پوشاک, مقالات

تیشرت شلوار مردانه سیاه سفید

تیشرت شلوار مردانه سیاه سفید

تیشرت شلوار مردانه سیاه سفید

تیشرت شلوار مردانه سیاه سفید: لباس های سفید مشکی طرفداران زیادی دارد. این دو رنگ که دو سر طیف رنگی قرار گرفته اند، تضاد رنگی بسیار عمیقی دارند و در واقع تمام رنگ های دنیا بین این دو رنگ است؛ سفید و مشکی هر دو جزو رنگ های خنثی هستند.

رنگ مشکی در واقع جذب تمام رنگ ها و عدم وجود نور است. مشکی یکی از رنگ های خنثی بوده که برای توصیف قدرت و تاریکی و مرگ به کار می رود و مکمل آن، رنگ سفید می باشد. رنگ مشکی جاذب کامل نور است و رنگ سفید نمادی از انعکاس کامل در واقع این دو رنگ در تضاد عجیب و عمیق خود تداعی کننده مفهوم هایی هم چون هستی و نیستی، مرگ و زندگی، خوبی و بدی، پاکی و ناپاکی و هر مفهوم شدیدا متضاد در دنیا با این رنگ ها نشان داده می شوند.

ست تیشرت شلوار مردانه پنبه ای سفید مشکی

این مدل های تیشرت و شلوار بسیار ساده و جالب هستند و از لباس های پنبه ای باکیفیت حساب میشود. وجود الیاف پنبه در این لباس های اندیشه سبب شده تا بعنوان یک لباس تابستانی، زیبا، بسیار شیک و همچنین محبوب به حساب بیاید، علاوه بر این از مدل های ست مردانه برند اندیشه بعنوان ست لباس ورزشی مردانه و ست لباس راحتی مردانه استفاده میشود.
همانطور که میدانید لباس های پنبه ای دارای قدرت جذب بالایی می باشد، بنابراین در هنگام فعالیت ورزشی یا در روز های گرم تعریق بدنتان را به راحتی جذب میکند و بدنتان خشک خواهد ماند. بعلاوه بخاطر خاصیت تنفس لباس پنبه این رطوبت به محیط بیرون انتقال داده میشود و احساس خنکی به شما دست میدهد. از دیگر ویژگی های این تیشرت شلوار میتوان به ضد آلرژی بودن، راحتی، سبکی، کیفیت دوخت فوقالعاده، بسته بندی منحصر بفرد و… اشاره کرد.
رنگ سفید باعث میشود که نور به مقدار بسیار زیادی منعکس شود و لیفت های پنبه نیز باعث میشود تا خنک و راحت باشد. این دو ویژگی در کنار هم میتواند یک لباس ایده آل برای تابستان بسازد.

آشنایی با استایل‌های سفید و مشکی برند اندیشه

تولید پوشاک اندیشه با تیم طراحی توانمند توانسته بهترین و متفاوت‌ترین مدل های استایل اسپرت مردانه را تولید کند. بیش از صد مدل ست تیشرت شلوار تولید شده که هر کدام ویژگی های خاص و منحصر بفرد خویش را دارد. علاوه بر کیفیت عالی در طراحی و دوخت نیز دارای کیفیت خوبی است و به رنگبندی آن توجه ویژه ای شده است.
برای خرید ست تیشرت شلوار سیاه سفید، ست بلوز شلوار مردانه، ست تیشرت شلوارک مردانه، ست لباس ورزشی مردانه سیاه سفید، ست لباس راحتی سیاه سفید و… کلیک کنید.

1. مدل ست اندریمان

ست تیشرت شلوار سیاه سفید مردانه اندریمان

2. مدل ست ترنادو

ست تیشرت شلوار مردانه سیاه و سفید مدل ترنادو

مطالب مرتبط