پوشاک, مقالات

بازاریابی صنعت مد

بازاریابی صنعت مد

بازاریابی صنعت مد

بازاریابی صنعت مد ، فرایند مدیریت گردش کالا از انتخاب اولیه طرح ها گرفته تا رساندن به مشتریان خرده فروشیست، و هدف از این فرایند بهره وری و حداکثر فروش و سودآوری یک شرکت می باشد .

بازاریابی صنعت مد

بازاریابی موفقیت آمیز در مد ، بستگی به درک میل مشتری و پاسخ دادن به محصولات مناسب دارد. بازاریابان از داده های ردیابی فروش ، توجه به پوشش رسانه ها ، گروه های متمرکز و سایر وسایل برای تعیین ترجیحات مصرف کننده استفاده می کنند تا طراحان و تولید کنندگان راجع به نوع و کمیت کالاهای تولید شده بازخورد خود را ارائه دهند.

مسئولیت بازاریاب

با توجه به مطالب ذکر شده ، بازاریابان وظیفه شناسایی و تعریف مشتریان هدفدار تولیدکننده مد و پاسخ دادن به ترجیحات آن مشتریان را دارند. مشتریانی که در یک فروشگاه خرده فروشی اقدام به خرید و خرید لباس می کنند.

marketing for womens clothing

بازاریابی در دو سطح عمده فروشی و خرده فروشی

عمده فروشی پوشاک

بازاریابی در دو سطح عمده فروشی و خرده فروشی فعالیت می کند. شرکت هایی که محصولات خود را به صورت خرده فروشی نمی فروشند ، باید آن محصولات را با قیمت عمده فروشی در اختیار خرده فروشان ، مانند بوتیک ، فروشگاه های بزرگ و شرکت های فروش آنلاین قرار دهند. آنها از نمایش های مد ، کاتالوگ ها و یک نیروی فروش مسلح به محصولات نمونه استفاده می کنند تا بین محصولات تولید کننده و مشتریان خرده فروش مناسب پیدا کنند.

خرده فروشی پوشاک

بازاریابان شرکتهایی که کالاهای خود را به صورت خرده فروشی به فروش می رسانند در درجه اول نگران تطبیق محصولات با مشتری خود هستند. هم در سطح عمده فروشی و هم در خرده فروشی ، بازاریابی نیز شامل فعالیتهای تبلیغاتی مانند تبلیغات چاپی و سایر تبلیغات رسانه ای با هدف ایجاد شناخت برند و شهرت برند برای ویژگی های متنوعی از جمله کیفیت ، قیمت پایین ، یا گرایش است.

ارتباط نزدیک با بازاریابی مربوط به تجارت است ، که با القاء مصرف کنندگان به خرید محصولات یک شرکت سعی در به حداکثر رساندن فروش و سودآوری دارد. در تعریف استاندارد اصطلاح ، کالای تجاری شامل فروش کالای مناسب ، با قیمت مناسب ، در زمان و مکان مناسب ، به مشتریان مناسب است. بنابراین ، بازرگانان مد باید از اطلاعات بازاریان در مورد ترجیحات مشتری به عنوان پایه تصمیم گیری درمورد مواردی مانند جمع آوری کالاهای مناسب در مقادیر کافی اما نه بیش از حد ، ارائه کالاهایی برای فروش با قیمت های جذاب اما باز هم سودآور و تخفیف کالاهای overstock استفاده کنند.

تجارت همچنین شامل ارائه کالاها به طرز جذاب و قابل استفاده از طریق استفاده از پنجره های فروشگاه ، نمایشگرهای درون فروشگاه و رویدادهای تبلیغاتی ویژه است. متخصصان بازرگان باید با دستیابی سریع به سهام جدید محصولات مورد علاقه ، بتوانند به افزایش تقاضا پاسخ دهند.

 

بازاریابی و فروش اینترنتی

تا اوایل قرن بیست و یکم ، اینترنت تبدیل به یک فروشگاه خرده فروشی مهم شده و چالش های جدیدی را ایجاد کرده است (به عنوان مثال ، عدم توانایی مشتریان برای امتحان کردن لباس قبل از خرید ، نیاز به امکاناتی که برای رسیدگی به بازده و تبادل لباس) ایجاد شده و فرصت های جدیدی را باز می کند. برای بازرگانان (به عنوان مثال ، امکان ارائه فرصت های خرید مشتریان به 24 ساعت شبانه روز ، امکان دسترسی به مشتریان روستایی). در دوره ای که گزینه های خرید بطور فزاینده ای برای مشتریان خرده فروشی و رقابت شدید قیمت بین خرده فروشان وجود دارد ، تجارت به عنوان یکی از سنگ بنای صنعت مدرن مد مطرح شده است.

عمده فروشی و خرده فروشی اندیشه

فروش عمده ی تی شرت چاپی

فروش عمده ی تیشرت تبلیغاتی

فروش عمده ی تاپ شلوارک مردانه

فروش عمده ی تاپ شلوارک زنانه

فروش عمده ی لباس خواب مردانه

فروش عمده ی لباس ورزشی زنانه

فروش عمده ی شلوارک کتان مردانه

فروش عمده ی لباس ورزشی مردانه

فروش عمده ی لباس خواب زنانه

مطالب مرتبط