پوشاک, مقالات

بازاریابی تولید کنندگان و خرده فروشان پوشاک

بازاریابی تولید کنندگان و خرده فروشان پوشاک

بازاریابی تولید کنندگان و خرده فروشان پوشاک

بازاریابی تولید کنندگان و خرده فروشان پوشاک. با شیوع بیماری همه گیر کرونا ، بازاریابی تولید کنندگان و خرده فروشان پوشاک کمی دشوار شده و تولید کنندگان و مارک‌های پوشاک مجبور هستند که شیوه های قدیمی بازاریابی را کنار گذاشته و روش های جدیدی را منتشر جایگزین کنند. ماهیت ناپایدار و مبهم اوضاع باعث شده تا آینده ای مبهم از مد و خرده فروشی به وجود بیاید و نمی دانیم چه زمانی می توانیم به روزهای عادی برگردیم. این امر بر روابط خریدار و تولید کننده و روابط مشتری نیز تأثیر گذاشته است. تمام شرکت ها و اشخاص تجاری در مرحله اول فقط به فکر بقا و حفظ رابطه با مشتری و خریدار هستند.

بازاریابی تولید کنندگان و خرده فروشان پوشاک

بازاریابی آنلاین پوشاک

“بازاریابی تولید کنندگان و خرده فروشان پوشاک ترکیبی از تعامل آنلاین و آفلاین بین شرکت و مشتریان است. در اقتصاد دیجیتال ، تعامل دیجیتال ، راه را برای موقعیت یابی منحصر به فرد هموار می کند. , برای مارک های تجاری بسیار انعطاف پذیر و سازگار است.  در دنیای امروز به طور شفاف، اصالت ارزشمندترین دارایی است. “

قبل از همه گیری کرونا ، برگزاری مهمانی ها و فعالیت ها راهی برای جذب مشتری و کسانی است که نمی دانند چه چیزی را در چه موقعیتی می توانند بپوشند. اما جای نگرانی وجود ندارد شبکه های مجازی و بازاریابی آنلاین پیشنهاد خوبی برای فروش محصولات در ایام کرونا است با استفاده از ابزارهای مناسب بازاریابی و استفاده از کانال های ارتباطی کارآمد. هنوز هم فرصت برای “فروش” در صنعت مد فراهم است.
شروع یک فصل جدید (بهار ، تابستان ، پاییز ، زمستان) هر کدام فرصتی برای برگزاری نمایشگاه آنلاین است که در آن برخی از محصولات شرکت در معرض دید عموم قرار گرفته می گیرد.

محتوای آنلاین

بسیاری از برچسب های مد سعی دارند از طریق مجلات و فیلم های آنلاین با مشتریان خود صحبت کنند. با این حال ، در مجله آنلاین H&M Life ، واقعاً پادشاه است و مقالاتی را ارائه می دهد که به طور مداوم منافع متنوع مشتریان را در ذهن داشته باشند.

در کنار محتوای درون خانه ای که اجازه می دهد نگاهی به فرآیندهای داخلی H&M بیندازیم ، طراحان یا حتی رقبا محور استراتژی محتوای آنها هستند. این اول از همه علاقه های مشتری است ، که چراغ دلسوزانه ای را در مورد این برند به وجود می آورد ، و همچنین به مشتریان بالقوه که H&M هنوز برنده نشده است ، جذابیت دارد. یادگیری ما: تمرکز خود را صرفاً روی مشتری نگه دارید و طلا را بازاریابی کنید.

تولید کنندگان پوشاک و خرده فروشان

مصرف کننده مد اکنون نسبت به گذشته آگاه تر و مسئول تر است. بسیاری از مصرف کنندگان متوجه شده اند که شخص برای زنده ماندن به چیز زیادی احتیاج ندارد. با چنین احساسات کم ، مصرف پوشاک برای مدتی طولانی به چرخش «ملزومات» ادامه می یابد. همه اینها باعث شده است که تلاش خرده فروشان مد در پیش بینی ها با استفاده از دستگاه یادگیری انجام شود

عمده فروشان و تولید کنندگان پوشاک غالباً از بازاریابی دیجیتال غافل می شوند و به جای آن بر روی نمایشگاه های تجاری و رویدادهای حضوری تمرکز می کنند. این اشتباه است.
یک وسیله اصلی بازاریابی برای عمده فروشان پوشاک در نمایشگاه های تجاری است. این به معنای رزرو فضای ، ایجاد و چاپ مواد بازاریابی ، بودجه سفر و سرگرمی مشتریان – صرف هزینه های کلان برای تعداد محدودی از خریداران است.

اختصاص بودجه برای بازاریابی

متأسفانه ، عمده فروشان پوشاک معمولاً مبلغ و مقدار مساوی برای بازاریابی آنلاین اختصاص نمی دهند. این یک اشتباه بزرگ است. نمایشگاه در یک نمایشگاه تجاری می تواند برای چند روز محصولات را در معرض چند صد خریدار قرار دهد. بازاریابی آنلاین می تواند آن محصولات را در معرض هزاران مشتری بالقوه هر روز ، در سراسر جهان قرار دهد.
بسیاری از تولید کنندگان و عمده فروشان به بازاریابی تولید کنندگان و خرده فروشان پوشاک به صورت آنلاین اعتقادی ندارند. و بیشتر اوقات ، نتایج رضایت بخشی از فروش محصولاتشان ندارند زیرا هزینه های بازاریابی را بیهوده می دانند.

صرف نظر از آنچه فکر می کنید یک مشاور بازاریابی به شما می گوید ، شروع با انجام یک استراتژی کامل بازاریابی برای شناسایی موارد زیر بسیار مهم است:

  1. مخاطبان شما
  2. رقابت شما
  3. کلمات کلیدی شرکت
  4. اهداف شرکت
  5. بودجه ماهانه در هر کانال بازاریابی
  6. شاخص های اصلی عملکرد
  7. مسئولیت مواردی مانند فروش و تقویم های تبلیغاتی ، فرآیند تأیید نسخه تبلیغی و خلاقیت
  8. در دسترس بودن عکاسی از محصول (مدل ، عکس مستقل و غیره)
  9. استراتژی بهینه سازی وب سایت برای جستجوگرها در سایت ، ایجاد صفحات فرود ، بهبود صفحات جزئیات محصول.

نمونه هایی از بازاریابی

صنعت مد یکی از پویا ترین و پر رونق ترین صنایع جهان است. این مجموعه فعالیت های گسترده ای را شامل می شود ، که تولید مناسب محصولات ، تبدیل مواد اولیه و ایجاد کالاهای پوشاک ، کفش و لوازم جانبی ، را در بر می گیرد . در کنار تولید گسترده مواد غذایی و نوشیدنی ، بازارهای پوشاک کوچکتر و محصولات مکمل در موقعیت ایده آل قرار دارند تا به یکی از تولید کنندگان سودآوری در این تجارت تبدیل شوند و بازاریابی برای فروشگاه لباس مهم است.

عمده فروشی پوشاک مشهد به نمونه هایی از بازاریابی تولید کنندگان و خرده فروشان پوشاک اشاره خواهد نمود :

  1. یک نام تجاری یا برند برای شرکت اولین گام است.
  2. یک پیام یا شعار غالب و واضح برای شرکت داشته باشید که وب سایت با آن شعار شرکت را معرفی کند.
  3. در مراکز و دفاتر فروش خود بنر تبلیغاتی بزرگ با شعار و بخشی از محصولات اصلی شرکت نصب کنید.
  4. از هر محصولی که بسته بندی می شود عکسی برای معرفی بیشتر محصول قرار دهید.
  5. در نمایشگاهها حضور محصولات را ارائه نمایید حضور در نمایشگاهها گزینه ی بسیار خوبی برای بازاریابی است.

عمده فروشی و خرده فروشی اندیشه

فروش عمده ی تی شرت چاپی

فروش عمده ی تیشرت تبلیغاتی

فروش عمده ی تاپ شلوارک مردانه

فروش عمده ی تاپ شلوارک زنانه

فروش عمده ی لباس خواب مردانه

فروش عمده ی لباس ورزشی زنانه

فروش عمده ی شلوارک کتان مردانه

فروش عمده ی لباس ورزشی مردانه

فروش عمده ی لباس خواب زنانه

مطالب مرتبط