استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

تیپ مشکی مردانه

تیپ مشکی مردانه,چگونه استایل مردانه شیک داشته باشیم,تیپ مشکی مردانه جدید

تیپ مشکی مردانه

اگرچه تیپ مشکی مردانه استایل راحت و دم دستی به نظر می رسد، اما قوانینی دارد که اگر رعایت‌شان نکنید به جای انکه جذاب تر دیده شوید، یک تیپ خسته کننده خواهید داشت. بنابراین برای این که استایل مشکی تان کسل کننده به نظر نرسد قواعد و قوانین تیپ مشکی را باید رعایت نمود.

تیپ مشکی ویژگی هایی دارد که به سبب آن استایل فرد را خاص و همه پسند می کند، کسانی که از رنگ مشکی استفاده می کنند دارای ویژگی های شخصیتی خاصی هستند تیپ مشکی هیچ وقت از مد نمی رود و همیشه حالتی راز آلود و جذاب دارد.

قوانین لباس پوشیدن برای مردان مشکی پوش

تیپ مشکی مردانه | استایل مشکی مردانه | لباس مردانه مشکی | تیپ مشکی جدید

تیپ مشکی مردانه

در بین اقشار مختلف جامعه، افرادی هستند که به صورت مداوم و همیشگی از لباس های مشکی استفاده نموده و با نگاهی به کمد لباسشان این موضوع به اثبات می رسد.

در واقع اکثرا تیپ مشکی را یک تیپ همیشگی و روزمره می بینند. به همین دلیل توجه به قوانین و قواعدی که ذکر خواهیم نمود کمک بزرگی به جذابیت افراد می نماید.

  1. انتخاب بهترین کفش ها
  2. انتخاب سایز درست لباس
  3. مرتب بودن و توجه به جزئیات
  4. استفاده از پارچه های متفاوت
  5. اکسسوری های تیپ مشکی

انتخاب بهترین کفش ها

کفش ها همیشه می توانند تاثیری باورنکردنی در استایل شما دارا باشند، فاقد اغراق می توان گفت که کفش ها اولین بخش در تیپ شما هستند که دیده می شوند.

وقتی تیپ مشکی را انتخاب می کنید، کفش ها حتی بیشتر از همیشه می توانند توجه ها را به خودشان جلب کنند، پس بهتر است کفش شما به اندازه کافی تمیز و براق باشد.

بوت های بندی و کفش رسمی مردانه و بوت پاشنه دار یا کفش کالج زنانه انتخاب های خوبی برای تیپ مشکی هستند. مثلا نیم بوت های تیمبرلند (Timberland) با حالتی قدرتمند و منحصر به فرد می توانند زیبایی خاصی به استایل مشکی شما بدهند.

انتخاب سایز درست لباس

برای کسانی استایل کاملا مشکی دارند انتخاب سایز درست هر لباسی اهمیت زیادی دارد. مشکی این مزیت را دارد که اندام شما را خوش فرم تر و لاغرتر نشان دهد، برای انکه از این ویژگی رنگ مشکی بیشترین استفاده را کنید به جای لباس های گشاد و ازاد، لباس هایی را انتخاب کنید که دقیقا فیت بدن باشد.

تیپ مشکی مردانه | استایل مشکی مردانه | لباس مردانه مشکی | تیپ مشکی جدید

تیپ مشکی مردانه

استفاده از پارچه های متفاوت

وقتی سرتا پا مشکی می پوشید، دیگر لازم نیست سر تا پای لباس هایتان هم یک جنس داشته باشد. پس کت و شلوار نخی یا پیراهن و شلوار پارچه ای مشکی را با هم ست نکنید. از پارچه های مختلف در استایل خود استفاده کنید، مثل جین، کتان، مخمل و چرم.

مرتب بودن و توجه به جزئیات در استایل مشکی مردانه مهم است

وقتی قرار است همه لبا س های شما از بالا تا پایین مشکی رنگ باشد، باید مطمئن شوید که همه آن ها مرتب، تمیز و اتوکشیده هستند.

در تیپ تیره همه جزییات نمود بیشتری پیدا می کنند، از طرح روی تی شرت یا پیراهن تا فرم لباس روی بدن. پس به تمام این جزییات توجه کنید.

نکته آخر این است که به کیفیت اهمیت دهید. لباسی را انتخاب کنید که با یک بار شستن یا پوشیدن، از مشکی به زغالی و نوک مدادی تغییر رنگ ندهد. لباس های نخی برای فصل تابستان انتخاب های بهتری هستند و البته دوام بالاتری هم دارند.

اکسسوری های مناسب برای تیپ مشکی مردانه

به همین دلیل هم وقتی برای استایل مشکی خود، ساعت، گردنبند، کمربند و… انتخاب می کنید، باید دقت بیشتری به خرج دهید. رنگ جزییات چرمی و فلزهای به کار رفته در هر اکسسوری و فرم رسمی یا روزمره آن ها باید با یکدیگر همخوانی دارا باشند.

نکته: یک کمربند باریک و ظریف می تواند مانتو یا پیراهن مشکی بلند شما را دلپذیر تر نشان دهد.

مشکی پوش ها معمولا ظاهری یکنواخت و ساده و مینیمالیستی دارند پس استفاده از انواع مختلف اکسسوری های مینیمال، علاوه بر این که در ین سادگی لباس خود نمایی می کند، به افراد استایلی فوق العاده زیبا و ظاهری جذاب نیز خواهد بخشید.

معرفی منبع:

عمده فروشی پوشاک مشهد، برند برتر تولید لباس راحتی مردانه و زنانه، لباس خواب مردانه و زنانه، انواع لباس ورزشی مردانه و زنانه، انواع ست خانوادگی، تیشرت شلوار مردانه و زنانه، تاپ شلوارک مردانه و زنانه، شلوارک کتان مردانه، انواع تیشرت های چاپی مردانه و زنانه و… مطالبی در مورد قوانین تیپ مشکی ارائه نمود.

مطالب مرتبط:

ویژگی های تیپ شخصیتی مشکی پوش

مطالب مرتبط