مقالات, نکاتی پیرامون رنگ لباس

برای مصاحبه ی شغلی چه رنگی بپوشیم

تاثیر رنگ لباس در مصاحبه

برای مصاحبه ی شغلی چه رنگی بپوشیم

اگر شما هم در پی یافتن کار هستید و قرار است در یک محاصبه ی شغلی حضور داشته باشید. بهتر است کمی هم روی پوشش خود تمرکز کنید؛ لباسی که شما برای مصاحبه شغلی انتخاب میکنید. علاوه بر تاثیر گذاری بر مجری مصاحبه بر خودتان و ایجاد تمرکز حواص، افزایش یا کاهش اعتماد بنفس تاثیر میگذارد. پس با ما همراه باشید تا به این سوال که برای مصاحبه ی شغلی چه رنگی بپوشیم؟ اطلاعاتی را بدست آوریم.

تولیدی پوشاک اندیشه، تولید کننده ی لباس ست مردانه و زنانه، ست بلوز شلوار مردانه – زنانه و تیشرت شلوار مردانه – زنانه در این مقاله رنگ های مناسب برای پوشش یک مصاحبه ی شغلی را معرفی خواهد کرد.

از آنجایی هیچ تصوری نسبت به شما در اولین برخورد وجود ندارد، بنابراین انتخاب رنگ میتواند، یک بخش حیاتی از اولین تصور باشد، بنابراین مهم است که در انتخاب رنگ اطلاعاتی را بدست آوریم.

برای مصاحبه ی شغلی چه رنگی بپوشیم | رنگ مناسب برای مصاحبه

برای مصاحبه ی شغلی چه رنگی بپوشیم

تاثیر رنگ لباس در مصاحبه

رنگ هایی مناسب با حرفه ی مورد نظر بپوشید، نگاهی به صنعت بیندازید. رنگ هایی که بیشترین علاقه مندان را دارد و مناسب با حرفه ی شما باشد را برگزینید. به محیط کاری توجه کنید و سعی کنید اطلاعات دقیقی از شرکت و قوانین آن بدست آورده و متناسب با آن لباس بپوشید.

به عنوان مثال شغل هایی مانند: بانکداری، حسابداری و… رنگ هایی مانند آبی خالص یا خاکستری زغال سنگی تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت. شما با پوشیدن این رنگ ها اعتماد بنفس بیشتری خواهید داشت و مشتریان به راحتی پیام های شما را دریافت میکنند.

لباس برای مصاحبه شغلی | رنگ لباس برای مصاحبه

برای مصاحبه ی شغلی چه رنگی بپوشیم

برای شغل های صنعت و هنر: مرسوم ترین لباس ها برای مصاحبه ی شغلی معمولا برای زنان: رنگ های پایه  مانند سیاه با رنگ مد روز است. بنابراین بهتر است با آخرین روند های مد و رنگ در آن سال مطلع شوید. و مردان نیز می توانند رنگ های مد را در پیراهن خود بکار ببرند، یا می توانند ساده بپوشند که بهترین آن تر کیب سیاه و سفید است.

رنگ مناسب برای مصاحبه شغلی | شغل های هنری

لباس مناسب برای مصاحبه مشاغل هنری

لباس مناسب برای مصاحبه

برای مصاحبه ی شغلی چه رنگی بپوشیم

متقاضیان بانکداری، بیمه، حسابداری و شرکت های حقوقی: نکته ای که باید بدان توجه ویژه ای داشته باشید. این است که معمولا در مصاحبه پشت میز قرار میگیرید و از کمر به بالا معمولا در معرض دید است. بنابراین خانم ها سعی کنند یک روسری شیک و بسیار بسیار زیبا، یا از قطعات تزئینی برای اطراف صورت خود استفاده کنند. آقایان نیز میتوانند یک بلوز کاملا سفید و کلاسیک را با یک کراوات جالب ست کنند. از رنگ هایی که مخصوص تفریحات و ورزش هستند اجتناب کنند.

پایین آوردن سطح اضطراب در مصاحبه ی شغلی با انتخاب رنگ مناسب

معمولا سطح اضطراب در مصاحبه های شغلی بالاست، بهتر است رنگ هایی را که به شما احساس اعتماد به نفس بیشتری میدهد بپوشید، رنگ هایی را انتخاب کنید که سبب تمرکز حواس و کنترل شود.

بهترین رنگ ها برای مصاحبه ی شغلی

  1. رنگ های خنثی برای مصاحبه: برای مثال ترکیب یک آبی ملایم با خاکستری می تواند یک ظاهر متین و آرام به شما بدهد.
  2. لباس مشکی برای مصاحبه: برای محیط های کاملا رسمی پیشنهاد میشود، نشان دهنده ی قدرت و اقتدار است و نفوذ شماست.
  3. رنگ لباس سورمه ای: برای یک محیط که میخواهید ارتباط گرم و صمیمی برقرار کنید.
  4. استفاده از رنگ های تند: رنگ های تند را در جزئیات استفاده کنید، مانند کراوات.
  5. رنگ سفید: نشان دهنده ی اینست که شما در هر صورتی نظم کای دارید.
  6. لباس رنگ طوسی: این رنگ بسیار شیک و زیباست و شما را در یک جلسه کاملا قدرتمند نشان میدهد.
  7. رنگ قهوه ای: اگر میخواهید رنگ قهوهای بپوشید، بهتر است لباسان کاملا ساده باشد، این رنگ برای هر مصاحبه ی شغلی زیباست.
  8. آبی: رنگ آبی حس اعتماد و اطمینان را ایجاد میکند، و در نگا اول یک احساس مثبت ایجاد میکند.

برای مصاحبه ی شغلی چه رنگی بپوشیم و در نهایت همیشه باید توجه داشته باشید که رنگ های جیغ و تند را کنار بگذارید، همچنین لباس های طرحدار نپوشید.

رنگ های مناسب برای ارائه و سخنرانی

مطالب مرتبط