پوشاک, مقالات

تولیدی شلوار اسلش

تولیدی شلوار اسلش | شلوار اسلش مردانه |خرید شلوار اسلش مردانه | خرید عمده شلوار اسلش | عمده فروشی شلوار اسلش

تولیدی شلوار اسلش

شلوار اسلش از آپشن های جدید مد شلوار است. اسلش در چند سال اخیر عضوی مهم، ضروری و در عین حال راحت در کمد لباس بسیاری از آقایان تبدیل شده است. شلوار اسلش در صنعت مد و فشن حرف اول را می زند. کاربرد این شلوار راحت، دیگر تنها محدود به تمرینات ورزشی نیست. در همه ی موقعیت ها می توان از این لباس راحت استفاده نمود. در این مقاله شما را با یک تولیدی شلوار اسلش در شرق کشور آشنا خواهیم کرد.

شلوار اسلش شلواری چند کاره است. بسته به نوع استفاده مصرف کننده دارای کاربرد های متفاوتی می باشد. شلوار اسلش نوعی شلوار راحتی می باشد. از آن هم به عنوان شلوار راحتی و هم به عنوان شلوار بیرونی (البته نه درجاهای رسمی) و هم در بعضی مدلها به عنوان شلوار ورزشی استفاده می شود.

ویژگی های شلوار اسلش و جنس شلوار اسلش

شلوار های اسلش با توجه به کشی بودنش، از پلی استر و پنبه به دست می آیند. در خانه و یا برای تمرینات مختلف، کاربرد دارند. هنگام دویدن در این شلوار ها، بسیار احساس راحتی می کنید. در عین حال، می توانید در آن مکان ها به نوعی خود نمایی کنید. شما می توانید از این شلوار در کار های روزمره، گردش، دوچرخه سواری، شام با دوستان، سالن های بدن سازی و… از آنها استفاده نمایید. نکته ای که در مورد این شلوار ها وجود دارد. این است که شما نباید از آن به عنوان شلوار رسمی استفاده کنید.

در ابتدا ، شلوار اسلش را یک شلوار ورزشی می دانستند. اما به مرور زمان جایگاه خود را به عنوان لباس نیمه رسمی یافته اند. از ویژگی های شلوار اسلش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. این شلوار، از پارچه های سبک و کم وزن تولید می شود.
  2. به دلیل مدل طراحی آن، بسیار راحت است.
  3. ظاهری اسپورت دارد و می توان از آن به عنوان لباس بیرون نیز استفاده نمود.
  4. از قسمت ران تا ساق پا تنگ تر می شود. و  این تنگ شدن گاهی به کمک کش های پهن صورت می گیرد و گاهی این خود پارچه است که تنگ می شود.
  5. در قسمت کمر و دمپای شلوار کش دوخته می شود.
  6. معمولا بندی در قسمت کمر این شلوار برای تنظیم آن قرار می گیرد.

تولیدی شلوار اسلش در مشهد

شلوارهای اسلش کمر کشی با ضخامت پهن یا متوسط دارند و اکثرا دارای بند برای تنظیم کمر هستند دمپا ساده و یا دمپا مچدار (دمپا کشدار) می باشند.

 این شلوار ها سبک خیابانی دارند و فقط برای ورزش کردن نیستند. گونه ای دیگر از شلوار های اسلش وجود دارند که دمپای آن به صورت جذب در نظر گرفته شده که اغلب با کفش های اسپرت ترکیب می شوند، نکته مهمی که در مورد شلوار های دمپا کش در نظر گرفته شده این است که سعی کنید 5 تا 10 سانتیمتر به لحاظ قدی، بلند تر خرید کنید. زیرا بهتر می توانید، قد این شلوار ها را تنظیم کنید.

عمده فروشی پوشاک اندیشه در مشهد، نیز با چندین دهه فعالیت موفق در زمینه ی تولید انواع

  • لباس اسپرت و راحتی مردانه و زنانه
  • شلوار کتان مردانه و زنانه
  • بلوز شلوار پنبه ای بچگانه و نوجوان…

طرح هایی زیبا و جذاب از انواع شلوار اسلش را به دو صورت جزئی و عمده به فروش می رساند. و نه تنها تولیدی شلوار اسلش است بلکه تنوع بسیار بالایی در انواع شلوارهای اسپرت مردانه و زنانه دارد.

3 مدل شلوار اسلش مردانه برند اندیشه

1- تولید شلوار اسلش مردانه مدل مسکو

این شلوار از پارچه ی فلامنت – لاکرا تهیه شده است. بافت نرم و لطیف با خاصیت کشسانی بالای دارد.

شلوار اسلش, شلوار اسلش مردانه, شلوار اسپرت مردانه, شلوار ورزشی مردانه, تولیدی شلوار اسلش

2- شلوار اسلش مردانه مدل تکوتا

این شلوار تهیه شده از پنبه ترویرا می باشد. علاوه بر راحتی و سبک بودن آن خاصیت کشسانی خوبی دارد. این پارچه هرگز پرز نمیشود و زانو نمی اندازد، با رعایت اصول شستشو متوسط عمر این شلوار 3 تا 5 سال می باشد.تولیدی شلوار اسلش | شلوار اسلش مردانه |خرید شلوار اسلش مردانه | خرید عمده شلوار اسلش | عمده فروشی شلوار اسلش

شلوار اسلش مردانه مدل تکاپو

این شلوار مردانه از پارچه ی مرغوب فلامنت لاکرا تهیه شده، نرم و راحت و لطیف است.

چگونه شلوار اسلش را ست کنیم؟

از دلایل محبوبیت شلوار اسلش می توان به وجود ترندهای ورزشی متفاوت اشاره نمود. این ترندهای جذاب، شلوار اسلش را از عنوان شلوار ورزشی خارج کرده و به عنوان لباس بیرون نیز مورد استفاده قرار گرفت. زیرا با بیشتر لباس ها به راحتی ست می شوند.

امروزه شلوار اسلش را می توان به روش های مختلفی ست کرد. با اینکه در دسته بندی انواع شلوار، اسلش کاملا یک شلوار غیر رسمی است.

هنوز هم این مدل لباس را یک شلوار ورزشی می دانند. اما ایده ها و طرح های جذاب آن باعث شده است تا آن را با سایر لباس های غیررسمی مثل تیشرت مردانه یا سویشرت نیز استفاده نمود.

دنیای مد پیشرفت های روز افزونی داشته و از وقتی شلوار های اسلش وارد بازار شده اند، تحول عظیمی در انتخاب شلوار مردانه رخ داده است، شلوارهایی راحت و سبک و در عین حال قابل پوشیدن در اکثر موقعیت ها (البته نه موقعیت های رسمی). بهترین گزینه برای ست کردن با آن ها کتانی ها هستند.

انتخاب های شما در تیپ رسمی بسیار محدود هستند. هر کفشی قابلیت ست شدن با شلوار اسلش را ندارد. بوت های چوکا که به اندازه کتانی ها زیبایی اسپرت بودن دارند می توانند انتخاب مناسبی باشند. جنس های چرم و جیر هم همراه با شلوار اسلش استایل جالبی به وجود می آورند.

مطالب مرتبط:

فروش عمده ی شلوار اسلش مردانه

مطالب مرتبط