پوشاک, مقالات

باید و نباید های خرید لباس در زمان کرونا

بایدها و نبایدهای خرید لباس در دوران کرونا, چگونه در دوران کرونا لباس بخریم,اصول خرید لباس از فروشگاه در دوران کرونا

باید و نباید های خرید لباس در زمان کرونا

باید و نباید های خرید لباس در زمان کرونا چیست؟ چگونه می توان با خیال راحت در هنگام شیوع ویروس کرونا  لباس خریداری کرد ؟ ماه ها است که بسیاری از ما در خانه قرنطینه شده ایم و فقط به دنبال کالاهای ضروری مانند مواد غذایی هستیم و برای هر چیز دیگری خرید آنلاین را انتخاب می کنیم. ما در این پست باید و نباید های خرید لباس در زمان کرونا را بررسی کردیم .

باید و نباید های خرید لباس در زمان کرونا

اکنون بسیاری از فروشگاه‌ها با وجود ویروس کرونا (COVID-19) اقدام به بازگشایی می‌کنند با این وجود علی رغم اینکه فروشگاه‌ها شرایط بهداشتی را رعایت و احتیاط می کنند، مردم هنوز نسبت به خرید حضوری نگرانی‌هایی دارند .
در حالی که بسیاری از مردم در استفاده از اتاق رختکن راحت نیستند برخی از مردم شهامت خرید در فروشگاه‌ها را دارند؛ البته با رعایت اصول سه گانه ماسک، فاصله‌ی اجتماعی و ضد عفونی مداوم دست‌ها .

در زمان کرونا چگونه خرید کنیم؟

1- نقش فروشندگان پوشاک در کاهش شیوع کرونا

برخی از فروشگاه‌ها ضد عفونی کننده دست را در اختیار مشتریانشان قرار میدهند .با اینکه فروشگاه‌ها در سراسر کشور در حال بازگشایی هستند خرید پس از شیوع کرونا بسیار متفاوت از گذشته است. فروشگاه‌های پوشاک اقدامات جدیدی را برای کمک به جلوگیری از شیوع ویروس در پیش گرفته اند.

بسیاری از آنها با ظرفیت کمتری کار می کنند . برخی دیگر اتاق های پرو خود را بسته اند و تعداد کارمندان بیشتری برای نظافت منظم فروشگاه استخدام میکنند  و فرایندهای ضدعفونی را مکرر انجام میدهند .

همچنین برای محاسبه فاصله اجتماعی وسایل اضاف یموجود در فروشگاههای خود را کم میکنند و از همه ی کارمندان درخواست میکنند که از ماسک استفاده کنند .

دستورالعمل های سختگیرانه ای در مورد حداکثر ظرفیت فروشگاه ایجاد کنند و به طور مداوم آن را تمیز کنند .

 

2- با وجود کرونا لباس را پرو کنیم یا نه ؟

اگر رختکن باز باشد آیا باید از آنها استفاده کنید؟ در بسیاری از فروشگاه ها اتاق رختکن بسته شده است اما در برخی دیگر از فروشگاه‌ها هنوز هم مشتریان می توانند لباس‌های خود را هنگام خرید پرو کنند. اما آیا این یک ایده هوشمندانه است؟ کارشناسان می‌گویند این کار را با مسئولیت خود انجام دهید.

هنوز مطالعات کافی برای تعیین طول عمر ویروس کرونا بر روی پارچه انجام نشده است اما اگر کسی که ویروس دارد لباس را لمس کرده و سپس شما چشم یا صورت خود را لمس کرده اید، احتمال بیماری وجود دارد. برای کاهش خطر قبل و بعد از لباس پوشیدن دست‌های خود را تمیز کنید یا اگر نگران هستید از دستکش های یکبار مصرف استفاده کنید.

از امتحان کردن هر چیزی که نزدیک صورت شما است مانند روسری یا عینک آفتابی نیز خود داری کنید. تا حد ممکن لباس هایی را که باید ازسر بپوشید پرو نکنید .

فروشگاه هایی که اتاق پرو خود را باز کرده اند باید اقدامات تمیز کاری را انجام دهند؛ اتاق‌ها را در بین هر بار استفاده تمیز کرده و هر لباسی را که امتحان شده ضد عفونی کنند. برخی از فروشگاه‌ها گفته‌اند که لباس های امتحان شده را حداقل برای 24 ساعت از کف فروش دور نگه می‌دارند تا از شیوع آن جلوگیری کنند.

باید و نباید های خرید لباس در زمان کرونا

باید و نباید های خرید لباس در زمان کرونا

3- لوازم ضروری هنگام خرید  در زمان کرونا ؟

  • قبل از خرید از دستمال مرطوب برای تمیز کردن دسته‌های سبد یا گاری استفاده کنید.
  • بسیاری از فروشگاه ها اسپری ضدعفونی کننده دست و دستمال مرطوب را ارائه می دهند ، اما همیشه بهتر است که برای موارد خاص این دستمال مرطوب و ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشید .
  • قبل از ورود به فروشگاه و پس بعد از خروج از ضد عفونی کننده دست استفاده کنید.
  • همچنین کارکنان فروشگاه ها – برای جلوگیری از شیوع COVID-19 ، در ملاقات های عمومی باید همیشه از ماسک صورت پارچه ای استفاده کنید.
  • برای خرید ماسک پارچه ای میتوانید آنرا از تولید پوشاک مشهد اندیشه خریداری کنید ، اندیشه انواع ماسک های بهداشتی پارچه ای مرغوب را تولید نموده است .
  • قبل از لمس کردن دستگیره های در اتاق رختکن ، کشوها ، و غیره آنرا پاک کنید.
باید و نباید های خرید لباس در زمان کرونا

باید و نباید های خرید لباس در زمان کرونا


4- آیا لازم است لباس های جدید خود را بشوییم ؟

اگر فروشگاه‌های پوشاک مراقبت‌های سختگیرانه‌ی بهداشتی دارند نگرانی زیاد لازم نیست .

شما نیازی به بهداشت لباس ندارید؛ با این حال اگر نگران هستید لباس‌ها را به مدت سه روز بیرون بگذارید. دانشمندان دریافتند که ویروس کرونا ویروس فقط تا 72 ساعت در سطح زندگی می‌کند.

5- اگر  آمادگی خرید از فروشگاه ها را نداشته باشیم ، چه کنیم؟

اگر هنوز متقاعد نشده اید که خرید مجدد ایمن است؟ در طول دوره ی COVID-19 میتوانید لباس های خود را از فروشگاههای آنلاین بخرید،اگر بدنبال خرید لباس راحتی مردانه و زنانه ، لباس ورزشی مردانه و زنانه ، لباس های اسپرت ، مانتو و لباس خواب مردانه هستید با تولید پوشاک اندیشه به شماره ی 05138593921 تماس بگیرید .

فروشگاه اندیشه با در اختیار قرار دادن عکس محصولات، لیست قیمت و راهنمایی‌های جامع درباره ی کیفیت پارچه و دوخت شما را راهنمایی میکند وشما می‌توانید تضمینی از این فروشگاه خریداری کنید .

لیست محصولات اندیشه

 

مطالب مرتبط