آموزش های ساده و کاربردی, مقالات

تزئین کت جین

کت لی پاییزی

تزئین کت جین

لباس‌های جین زیبایی خود را دارند اما گاهی اوقات لباس تکراری فرد را خسته می‌کند. یک روش عالی برای اضافه کردن یک لباس جدید به کمد شما است. پس می‌توانید لباس جین خود را تزئین کنید تا با استفاده از مواردی مانند: آرم شهر یا حیوان مورد علاقه، گل، نگین و… سبک پوشش شما را عوض کند. می‌توانید با تزئین کت جین لباس خود را کاملا با شخصیتتان تطبیق دهید.

طرح گل روی کت جین

از برچسب های آماده در خرازی ها استفاده نمایید به این صورت که جای برچسب مورد نظر را روی لباس علامت زده و آن را اتو نمایید.

چسباندن آرم یا مارک‌های مهم روی کت جین

مارک‌ها و ایتکت‌های مهم توجه همه را به خود جلب می‌کنند. رنگ و طرح در انتخاب آرم از اهمیت زیادی برخوردار است.

نحوه‌ی اتو زدن تکه‌ها

ابتدا محل چیزی را که قصد دارید روی لباس بچسبانید مشخص کنید. طرح را با دقت و به صورت صاف روی لباس قرار دهید. سپس یک تکه پارچه روی طرح بگذارید. درجه‌ی اتو را تنظیم و به آرامی اتو بزنید.

نکته: برای اینکه به نتیجه‌ی مطلوب برسید از اتوی سرد استفاده کنید.

قطعات فلزی زیبا روی کت جین

این قطعات را می توان از فروشگاه صنایع دستی محلی یا خرازی ها تهیه نموده ابتدا با استفاده از یک مداد طرح خود را روی ژاکت علامت بزنید. اگر می خواهید یک قطعه مربع گل میخ را در جایی روی ژاکت بچسبانید، ابتدا مربع را با مداد بکشید.

قطعات فلزی زیبا روی کت جین

با استفاده از گل میخ ها می توانید انواع الگوها و اشکال هندسی را روی لباس بسازید. سعی کنید طرح مثلث را روی دو گوشه ی یقه پیاده نماید.

سنجاق سینه روی لباس جین

سنجاق سینه روی لباس جین از ایده‌های دیگر برای ایجاد تغییر در لباس‌های جین است.

زاپ دار کردن کت های جین

زخمی یا زاپ دار کردن لباس معمولا در قسمت هایی مانند: یقه ها، جیب های بالا و پایین کت انجام می شود.

زاپ دار کردن کت های جین

معرفی منبع:

عمده فروشی پوشاک مشهد، برند برتر تولید انواع پوشاک راحتی و اسپرت، سویشرت شلوار مردانه، هودی و شلوار مردانه، کاپشن شلوار مردانه، شویشرت شلوار زنانه، ست لباس ورزشی مردانه، ست لباس ورزشی زنانه و… مطلب فوق را با عنوان تزئین کت جین به اشتراک گذاشته است.

کاپشن لی مدل فرح

مطالب مرتبط