آموزش های ساده و کاربردی, مقالات

تبدیل تیشرت ساده به تیشرت پشت باز

تبدیل تیشرت ساده به تیشرت پشت باز

تبدیل تیشرت ساده به تیشرت پشت باز

اگر به دنبال راهی برای دادن جانی تازه به یک تی شرت قدیمی هستید؟ تنها با چند برش ساده با قیچی، با تی شرتی که دیگر آنرا نمی پوشید، یک تیشرت جدید زیبا بدوزید. شما می‌توانید انواع طرح‌های برش‌دار روی پشت، آستین و یقه هر تی‌شرت معمولی ایجاد کنید. روش های ساده ی تبدیل لباس های غیر قابل استفاده به لباس های شیک را یاد بگیرید و خودتان به راحتی انجام دهید!

تیشرت یکی از لوازم اصلی کمد لباس برای بسیاری از افراد است. اما ممکن است با گذشت زمان، بیش از حد قدیمی، کهنه یا لکه دار شوند. اما با خلاقیت و استفاده از مطالب کاربردی سایت ما، به جای دور انداختن، آنها را تبدیل به لباسی جدید کنید.

برای تبدیل تیشرت ساده به تیشرت پشت باز ، این مطلب را تا انتها دنبال کنید .

وسایل مورد نیاز

  1. نخ و سوزن
  2. چرخ خیاطی
  3. قیچی
  4. تیشرت قدیمی
  5. پارچه های زیبا و ترجیحا متفاوت از رنگ تیشرت

مراحل دوخت تیشرت جدید

تیشرت پاپیونی زنانه

تبدیل تیشرت ساده به تیشرت پشت باز

برش تیشرت :

تیشرت را از وسط پشت تا بزنید، و تعیین کنید که می خواهید چقدر از پشت تیشرت شما باز باشد، سپس آن را مانند تصویر برش بزنید، انتهای برش شما باید هلالی باشد. دقت کنید که فاصله ی ایجاد شده نباید بیشتر یا کمتر از اندازه ی پاپیون های تهیه شده باشد، اگر کمتر باشد پاپیون ها حالتی افتاده و بی ریخت به خود می گیرند و اگر فاصله خیلی زیاد باشد ممکن است تیشرت برایتان تنگ و غیر قابل پوشیدن شود.

تهیه ی پاپیون ها :

  1. برای تهیه ی پاپیون باید مستطیل هایی برش بزنید.
  2. از روی چپه ی پارچه، دور تا دور آن را بدوزید.
  3. حدود 5 سانت را برای برگرداندن پاپیون ندوزید (باز بگذارید) .
  4. پس از اتمام دوخت، پاپیون را به حالت راسته ی پارچه برگردانید و درز باقی مانده را با دوخت مخفی بدوزید.

برای تهیه ی بندینک هم، یک مستطیل کوچک برش بزنید و از روی چپه ی پارچه مانند خود پاپیون بدوزید و آن را برگردانید. حال دو سر بندینک را به هم بدوزید تا حلقه شود. می توانید ابتدا آن را دور پایپون بگذارید سپس دو سر آن را بدوزید.

وصل کردن پاپیون به تیشرت :

تیشرت را برگردانید و از روی چپه ی لباس آن را تا بزنید. حدود 2 الی 3 سانت از لبه ی لباس را تا بزنید. برای اینکه دوخت تمییزی داشته باشید لبه ی تیشرت را تا کرده و اتو بزنید. پاپیون های آماده شده را هم در فواصل مشخص شده کوک بزنید. یا با سوزن پین کنید. بهتر است قبل از وصل کردن پاپیون ها، با خط کش اندازه هایی دقیق تعیین کنید که دوخت لباس، مرتب و بی عیب باشد.

در مرحله ی نهایی لباس را به سمت راست آن بر گردانید و با چرخ روی لبه ی آن را دوخت نیش بزنید. تیشرت جدید را بپوشید و لذت ببرید.

مدل های تاپ و تیشرت زنانه و مردانه ی اندیشه

  • تیشرت ساده مردانه
  • تیشرت طرحدار مردانه
  • تیشرت ورزشی مردانه
  • پولوشرت مردانه
  • تاپ و تیشرت چاپی مردانه و زنانه
  • تاپ حلقه ای مردانه
  • تیشرت زنانه
  • نیم تنه زنانه
  • تاپ بندی زنانه
  • زیر مانتویی زنانه

برای مشاهده ی مدل های متفاوت تاپ و تیشرت و سایر محصولات اندیشه، از سایت دیدن کنید.

تولیدی پوشاک اندیشه بزرگترین عمده فروشی تیشرت شلوار مردانه و زنانه، در بخش مقالات آموزشی ، مطالبی ساده اما پر کاربرد را آموزش می دهد.

مطالب مرتبط