استایل ، مد ، فشن ، ترند, مقالات

ترفند هایی برای ست کردن لباس مردانه

ترفندهایی برای ست کردن لباس مردانه,چگونه یک مرد خوش پوش باشیم,راهای ست کردن لباس مردانه,استایل جذاب مردانه,رازهای خوش تیپی مردان جذاب

ترفند هایی برای ست کردن لباس مردانه

راهنمای انتخاب لباس ست مردانه : شما باید بتوانید یک پایه ی قوی برای کمد لباس خود انتخاب کنید ، می توانید نوآوری و خلاقیت را اضافه کنید و یک سبک جدید یا یک سبک کلاسیک ایجاد کنید . در این مقاله به شما ترفند هایی برای ست کردن لباس مردانه معرفی می‌کنیم

ترفند هایی برای ست کردن لباس مردانه

راهنمای انتخاب یک راهنمای اساسی برای مردان مدرن است که نحوه‌ی پوشش کلاسیک، مدرن و … را توضیح میدهد، توضیح خواهیم داد هنگامی که شما پیراهن مورد علاقه خود را انتخاب کرده‌اید چگونه آن را با یک شلوار ست کنید.

تناسب رنگ های بلوز شلوار مردانه

ترفند هایی برای ست کردن لباس مردانه،لباس ست مردانه

ترفند هایی برای ست کردن لباس مردانه

لباس های بالا تنه در طیف وسیعی از طرح ها و رنگ های مختلف موجود است. مقدار کمی تفاوت در بین رنگ بالا تنه و پایین تنه می‌تواند تفاوت زیادی در سبک پوشش شما ایجاد کند. شلوار سفید با یک پیراهن آبی روشن، یک نمونه کلاسیک از لباس است، اما رنگ خاکستری برای یک پوشش بسیار مدرن است.

تناسب رنگ‌ها – اطمینان حاصل کنید که رنگ متناسب باشد، به عنوان مثال تمام رنگ‌ها می‌توانند ماهیت گرم یا سرد داشته باشند. اگر آبی را بپوشید مطمئن شوید که ترکیب‌های رنگی شما  گرم هستند یا ترکیب رنگی‌ها خنک هستند

ساده‌ترین رنگ‌های توصیه شده آبی، زیتونی و بور است. رنگ‌های تیره: رنگ‌های تیره را برای یک مکان جدی بپوشید – رنگ‌های تیره برای مردان بسیار عالی است، رنگ‌های تیره امروزه نادر نیستند، اما حس اعتبار و بزرگی را ایجاد می‌کنند.

 تناقض رنگ های بلوز و شلوار مردانه

لباس ست مردانه / ست کردن لباس مردانه

تناقض، بهتر است با شلوار جین یا رنگ‌های کلاسیک انجام شود، شلوار زیتونی یک گزینه عالی برای این لباس است، زیتونی را می توان به عنوان یک خنثی استفاده کرد.این به این معنی است که رنگ در پیراهن و شلوار می‌تواند هماهنگ باشد یا به سادگی متناقض و غیر هماهنگ باشد.

شلوار جین را می توان بعنوان یک رنگ خنثی برای اغلب موارد استفاده میشود – مردان مدرن، جین را در روال روزانه خود پذیرفته اند. اغلب ما به راحتی لباس ها را با شلوار جین می پوشیم ، که بیشتر سبک کلاسیک می شود.

رنگ های سفید و مشکی

لباس ست مردانه

ترفند هایی برای ست کردن لباس مردانه

رنگ سفید : بلوز های رنگ سفید بسیار متنوع و کلاسیک هستند ، سعی کنید سفید را با سیاه بپوشید ، رنگ های روشن را برای یک نگاه شادتر و سبک تر بپوشید . قدرت پیراهن سفید خالص هرگز قابل درک نیست. یک پیراهن سفید یکی از لباس هایی است که بهترین و مثبت ترین  نگرش را ایجاد میکند .

شلوار سفید را با پیراهن آبی روشن بپوشید.

رنگ مشکی :سیاه با همه چیز ست میشود ، پوشیدن پیراهن مشکی درخشان با شلوار مشکی یک پوشش کاملا کلاسیک است ، همچنین پیراهن سیاه و سفید با شلوار جین یک پوشش خاص و مدرن است ، پوشیدن بلوز مردانه سفید با شلوار مشکی نیز یک پوشش کلاسیک و شیک است .

ترکیب رنگی لباس ست مردانه

دانستن ترکیب رنگی لباس ست مردانه برای خوش تیپ بودن یک اصل است ، تولیدی پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک راحتی و اسپرت تولید کننده ی لباس ست مردانه و زنانه ، لباس راحتی مردانه ، ست لباس خانوادگی ، تیشرت شلوار مردانه و …. در ترکیب رنگی های استفاده شده از طراحان با تجربه یاری گرفته و تمام اصول ترکیب رنگی را رعایت نموده است .

ترکیب رنگی در ست لباس مردانه اندیشه ، باعث شده تا نسبت به برند های دیگر لباس برتری داشته باشد و زیبایی چشم نوازی داشته را ایجاد نماید ، مثلا اگر یک تیشرت شلوار مردانه را در نظر بگیریم ، تنها در دو یا سه رنگ تولید نشده است ، بلکه هر طرحی در بیش از 6 رنگ تولید شده است که هرکس با سلیقه ی خاص خود بتواند رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کند .

لباس های رسمی و اداری

محیط کاری نباید زیاد تحت تاثیر رنگهای روشن و زننده باشد مثلا استفاده از رنگ های اصلی قرمز ، زرد  و آبی برای محیط کار اصلا انتخاب مناسبی نمیباشد ، همچنین ترکیب رنگ لباس های مردانه در محیط کار نباید بیش از حد خنثی و کسل کننده باشد. برای لباس محل کار به عنوان مثال سعی کنید کت و شلوار خاکستری با لوازم جانبی آبی یا قرمز کبود استفاده کنید.

رنگ لباس های غیر رسمی

برای لباس های غیر رسمی میتوانید رنگ های مختلفی استفاده کنید ، رنگ ها با تناقض بالا ، رنگ های روشن و دیگر رنگ ها ، ولی برای پوشش مردان بیشتذر از سه رنگ توصیه نمیشود و سعی کنید این سه رنگ مکمل هم باشند و زیاد از هم فاصله نداشته باشند .

رنگ لباس راحتی مردانه

لباس های راحتی مردانه بهتر است کمتر شامل رنگ‌های خنثی و بی روح باشد، سعی کنید لباس‌های راحتی و همچنین ست لباس ورزشی مردانه و باشگاه خود را در رنگ شاد انتخاب کنید، رنگ‌های روشن و انرژی بخش میتواند خانه را به محیطی شاد تبدیل نمایند .

برای دیدن انواع لباس راحتی مردانه و اسپرت تولیدی پوشاک اندیشه اینجا کلیک کنید.

ست کردن لباس مردانه بصورت کاملا رسمی

یکی از نکات کلیدی سبک رسمی این است که همیشه لباس مناسب برای مناسبت های مختلف بپوشیم .میخواهیم بدانیم کدام لباس‌ها برای استایل رسمی ما مناسب هستند؟ در محیط‌های کاملا رسمی کدام لباس را انتخاب می‌کنید؟

قوانین عمومی برای لباس رسمی مردانه

لباس های مردانه به دسته های لباس رسمی مردانه ، لباس نیمه رسمی ، لباس گاه به گاه، لباس ورزشی مردانه ، لباس خواب مردانه ، لباس راحتی مردانه و .. تقسیم میشود ، قواعد کلی برای استایل رسمی ست مردانه را بیان میکنیم ، این قواعد مربوط به رنگ لباس ، جنس پارچه ، طراحی لباس ، اکسسوری و .. میباشد .

1-رنگ های لباس رسمی مردانه چگونه باید باشد ؟

ترفند هایی برای ست کردن لباس مردانه

به عنوان یک قاعده، رنگ‌های روشن‌تر بیشتر برای لباس‌های گاه به گاه به کار میروند و رنگ‌های تیره‌تر برای لباس‌های رسمی بیشتر بکار میرود؛ رنگ‌هایی مانند مشکی، خاکستری، آبی بهترین رنگ‌ها برای لباس رسمی مردانه هستند.

حتی رنگ قهوه ای هم در برابر رنگ های سفید و مشکی جزو رنگ هایی محسوب میشود که برای لباس های گاه به گاه بکار میرود .اگر میخواهید خیلی رسمی بپوشید بهترین رنگ همان رنگ های مشکی و سورمه ای و خاکستری است .زیرا به شدت اعتماد به نفس را بالا میبرد و شما را فردی با همت و با اراده نشان میدهد .

2- بهترین پارچه برای لباس رسمی

پارچه های نرمتر و شفاف تر، معمولا برای  پوشاک رسمی بیشتر استفاده میشود ، یک پارچه با بافت های درشت بیشتر احتمال دارد برای لباس اسپرت مردانه و یا در یک لباس ست مردانه کلاسیک نمودار شود  پارچه های راه راهی نیز برای استایل کت و شلوار رسمی بکار میرود .

همچنین پارچه های پشمی خیلی کلفت و پارچه های خیلی نرم و لطیف مناسب برای لباس مردانه رسمی نیستند ، اگر شما سبک رسمی دارید بهتر است شب هنگام لباس رسمی مخملی بپوشید ، همچنین استفاده از کراوات ابریشمی در شب میتواند زیباتر بنظر برسد .

بنابراین بهترین پارچه برای لباس ست مردانه رسمی پارچه فاستونی ، پارچه ی پشمی و .. میباشد .

3-طراحی لباس ست مردانه رسمی

طراحی و مدل لباس در میزان رسمی بودن آن بسیار تاثیر دارد ، یک لباس کاملا رسمی مردانه کت و شلوار ساده است ، انواع کت و شلوار های غیر رسمی و اسپرت نیز وجود دارد ، تیشرت شلوار مردانه و بلوز شلوار مردانه به ترتیب جزو لباس های گاه به گاه و لباس های نیمه رسمی میباشد .

لباس رسمی باید بسیار با جذبه و زیبا بنظر برسد لباس های بی روح ، اطو نخورده ، دوخت نامرتب ، کیفیت پایین و … استایل شما را تحت تاثیر منفی قرار میدهد و احترامی که باید داشته باشید را نخواهید داشت ، همچنین در انتخاب کفش نیز بسیار دقت کنید کفش باید همواره تمیز و متناسب با لباس باشد .

4- بهترین پیراهن مردانه

برای استایل رسمی ، پیراهن های سفید ساده است ، اگر میخواهید رنگ های دیگر استفاده کنید ، سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که سبک رسمی شما را نقض نکند ، بعنوان مثال رنگ های آبی ، خاکستری ، مشکی ، و رنگ های مات دیگر خوب میباشد .

5-  اکسسوری‌

اکسسوری مردانه / ست لباس مردانه

ترفند هایی برای ست کردن لباس مردانه

کراوات و یا اکسسوری های مشابه ساده با رنگ متناسب و غیر جلب توجه کننده. ساعت شما باید بند استیل و فرم کاملا رسمی و کلاسیک داشته باشد. از هر پارچه طرح‌ داری در مورد این اکسسوری‌ها، اجتناب کنید

مطالب مرتبط با ویژگی لباس ست مردانه کاملا رسمی

پوشیدن شلوار رسمی با تیشرت

مردان جذاب چگونه لباس میپوشند

چرا مردان موفق متفاوت لباس میپوشند

منبع: تولیدی پوشاک اندیشه برند برتر پوشاک مردانه و زنانه، تولید کننده لباس زمستانی مردانه ( کاپشن شلوار مردانه و سویشرت شلوار مردانه)، لباس تابستانی مردانه و ….

مطالب مرتبط