آب ﺟﻮش اﯾﻦ درﺧﺸﻨﺪﮔﯽ را از دﺳﺖ ﻣﯽ دﻫﺪ.
  • بلوز رکارد در برابر ﻧﻮر آﻓﺘﺎب به ندرت ﺗﻐﯿﯿﺮ رﻧﮓ می‌دهد و ﺗﺎ ۱۵۰ درﺟﻪ ﺳﺎﻧﺘﯿﮕﺮاد ﺣﺮارت ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻣ ﯽﮐﻨﺪ.
  • خاصیت تنفس خوب.
  • راحتی بسیار قابل قبول و همینطور رنگپذیری مطلوب می باشد.
  • پایین بودن خاصیت ایجاد الکتریسیته ساکن و مقاومت خوب در برابر گوله گوله شدن از دیگر خواص مطلوب این لباس می باشد.

بلوز اسپرت مردانه

2- بلوز اسپرت مردانه مدل عالم

بلوز مردانه مدل عالم گرم و راحت و انعطاف پذیر بهترین انتخاب برای فصل پاییز می باشد، این مدل پوشاک پاییزی مردانه برند اندیشه دارای متریال پنبه و ترویرا می باشد.

از ویژگی های این لباس پاییزی مردانه میتوان به سبک بودن، مقاوم در برابر نور خورشید، قدرت جذب کم، ضد آلرژی بودن آن، فاقد الکتریسته ساکن بودنش، خاصیت ارتجاعی و  مقاوم بالای آن اشاره کرد.

تولیدی اندیشه معمولا از الیاف ترویرا فقط جهت بهبود برخی جوانب منفی پارچه های پنبه ای و ایجاد گرمای بیشتر استفاده میکند. معمولا درصد الیاف ترکیبی به پنبه بسیار کم بوده و پوشاک بیشتر خواص طبیعی دارند تا مصنوعی.

خرید بلوز مردانه در مشهد

برای خرید عمده ی پوشاک بهاری و پاییزی مردانه، سویشرت مردانه، ست سویشرت شلوار مردانه، کاپشن شلوار مردانه، هودی و شلوار مردانه، کاپشن مردانه، هودی، بلوز اسپرت، ست بلوز شلوار مردانه و دیگر پوشاک پاییزی مردانه به تولیدی و عمده فروشی پوشاک اندیشه در مشهد و یا نمایندگی های فروش محصولات اندیشه در شهرستان ها مراجعه کنید.

مطالب مرتبط